quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even?
3 uur stampende seks en 3 douchebeurten later lul je beter Spaans dan ik.
en dan moet volgende week de loodgieter weer komen omdat je doucheputje niet goed doorstroomt.. Arme man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef stbabylon het volgende:
rukken tijdens het douchen natuurlijk, duh!
Ze neemt m'n halve hippiebank mee onder de douche...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, geen dirty sex dus. Zonde. 3 keer zonder ook maar een beetje vies te worden
Ik gebruik het meestal om een extra muurtje bij te bouwen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan moet volgende week de loodgieter weer komen omdat je doucheputje niet goed doorstroomt.. Arme man.
Ik heb nu al 14 kamers op 40m2, ik ben wel klaar met muren bouwenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik het meestal om een extra muurtje bij te bouwen.
Hmmm dat is op zich wel een idee, heb zelf zo een glazen blokken wandje gebouwd, maar de voegen zijn niet helemaal optimaal, die kan ik wel eens bij gaan werken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik het meestal om een extra muurtje bij te bouwen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze neemt m'n halve hippiebank mee onder de douche...![]()
Ben nog de oranje vezels uit het doucheputje aan het Peuteren...
Een poster van Jessica Alba ervoor hangen helpt, kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm dat is op zich wel een idee, heb zelf zo een glazen blokken wandje gebouwd, maar de voegen zijn niet helemaal optimaal, die kan ik wel eens bij gaan werken.
Ja ze zijn lekker bezigquote:
Je bent zo van me af. Dan ga ik dakkapellen bouwen met knuffelmeisje.quote:
Zie je wel dat je het lekker vindt!quote:
Die kan ik achter het muurtje hangen, kan er zo overheen kijken. Het is dan alleen opletten geblazen dat ik niet een muurtje achter het muurtje ga bouwen. Dat zou de in/uitloop van de badkamer bemoeilijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een poster van Jessica Alba ervoor hangen helpt, kan ik je vertellen.
In Vegas had jij toch ooit een hotel bij elkaar gemetseld?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu al 14 kamers op 40m2, ik ben wel klaar met muren bouwen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het lekker vindt!
helemaal prima E_Mquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent zo van me af. Dan ga ik dakkapellen bouwen met knuffelmeisje.
En hordenlopen terwijl je net die geile UVSVslet hebt ingezeept en het op bed wil afmaken lijkt me redelijk buiten proportie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die kan ik achter het muurtje hangen, kan er zo overheen kijken. Het is dan alleen opletten geblazen dat ik niet een muurtje achter het muurtje ga bouwen. Dat zou de in/uitloop van de badkamer bemoeilijken.
Zal ik doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
helemaal prima E_M
Doe je aan knuffelmeisje de groetjes... en geef haar maar een lekkere knuffel
Nog niet goed genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |