De reden is een psychiatrische stoornis, ze leren hier zelfstandig wonen. Opzich hadden de jongeren een jaar of 7 terug een stuk meer fatsoen dan wat we nu binnen krijgen. Deze jongens hangen net zo op straat als andere doerakjes, ze leren het gedrag van elkaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:23 schreef 3rdRock het volgende:
nja, jij zit ergens in de zorg oid en ik een callcenter.....dus bij jou komen ze min of meer met een reden denk ik? ik krijg gewoon een dwarsdoosnede van jong-leeuwarden eo.....
slaap zacht!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:33 schreef justmattie het volgende:
Ik ga me hier afmelden. Slaap lekker
helder...en t klopt...ouders hebben steeds minder tijd voor hun kinderen en dat werkt door op die kids....wij zijn de laatste normale generatiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:33 schreef minthy het volgende:
[..]
De reden is een psychiatrische stoornis, ze leren hier zelfstandig wonen. Opzich hadden de jongeren een jaar of 7 terug een stuk meer fatsoen dan wat we nu binnen krijgen. Deze jongens hangen net zo op straat als andere doerakjes, ze leren het gedrag van elkaar
Andre moeten ze echt zijn stembanden operatief verwijderen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:34 schreef CindieY het volgende:
Ik zal jullie tortelduifjes weer met rust latenIk heb wel genoeg van die irritante lach. Trusten
André laten voetballen op de HSL-Zuid vind ik doeltreffender...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Andre moeten ze echt zijn stembanden operatief verwijderen!
Ja, jullie blijven vaker met z'n tweetjes over, daar moest vast iets moois uit bloeienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Andre moeten ze echt zijn stembanden operatief verwijderen!
slaap lekker!
en tortelduifjes?
meestal zitten hole en minthy hier nog tot diep in de nachtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, jullie blijven vaker met z'n tweetjes over, daar moest vast iets moois uit bloeien
Ik loop te ouwehoeren
Dat klopt... Ze worden niet meer echt opgevoed, lijkt het. Ze zwerven hier de hele middag/avond langs de weg of in het winkelcentrumquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap zacht!
[..]
helder...en t klopt...ouders hebben steeds minder tijd voor hun kinderen en dat werkt door op die kids....wij zijn de laatste normale generatie
Wie valt wie lastig??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:33 schreef 3rdRock het volgende:
het is dat ik nog ff een stukje Marijke wil horen en per pm wordt lastig gevallen anders was ik al naar bed gegaan!
Ja! Ik mis hole!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meestal zitten hole en minthy hier nog tot diep in de nacht
i know
Dat wordt gewoon een feest op die meet! Met Pritt-stiftenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, jullie blijven vaker met z'n tweetjes over, daar moest vast iets moois uit bloeien
Ik loop te ouwehoeren
GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een feest op die meet! Met Pritt-stiften
Mja... Het zal wel wat sticky worden, vrees ik. En dan ben ik echt een plakker!quote:
wehehehe, tis diep in de nacht en ik associeer een prittstick met iets heel andersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja... Het zal wel wat sticky worden, vrees ik. En dan ben ik echt een plakker!
blijf altijd overal te lang hangen
Ja, dan gaat je denkvermogen ietwat achteruit...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, tis diep in de nacht en ik associeer een prittstick met iets heel anders
smsen diep in de nacht met collega's.....dat gaat zelden echt ergens over of t gaat juist heel diep.....en Giel is bijna klaar....mijn allereerste NachteGiel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan gaat je denkvermogen ietwat achteruit...Ken het wel, heb tot een half uur geleden zitten sms'en met een collega die "slaapt" op een ander team. Ging op het laatst nergens meer over
Nou, het ging heel erg diep nergens over... Ik ken hem al heel lang, we zijn ook erg aan elkaar gewaagd. Ik was een tijd terug bij hem thuis, vraagt zijn vrouw aan hem:"Zit zij nou in je harem?"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
smsen diep in de nacht met collega's.....dat gaat zelden echt ergens over of t gaat juist heel diep.....en Giel is bijna klaar....mijn allereerste NachteGiel!
polygamie is verboden in Nederland...dus niet met hem trouwen! gewoon doen als Anton Heijboer!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, het ging heel erg diep nergens over... Ik ken hem al heel lang, we zijn ook erg aan elkaar gewaagd. Ik was een tijd terug bij hem thuis, vraagt zijn vrouw aan hem:"Zit zij nou in je harem?"![]()
Ik vorm een harem met 2 vrouwen en een man, vet!
Nah, trouwen hou ik sowieso niet van, dus sla ik, bij wederzijds goedvinden uiteraard, over. We slapen gewoon graag bij elkaar met de hele club en knuffelen en kroelen de hele dag doorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
polygamie is verboden in Nederland...dus niet met hem trouwen! gewoon doen als Anton Heijboer!
Nee, komt me ook niet bekend voor, helaasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:03 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer nu wordt gedraaid?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/13547quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:03 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer nu wordt gedraaid?
dat gedoe met zon jurk en een net pak. pleur op!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, trouwen hou ik sowieso niet van, dus sla ik, bij wederzijds goedvinden uiteraard, over. We slapen gewoon graag bij elkaar met de hele club en knuffelen en kroelen de hele dag doornot! Tis wel heul gezellig, dat wel!
En sms'jes en mails sturen dus.
Juist! En het kost klauwen vol met geld, de helft van het volk zie je nooit meer en je moet de hele dag in de belangstelling staan!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat gedoe met zon jurk en een net pak. pleur op!
3fm-fok!kers, altijd tot uw dienstquote:
bij jou of bij mij? en wanneer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! En het kost klauwen vol met geld, de helft van het volk zie je nooit meer en je moet de hele dag in de belangstelling staan!No thanks! Beter gewoon samenwonen ofzo
Iets met "stapel" en "hard"quote:
grapje schat. dat weet je toch wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met "stapel" en "hard"Eerst maar die meet eens kijken, of ik heen durf
Yup, I know!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
grapje schat. dat weet je toch wel?
Lijkt mij ook tof! De huishoudbeurs vond ik al keigezellig, kan alleen maar beter zijn!! En die realdolls vind ik eng... Ziet er soms best echt uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:15 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik ga ook maar naar de kamasutrabeurs. op naar de realdolls!
wehehe, fok3fmmeet op de kamasutrabeurs!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook tof! De huishoudbeurs vond ik al keigezellig, kan alleen maar beter zijn!! En die realdolls vind ik eng... Ziet er soms best echt uit
Joah, deal!!! Lijkt me echt gezellig, moeten we wel veel uitleggen aan de jonkies hier, gok ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, fok3fmmeet op de kamasutrabeurs!
en dan ga ik wel alleen naar de realdolls hoor! zoek jij maar een fijne Tarzan uit!
wehehe, ik ben er nooit geweest.....wel een hele originele meet.....wat zullen ze schrikken morgenochtend!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Joah, deal!!! Lijkt me echt gezellig, moeten we wel veel uitleggen aan de jonkies hier, gok ik
Ik ook niet! Zal idd wel schrikken wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik ben er nooit geweest.....wel een hele originele meet.....wat zullen ze schrikken morgenochtend!
Marijke Roskam is datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:18 schreef gateway het volgende:
wie was tot 7 uur de DJ?? dat laatste half uurtje was top! oa. Volbeat!
En die stem.... Wouw!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:33 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, word je wakker, en dan het nieuws van half acht, en meteen fucking TVOH![]()
Ik heb over ze gedroomd eergisteren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:13 schreef 3rdRock het volgende:
GoedeMIDDAG!
Zijn Timur en Ramon er wel straks??
dat kan toch helemaal net Cee!quote:
zangr rinus is gewwon Adele met een pak aan!quote:
das naar! beterschap man!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:09 schreef gerbenp het volgende:
Godverdomme. Daar lig je weer met griep in de bank.
als ze dat doen beloof ik plechtig dat ik de hele week geen 3fm luister.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Pino112 het volgende:
Als 3FM nou slim is maken ze Ben Saunders Megahit.
Dan boycot ik 3FM een week lang.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Pino112 het volgende:
Als 3FM nou slim is maken ze Ben Saunders Megahit.
just wondering, maar jij bent vaak de 1e die ik hoor roepen als Corton het wat hardere werk draait. waar houd je eigenlijk van? no offence hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:26 schreef alors het volgende:
Ik luister eigenlijk al nauwelijks meer voor de muziek, er wordt echt veel te veel 538 muziek gedraaid.
Hm, ik heb al sinds mijn dertiende of veertiende geen 538 meer geluisterd, dus ik heb geen idee wat 538 muziek dan precies is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:26 schreef alors het volgende:
Ik luister eigenlijk al nauwelijks meer voor de muziek, er wordt echt veel te veel 538 muziek gedraaid.
behoorlijk ja! heb maar 2 uurtjes gehoord, maar wel genoten!quote:
eet smakelijk en tot later!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik heb al sinds mijn dertiende of veertiende geen 538 meer geluisterd, dus ik heb geen idee wat 538 muziek dan precies is.
Anyways, tijd voor lunch en quality time met m'n ouders. Tot later!
Nou veel Ekdom plaatjes, soul, indie, van die rare electro a la Yeasayer, iets als Lola Kite. Ik vind Gaslight Anthem ook erg fijn en iets als Killers en Arctic Monkeys. Hiphop vind ik ook tof, maar als je dat al op 3fm hoort, is het altijd rommel van Eminem en Nederlandse rommel als Diggy Dex, dan kan ik dan weer totaal niet waarderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
Guns n Roses!
[..]
just wondering, maar jij bent vaak de 1e die ik hoor roepen als Corton het wat hardere werk draait. waar houd je eigenlijk van? no offence hoor
helderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou veel Ekdom plaatjes, soul, indie, van die rare electro a la Yeasayer, iets als Lola Kite. Ik vind Gaslight Anthem ook erg fijn en iets als Killers en Arctic Monkeys. Hiphop vind ik ook tof, maar als je dat al op 3fm hoort, is het altijd rommel van Eminem en Nederlandse rommel als Diggy Dex, dan kan ik dan weer totaal niet waarderen.
Ik heb alleen een grafhekel aan 30 in een dozijn dance en popplaten die je steeds meer hoort.
Nou MetMichiel is ook niet wat het ooit was, tis nu precies hetzelfde als overdag. Bij 3 voor 12 is het af en toe wel leuk, maar Corton moet elke dag weer Foo Fighters draaien en op die manier begin ik ook daar een hekel aan te krijgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helderdan zit je vooral in de vroege avond wel goed op 3fm denk ik
en dat interview van weken terug....was episch!
uiterlijk zegt ook niet alles. innerlijk is ook belangrijk!quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef Pino112 het volgende:
Adele aanvragen.
Daar gehoor aan geven.
Klasse! SoD rules zwaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen SoD luister ik wel, dat moet ik er even bijzeggen.
tisser mis met Adele? behalve dan dat het sowieso wel gedraaid wordt dan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef Pino112 het volgende:
Adele aanvragen.
Daar gehoor aan geven.
Dat dus, dat nummer hoor je toch wel 5 keer per dag dus waarom in godsnaam aanvragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tisser mis met Adele? behalve dan dat het sowieso wel gedraaid wordt dan...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef justmattie het volgende:
Goedemiddag
Lekker plaat van Alanis
Het is wel heel veel van hetzelfde. Het begin vind ik erg stoer, maar na een minuut heb ik het wel gehoord. NIet echt een heel sterke keuze.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:25 schreef alors het volgende:
Nummers in het stukje voor de megahit zijn allemaal 10x beer, maarja Tiesto hemoet hem toch een beetje pleasen
wahahaha, tis Meredith Brooks! nog ff wakker worden kerel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef justmattie het volgende:
Goedemiddag
Lekker plaat van Alanis
Goedemiddagquote:
luisteren doe je met je orenquote:
Ja maar als je niet alles opneemtquote:
Poesjepiemelquote:
ga je mond spoelen!quote:
werk ze en tot later!quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Hej DJGBTTZ
Ge-wel-dig! ;fmt=37&hd=1&autoplay=1
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Hej DJGBTTZ
Ge-wel-dig! ;fmt=37&hd=1&autoplay=1
Jij gaat een toffe avond krijgen dankzij die gasten. Wat een fantastische live band! De staat is live geweldig, maar Go Back To The Zoo kan er ook wat vanquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoek alsjeblieft een andere zender op, wil je.
Gezeik de hele tijd.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoek alsjeblieft een andere zender op, wil je.
Gezeik de hele tijd.
Geen geld inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
11,99 is sowieso echt een schattig prijsje voor een concert zeg
quote:
Historische tv was dat, en dat dat joch dan ook nog echt heus muzikant wordt is dan best wel epic vind ikquote:
Dat is ook zo'n vet nummerquote:
Alleen live stelt het niet veel voor.Nieuwe single is wel OK. Gisteren nog de clip gezien op OOG Tv, maar ook die is niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Echte fans ook, wat een ramp dat ze niet mogen gaan.
[..]
Ik vond ze in de studio bij 3fm wel goed klinken live, maar ik weet niet hoeveel energie ze uitstralen op het podium verder...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alleen live stelt het niet veel voor.Nieuwe single is wel OK. Gisteren nog de clip gezien op OOG Tv, maar ook die is niet heel bijzonder
Qua zang is het ook wel goed, maar het oogt allemaal behoorlijk mat. Vooral de gast achter het keyboard... Totaal geen beleving (doet mij aan een jonge dj van 3FM denken). Dan heb je nog iemand met een gitaar die ook vrij weinig doet en alleen de zanger lijkt het een beetje te snappen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond ze in de studio bij 3fm wel goed klinken live, maar ik weet niet hoeveel energie ze uitstralen op het podium verder...
Ik ben het met hem eensquote:
een grapjesmaakster!quote:
Wellicht dat ik nr 15 wordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:24 schreef -Hans- het volgende:
Al 14 mensen bij de meeting. Damn, druk zeg!!!
Ik ga jullie allemaal voor de bips schuppen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:24 schreef -Hans- het volgende:
Al 14 mensen bij de meeting. Damn, druk zeg!!!
LOLquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal voor de bips schuppen!
Met een goede geluidsinstallatie klinkt die plaat idd zóóóóóóóveel beter.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef henkde_j het volgende:
Zo! Net even James Blake beluisterd bij mijn broer die audiofiel is. Damn wat een vette geluiden zitten in die plaat![]()
![]()
Wopwopwopwop
Alsof er een chinook overvliegtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met een goede geluidsinstallatie klinkt die plaat idd zóóóóóóóveel beter.
Gruwelijk lelijk jaquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef henkde_j het volgende:
Zo! Net even James Blake beluisterd bij mijn broer die audiofiel is. Damn wat een vette geluiden zitten in die plaat![]()
![]()
Wopwopwopwop
Ik vond de parodie beter.quote:
quote:
Geweldig fragment inderdaadquote:
Ze heeft een goede stem jaquote:
Ongelofelijk dat Nederland zoiets mooi vindtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef Allrounder het volgende:
Schakel ik net weer in, krijg je weer zo'n krijg je weer zo'n 'talent' te horen.
Vreselijk kud inderdaad!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef Allrounder het volgende:
Schakel ik net weer in, krijg je weer zo'n krijg je weer zo'n 'talent' te horen.
Smaak verschilt he.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat Nederland zoiets mooi vindt
Belachelijk inderdaad!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat Nederland zoiets mooi vindt
Ik denk dat het talentennummertje die plaats wel overneemt binnenkortquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is altijd weer de grote vraag. De spanning is enorm!. En dat elke week weer
.
QFT. Wie zijn het?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:06 schreef Allrounder het volgende:
Deze band komt over of ze er al jaren zijn. Lekker nummer dit!
Elke keer dat ik naar 3FM luister komen ze wel voorbij, net als Dance the war is over.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:06 schreef Allrounder het volgende:
Deze band komt over of ze er al jaren zijn. Lekker nummer dit!
Ben er ook 'bang' voor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk dat het talentennummertje die plaats wel overneemt binnenkort
Saunders or Solveig that's the question.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk dat het talentennummertje die plaats wel overneemt binnenkort
Die hoor ik ook wel erg vaak !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Elke keer dat ik naar 3FM luister komen ze wel voorbij, net als Dance the war is over.
Heb je wel een punt, denk ik!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Saunders or Solveig that's the question.
Maar zo snel gaat dat toch niet?! Ik verwacht die Ben pas volgende week op P1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Gister was er tenslotte een finale van een of ander TV-programma...
Daar gaan we nog veel van horenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Neon Trees net eerste album uitgebracht.
Tuurlijk gaat dat wel zo snel. Ze hebben zelfs speciaal gewacht met het maken van de lijst tot vanochtend om die ontwikkelingen nog mee te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zo snel gaat dat toch niet?! Ik verwacht die Ben pas volgende week op P1.
Hoe zou dit nummer klinken, met de stem van Caro eronderquote:
Wow, dat is wel super gaaf!!! Dat was 'vroeger' wel anders. Naja, dan hoef ik niet te wachten op de P1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat wel zo snel. Ze hebben zelfs speciaal gewacht met het maken van de lijst tot vanochtend om die ontwikkelingen nog mee te kunnen nemen.
Nog veel beter, denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe zou dit nummer klinken, met de stem van Caro eronder
Die vent heeft al twee nummer 1 hits voor dat ie de finale won, dus lijkt me niet zo raar als ie op een staat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zo snel gaat dat toch niet?! Ik verwacht die Ben pas volgende week op P1.
Hebben ze een tijdje terug ook gedaan met het overlijden van Antonie Kamerling. Het bedrijf dat de lijst samenstelt (SoundAware BV) is toen speciaal in het weekend teruggekomen naar het werk om de lijst die ochtend nog te maken, zodat Toen Ik Je Zag op 1 zou staan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, dat is wel super gaaf!!! Dat was 'vroeger' wel anders. Naja, dan hoef ik niet te wachten op de P1. Optijd beginnen met koken.
Hij is echt een grootheid dus. Soort van Roel, maar dan net een beetje anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vent heeft al twee nummer 1 hits voor dat ie de finale won, dus lijkt me niet zo raar als ie op een staat.
Dat klinkt al een stuk beterquote:
Orgineel is idd 100x beter. Busta schreeuwt enkel door de toffe beats heen.quote:
Oja, dat is waar ook. Die stond dezelfde week nog op P1. Dat is dus echt een groot verschil t.o.v. 'vroeger'. Wel mooi dat de lijst dan zo up-to-date isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben ze een tijdje terug ook gedaan met het overlijden van Antonie Kamerling. Het bedrijf dat de lijst samenstelt (SoundAware BV) is toen speciaal in het weekend teruggekomen naar het werk om de lijst die ochtend nog te maken, zodat Toen Ik Je Zag op 1 zou staan.
Geef de man een kwartje en hij lult voor een geeltje. Niet te stoppen die vent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Orgineel is idd 100x beter. Busta schreeuwt enkel door de toffe beats heen.
Amen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:18 schreef Allrounder het volgende:
Die John Mayer komt me ook de strot uit. Niets zeggende platen.
Dit geld tevens ook voor P!nk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:18 schreef Allrounder het volgende:
Die John Mayer komt me ook de strot uit. Niets zeggende platen.
Mee eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dit geld tevens ook voor P!nk.
Ziet er inderdaad erg zomers uit. Zo af en toe is het wel een leuke plaat om te horen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:24 schreef Allrounder het volgende:
Kwam deze net weer tegen![]()
Zomergevoel.
Mee eens!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef Allrounder het volgende:
Dit is zo'n foute plaat, maar stiekem wel lekker.
Dan was het een zomerhit, like We No Speak Americano.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef -Hans- het volgende:
Hadden ze echt in de zomer moeten uitbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |