Dat is ook zo'n vet nummerquote:
Alleen live stelt het niet veel voor.Nieuwe single is wel OK. Gisteren nog de clip gezien op OOG Tv, maar ook die is niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Echte fans ook, wat een ramp dat ze niet mogen gaan.
[..]
Ik vond ze in de studio bij 3fm wel goed klinken live, maar ik weet niet hoeveel energie ze uitstralen op het podium verder...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alleen live stelt het niet veel voor.Nieuwe single is wel OK. Gisteren nog de clip gezien op OOG Tv, maar ook die is niet heel bijzonder
Qua zang is het ook wel goed, maar het oogt allemaal behoorlijk mat. Vooral de gast achter het keyboard... Totaal geen beleving (doet mij aan een jonge dj van 3FM denken). Dan heb je nog iemand met een gitaar die ook vrij weinig doet en alleen de zanger lijkt het een beetje te snappen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond ze in de studio bij 3fm wel goed klinken live, maar ik weet niet hoeveel energie ze uitstralen op het podium verder...
Ik ben het met hem eensquote:
een grapjesmaakster!quote:
Wellicht dat ik nr 15 wordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:24 schreef -Hans- het volgende:
Al 14 mensen bij de meeting. Damn, druk zeg!!!
Ik ga jullie allemaal voor de bips schuppen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:24 schreef -Hans- het volgende:
Al 14 mensen bij de meeting. Damn, druk zeg!!!
LOLquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal voor de bips schuppen!
Met een goede geluidsinstallatie klinkt die plaat idd zóóóóóóóveel beter.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef henkde_j het volgende:
Zo! Net even James Blake beluisterd bij mijn broer die audiofiel is. Damn wat een vette geluiden zitten in die plaat![]()
![]()
Wopwopwopwop
Alsof er een chinook overvliegtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met een goede geluidsinstallatie klinkt die plaat idd zóóóóóóóveel beter.
Gruwelijk lelijk jaquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef henkde_j het volgende:
Zo! Net even James Blake beluisterd bij mijn broer die audiofiel is. Damn wat een vette geluiden zitten in die plaat![]()
![]()
Wopwopwopwop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |