just wondering, maar jij bent vaak de 1e die ik hoor roepen als Corton het wat hardere werk draait. waar houd je eigenlijk van? no offence hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:26 schreef alors het volgende:
Ik luister eigenlijk al nauwelijks meer voor de muziek, er wordt echt veel te veel 538 muziek gedraaid.
Hm, ik heb al sinds mijn dertiende of veertiende geen 538 meer geluisterd, dus ik heb geen idee wat 538 muziek dan precies is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:26 schreef alors het volgende:
Ik luister eigenlijk al nauwelijks meer voor de muziek, er wordt echt veel te veel 538 muziek gedraaid.
behoorlijk ja! heb maar 2 uurtjes gehoord, maar wel genoten!quote:
eet smakelijk en tot later!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik heb al sinds mijn dertiende of veertiende geen 538 meer geluisterd, dus ik heb geen idee wat 538 muziek dan precies is.
Anyways, tijd voor lunch en quality time met m'n ouders. Tot later!
Nou veel Ekdom plaatjes, soul, indie, van die rare electro a la Yeasayer, iets als Lola Kite. Ik vind Gaslight Anthem ook erg fijn en iets als Killers en Arctic Monkeys. Hiphop vind ik ook tof, maar als je dat al op 3fm hoort, is het altijd rommel van Eminem en Nederlandse rommel als Diggy Dex, dan kan ik dan weer totaal niet waarderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
Guns n Roses!
[..]
just wondering, maar jij bent vaak de 1e die ik hoor roepen als Corton het wat hardere werk draait. waar houd je eigenlijk van? no offence hoor
helderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou veel Ekdom plaatjes, soul, indie, van die rare electro a la Yeasayer, iets als Lola Kite. Ik vind Gaslight Anthem ook erg fijn en iets als Killers en Arctic Monkeys. Hiphop vind ik ook tof, maar als je dat al op 3fm hoort, is het altijd rommel van Eminem en Nederlandse rommel als Diggy Dex, dan kan ik dan weer totaal niet waarderen.
Ik heb alleen een grafhekel aan 30 in een dozijn dance en popplaten die je steeds meer hoort.
Nou MetMichiel is ook niet wat het ooit was, tis nu precies hetzelfde als overdag. Bij 3 voor 12 is het af en toe wel leuk, maar Corton moet elke dag weer Foo Fighters draaien en op die manier begin ik ook daar een hekel aan te krijgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helderdan zit je vooral in de vroege avond wel goed op 3fm denk ik
en dat interview van weken terug....was episch!
uiterlijk zegt ook niet alles. innerlijk is ook belangrijk!quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef Pino112 het volgende:
Adele aanvragen.
Daar gehoor aan geven.
Klasse! SoD rules zwaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen SoD luister ik wel, dat moet ik er even bijzeggen.
tisser mis met Adele? behalve dan dat het sowieso wel gedraaid wordt dan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef Pino112 het volgende:
Adele aanvragen.
Daar gehoor aan geven.
Dat dus, dat nummer hoor je toch wel 5 keer per dag dus waarom in godsnaam aanvragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tisser mis met Adele? behalve dan dat het sowieso wel gedraaid wordt dan...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef justmattie het volgende:
Goedemiddag
Lekker plaat van Alanis
Het is wel heel veel van hetzelfde. Het begin vind ik erg stoer, maar na een minuut heb ik het wel gehoord. NIet echt een heel sterke keuze.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:25 schreef alors het volgende:
Nummers in het stukje voor de megahit zijn allemaal 10x beer, maarja Tiesto hemoet hem toch een beetje pleasen
wahahaha, tis Meredith Brooks! nog ff wakker worden kerel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef justmattie het volgende:
Goedemiddag
Lekker plaat van Alanis
Goedemiddagquote:
luisteren doe je met je orenquote:
Ja maar als je niet alles opneemtquote:
Poesjepiemelquote:
ga je mond spoelen!quote:
werk ze en tot later!quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Hej DJGBTTZ
Ge-wel-dig! ;fmt=37&hd=1&autoplay=1
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Hej DJGBTTZ
Ge-wel-dig! ;fmt=37&hd=1&autoplay=1
Jij gaat een toffe avond krijgen dankzij die gasten. Wat een fantastische live band! De staat is live geweldig, maar Go Back To The Zoo kan er ook wat vanquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoek alsjeblieft een andere zender op, wil je.
Gezeik de hele tijd.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoek alsjeblieft een andere zender op, wil je.
Gezeik de hele tijd.
Geen geld inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
11,99 is sowieso echt een schattig prijsje voor een concert zeg
quote:
Historische tv was dat, en dat dat joch dan ook nog echt heus muzikant wordt is dan best wel epic vind ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |