Ik vond de parodie beter.quote:
quote:
Geweldig fragment inderdaadquote:
Ze heeft een goede stem jaquote:
Ongelofelijk dat Nederland zoiets mooi vindtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef Allrounder het volgende:
Schakel ik net weer in, krijg je weer zo'n krijg je weer zo'n 'talent' te horen.
Vreselijk kud inderdaad!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef Allrounder het volgende:
Schakel ik net weer in, krijg je weer zo'n krijg je weer zo'n 'talent' te horen.
Smaak verschilt he.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat Nederland zoiets mooi vindt
Belachelijk inderdaad!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat Nederland zoiets mooi vindt
Ik denk dat het talentennummertje die plaats wel overneemt binnenkortquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is altijd weer de grote vraag. De spanning is enorm!. En dat elke week weer
.
QFT. Wie zijn het?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:06 schreef Allrounder het volgende:
Deze band komt over of ze er al jaren zijn. Lekker nummer dit!
Elke keer dat ik naar 3FM luister komen ze wel voorbij, net als Dance the war is over.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:06 schreef Allrounder het volgende:
Deze band komt over of ze er al jaren zijn. Lekker nummer dit!
Ben er ook 'bang' voor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk dat het talentennummertje die plaats wel overneemt binnenkort
Saunders or Solveig that's the question.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk dat het talentennummertje die plaats wel overneemt binnenkort
Die hoor ik ook wel erg vaak !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Elke keer dat ik naar 3FM luister komen ze wel voorbij, net als Dance the war is over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |