Heb je wel een punt, denk ik!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Saunders or Solveig that's the question.
Maar zo snel gaat dat toch niet?! Ik verwacht die Ben pas volgende week op P1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Gister was er tenslotte een finale van een of ander TV-programma...
Daar gaan we nog veel van horenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Neon Trees net eerste album uitgebracht.
Tuurlijk gaat dat wel zo snel. Ze hebben zelfs speciaal gewacht met het maken van de lijst tot vanochtend om die ontwikkelingen nog mee te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zo snel gaat dat toch niet?! Ik verwacht die Ben pas volgende week op P1.
Hoe zou dit nummer klinken, met de stem van Caro eronderquote:
Wow, dat is wel super gaaf!!! Dat was 'vroeger' wel anders. Naja, dan hoef ik niet te wachten op de P1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat wel zo snel. Ze hebben zelfs speciaal gewacht met het maken van de lijst tot vanochtend om die ontwikkelingen nog mee te kunnen nemen.
Nog veel beter, denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe zou dit nummer klinken, met de stem van Caro eronder
Die vent heeft al twee nummer 1 hits voor dat ie de finale won, dus lijkt me niet zo raar als ie op een staat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zo snel gaat dat toch niet?! Ik verwacht die Ben pas volgende week op P1.
Hebben ze een tijdje terug ook gedaan met het overlijden van Antonie Kamerling. Het bedrijf dat de lijst samenstelt (SoundAware BV) is toen speciaal in het weekend teruggekomen naar het werk om de lijst die ochtend nog te maken, zodat Toen Ik Je Zag op 1 zou staan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, dat is wel super gaaf!!! Dat was 'vroeger' wel anders. Naja, dan hoef ik niet te wachten op de P1. Optijd beginnen met koken.
Hij is echt een grootheid dus. Soort van Roel, maar dan net een beetje anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vent heeft al twee nummer 1 hits voor dat ie de finale won, dus lijkt me niet zo raar als ie op een staat.
Dat klinkt al een stuk beterquote:
Orgineel is idd 100x beter. Busta schreeuwt enkel door de toffe beats heen.quote:
Oja, dat is waar ook. Die stond dezelfde week nog op P1. Dat is dus echt een groot verschil t.o.v. 'vroeger'. Wel mooi dat de lijst dan zo up-to-date isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben ze een tijdje terug ook gedaan met het overlijden van Antonie Kamerling. Het bedrijf dat de lijst samenstelt (SoundAware BV) is toen speciaal in het weekend teruggekomen naar het werk om de lijst die ochtend nog te maken, zodat Toen Ik Je Zag op 1 zou staan.
Geef de man een kwartje en hij lult voor een geeltje. Niet te stoppen die vent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Orgineel is idd 100x beter. Busta schreeuwt enkel door de toffe beats heen.
Amen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:18 schreef Allrounder het volgende:
Die John Mayer komt me ook de strot uit. Niets zeggende platen.
Dit geld tevens ook voor P!nk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:18 schreef Allrounder het volgende:
Die John Mayer komt me ook de strot uit. Niets zeggende platen.
Mee eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dit geld tevens ook voor P!nk.
Ziet er inderdaad erg zomers uit. Zo af en toe is het wel een leuke plaat om te horen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:24 schreef Allrounder het volgende:
Kwam deze net weer tegen![]()
Zomergevoel.
Mee eens!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef Allrounder het volgende:
Dit is zo'n foute plaat, maar stiekem wel lekker.
Dan was het een zomerhit, like We No Speak Americano.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef -Hans- het volgende:
Hadden ze echt in de zomer moeten uitbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |