Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Maar als ik in jouw Fotoboek kijk: op je hoofdfoto (waar je een petje op hebt) lijk je niet echt dik of zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien welMaat 44/46 zou ik al weer heel blij mee zijn
ik kan ook de bierservice bellen, 25 eetje voor een gekoeld krat hertog ja binnen een half uurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog iets van 15 Strongbow blikken van 440ml over en kan altijd meer halen
Nicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan ook de bierservice bellen, 25 eetje voor een gekoeld krat hertog ja binnen een half uur
Nu nog?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer, moest iets voor m'n werk doen
ja helemaal omdat er hier nisk meer open is na 00.00 wat bie rverkooptquote:
Dan haal ik het morgen wel, heb ik twee kratten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan ook de bierservice bellen, 25 eetje voor een gekoeld krat hertog ja binnen een half uur
Op dit tijdstip?? Wat doe je dan in godsnaam??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer, moest iets voor m'n werk doen
Snap ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Misschien welMaat 44/46 zou ik al weer heel blij mee zijn
Best wel een mooie service danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja helemaal omdat er hier nisk meer open is na 00.00 wat bie rverkoopt
Dat is een wat oudere fotoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar als ik in jouw Fotoboek kijk: op je hoofdfoto (waar je een petje op hebt) lijk je niet echt dik of zo.
kreeg email uit USA met vraag om een server te rebootenquote:
mjaquote:
Voor jou kan ik er nog wel eentje missenquote:
Inderdaad niet slecht geprijst. Inclusief statiegeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja
zeker als je koeling en levering meereknt, schapelijk geprijst, heineken of amstel kost hetzelfde_!
Ik heb je toch liever zo als slank en een krengquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een wat oudere fotoHeb ik nooit aangepast
Die met dat kussen is dus van vorig jaar. Andere foto's hoeven er voor mij niet in, al genoeg gezeik gehad op Fok!
Maar de mensen die me echt gezien hebben kunnen het wel beamen hoor
Dat snap ik, ik zet ook geen foto's op FOK! Maar op die met dat kussen zie je niet echt dat je dik bent of zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die met dat kussen is dus van vorig jaar. Andere foto's hoeven er voor mij niet in, al genoeg gezeik gehad op Fok!
Ik wil wel beamen dat ik jou mooi vindquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
ja dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad niet slecht geprijst. Inclusief statiegeld
Geloof me, ik ben het welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik zet ook geen foto's op FOK! Maar op die met dat kussen zie je niet echt dat je dik bent of zo.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel beamen dat ik jou mooi vind![]()
Dat vond ik 20 jaar geleden ook al, dat is nooit veranderd en of je nou maatje 36 of 56 hebt, je blijft mooi.
En dat heet uitstraling. Mijn ex was ook best stevig en daar had ik nooit problemen mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel beamen dat ik jou mooi vind![]()
Dat vond ik 20 jaar geleden ook al, dat is nooit veranderd en of je nou maatje 36 of 56 hebt, je blijft mooi.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat het voor mij het beste is om een burqa te dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij weet niet wat ik dik vind.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben het wel
[..]![]()
![]()
Eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Uitstraling is idd erg belangrijk, mager, slank, volslang, dik etc maken allemaal weinig uit als je uitstraling maar goed is
Ik straal niets uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Uitstraling is idd erg belangrijk, mager, slank, volslang, dik etc maken allemaal weinig uit als je uitstraling maar goed is
als een pak blanke vlaquote:
Ik kan je wel een foto sturen waarop je gewoon kunt zien dat ik echt dik benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik dik vind.
Troetelbeertjes straal!quote:
Maar soms kan hoe jij er uit ziet wel een deel van je uitstraling bepalenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil die groenequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Troetelbeertjes straal!
[ afbeelding ]
Troetelbeertjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Troetelbeertjes straal!
[ afbeelding ]
Dat moet je zelf weten. Misschien zien we elkaar ooit wel een keer dan, dan zie ik het dan wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je wel een foto sturen waarop je gewoon kunt zien dat ik echt dik benMaar dat doe ik maar niet
kusje op je buikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
mijn buik is eigenlijk al tig jaar "te dik", die strijd heb ik al opgegeven
dat klopt dan ook wel weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar soms kan hoe jij er uit ziet wel een deel van je uitstraling bepalen
Ik weet een beter voorstel, i'll show you me if you show me youquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Misschien zien we elkaar ooit wel een keer dan, dan zie ik het dan wel.
Nee, het is meer hoe je je voelt. Dat bepaalt je uitstralingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar soms kan hoe jij er uit ziet wel een deel van je uitstraling bepalen
ach sodemieter toch een eind op manquote:
Daar geloof ik niets vanquote:
Mijn buik ook. En het eten smaakt me veel te lekker dus ik ga ook niet bewust afvallen. Ik ben wel gaan sporten omdat ik een betere conditie wil en daar zal ik ook wel wat door afvallen, maar afvallen is niet het doel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
mijn buik is eigenlijk al tig jaar "te dik", die strijd heb ik al opgegeven
lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik neem jullie mee naar bedIk verkas even naar de laptop
Dat is meer zie mij slet zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt dan ook wel weer
maar zo'n mager grietje met een uitstraling van kijk mij nou toch eens een lekker stuk zijn![]()
Klopt maar toch als jij heel erg huge ben lijkt het mij niet mogelijk om echt iets goeds uit te stralen hoe graag je ook wilquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het is meer hoe je je voelt. Dat bepaalt je uitstraling
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach sodemieter toch een eind op man
Ik weet niet of ik dat wel durfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan gaat het nog wel even duren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet een beter voorstel, i'll show you me if you show me you
Oeh lekker, met jou naar bedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik heb een pesthekel aan sport, da's mijn naddel ook nog eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn buik ook. En het eten smaakt me veel te lekker dus ik ga ook niet bewust afvallen. Ik ben wel gaan sporten omdat ik een betere conditie wil en daar zal ik ook wel wat door afvallen, maar afvallen is niet het doel.
It's true thoughquote:
Uitstraling heeft HELEMAAL NIKS met je gewicht te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is meer zie mij slet zijn
[..]
Klopt maar toch als jij heel erg huge ben lijkt het mij niet mogelijk om echt iets goeds uit te stralen hoe graag je ook wil
Oh jawel hoor, dat kan prima. Mijn ex had geen goddelijk lijf, maar ze had zo'n geweldige uitstraling en daar ben ik dan ook verliefd op geworden. Leuke ogen die echt straalden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar toch als jij heel erg huge ben lijkt het mij niet mogelijk om echt iets goeds uit te stralen hoe graag je ook wil
Hoe en wat aan sport? bedoel je fitnes?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een pesthekel aan sport, da's mijn naddel ook nog eens
Ik ook!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook nog altijd alleeen. Niemand mot mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
ik begreep nooit dat er vrouwen waren die me wel aantrekkelijk vonden
DAT DUSquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitstraling heeft HELEMAAL NIKS met je gewicht te maken
Ik snap je punt maar ik leer er maar mee levenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
Dat had ik ook, maar ik ben het beter gaan opbouwen en ik heb er momenteel veel tijd voor en nu merk ik al resultaat. Ik moet meer doen om mijn hartslag te verhogen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hou ervan en ging in mijn vorige baan 3 tot 4 keer per week maar nu al 5 maanden niet meer geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Arme jijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
ik zag altijd te laat dat die vrouwen me wel leuk vondenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook nog altijd alleeen. Niemand mot me
Dat heeft iedereen hier toch? Iedereen op internet is lelijk en alleen en vooral ontzettend ongewenst.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook nog altijd alleeen. Niemand mot me
Tss, jij bent getrouwd.. Ik ben alleenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag altijd te laat dat die vrouwen me wel leuk vonden
the story of my life
Ja, maar ken je the Elephant Man? Dat ben ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hier toch? Iedereen op internet is lelijk en alleen en vooral ontzettend ongewenst.
klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik vroegah niet veel kansen mistequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tss, jij bent getrouwd.. Ik ben alleen
quote:
Het ligt dus gewoon aan Fok! dat ik me rot voel..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hier toch? Iedereen op internet is lelijk en alleen en vooral ontzettend ongewenst.
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ken je the Elephant Man? Dat ben ik
hangt Socios daar nog wel rond?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
was ff oorlog aan het trappen in PTA
Gras is altijd groener...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
en vaak zat wenste ik niet getrouwd te zijn overigens, ben ik jaloers op vrijgezellen
Nee, je zit op FOK! omdat je je rot voelt en daardoor voel je je nog rotter. FOK! is de vicueuze cirkel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan Fok! dat ik me rot voel..
klopt, ben ook vaak jaloers op mannen met stabiele vrouwenquote:
Waarom heb ik daar nou geen last vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
dat gevoel krijg ik ook wel eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je zit op FOK! omdat je je rot voelt en daardoor voel je je nog rotter. FOK! is de vicueuze cirkel.
Soms ligt het toch echt iets gecompliceerder..quote:
ik wil alleen maar zwemmenquote:
QFTquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms ligt het toch echt iets gecompliceerder..
Je moet ook niet trouwen en zeker geen kinderen krijgen. Dan kun je gewoon een tijdje een vrouw hebben en daarna weer lozen. Of je een slag in de rondte neuken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
en vaak zat wenste ik niet getrouwd te zijn overigens, ben ik jaloers op vrijgezellen
en er met blote voeten op lopenquote:
Dan ben je een paria en moet je weg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nou geen last van
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je zit op FOK! omdat je je rot voelt en daardoor voel je je nog rotter. FOK! is de vicueuze cirkel.
tsja, dat ging ook zo, vanzelf.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je moet ook niet trouwen en zeker geen kinderen krijgen. Dan kun je gewoon een tijdje een vrouw hebben en daarna weer lozen. Of je een slag in de rondte neuken.
Niks is zo heerlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en er met blote voeten op lopen![]()
![]()
![]()
Oh. Daaaaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan ben je een paria en moet je weg.
socios is net sheldonquote:
ik wil de lentequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iets met uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan ben je een paria en moet je weg.
is leuk hoor, als je ze eenmaal hebt wil je ze niet meer kwijtquote:
Daar ga je al.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Nou je het zegt.. Heb me 3 dagen na een hele grote teleurstelling geregistreerd, en het is alleen maar verder bergafwaarts gegaan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De geur van vers gemaaid gras
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanzelf? Daar ben je zelf bij, hè?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, dat ging ook zo, vanzelf.....
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De geur van vers gemaaid gras
hahahaha dat is zo jahquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vanzelf? Daar ben je zelf bij, hè?
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is leuk hoor, als je ze eenmaal hebt wil je ze niet meer kwijt
als ik moet kiezen tussen vrouw en kinderenquote:
De geur van regen als het lang droog is geweestquote:
ik ben een domme stedelingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De geur van regen als het lang droog is geweest
truste Sweetiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen![]()
Fijn dromen allemaal![]()
![]()
Behalve Marijke, Marijke niet dromen![]()
Trusten Sugarbeebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen![]()
![]()
Slaap Lekker STquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen vrouw en kinderen
dan duurt dat exact 0.000001 seconde
Sweet dreams liefstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen![]()
![]()
vrouw, want zonder haar geen kinderenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen vrouw en kinderen
dan duurt dat exact 0.000001 seconde
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De geur van regen als het lang droog is geweest
Ik ben ook gek op de Lente. Mijn favoriete jaargetijde by milesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
lente kom maar snel, ik haat deze depressieve tijd
Ik vind dat elk seizoen zo zijn charme wel heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef Koen66 het volgende:
lente kom maar snel, ik haat deze depressieve tijd
ja, maar winter (en herfst ook enigsinds) heb ik 10x sneller wel gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat elk seizoen zo zijn charme wel heeft
taartjequote:
Ik weet het zo niet, als het in de zomer ook een tijd +28 is dan heb ik het ook wel snel gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar winter (en herfst ook enigsinds) heb ik 10x sneller wel gezien
Daar kan ik niet tegenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het zo niet, als het in de zomer ook een tijd +28 is dan heb ik het ook wel snel gehad
maar veeeeeeel minder snel dan als die ellende in December, ik in ieder geval welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het zo niet, als het in de zomer ook een tijd +28 is dan heb ik het ook wel snel gehad
Trusten meisjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen![]()
![]()
Ik dus ook nietquote:
Ik dus nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar veeeeeeel minder snel dan als die ellende in December, ik in ieder geval wel
Klote hittequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:04 schreef Stuart het volgende:
Ik word helemaal gek van die bloedhitte
hitte?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:04 schreef Stuart het volgende:
Ik word helemaal gek van die bloedhitte
Je mag wel dromen. Mooi dromen.quote:
In de zomer dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
hitte?
woon je in een ovem ofzo?
kut kou hier
Ja, nog heeeeeeeeeeeeel eventjes, ben ook kapotquote:
Marijkjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nog heeeeeeeeeeeeel eventjes, ben ook kapot
mja geen last vanquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je mag wel dromen. Mooi dromen.Over je witte prins op een knap paard.
ik wacht nog op de wasmachine in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nog heeeeeeeeeeeeel eventjes, ben ook kapot
En hij is gewoon een heel toffe user dus dat ik 862 had vind ik super tofquote:
Je hebt over mij gedroomd!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, ik droom niet zo mooi en vaak te veel en daar word ik moe van
Daarom zei ST dat
Dus een droomloze nacht graag
![]()
En ik heb serieus een paar keer gedroomd over een zogenaamde droomman, was erg grappig
Dan moet je die foto sturen, kan ik het checkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je hebt over mij gedroomd!!![]()
![]()
![]()
Is wel komischequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
En hij is gewoon een heel toffe user dus dat ik 862 had vind ik super tof![]()
Lijkt me vooral voor jezelf erg vervelendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
ik droom te vaak over andere vrouwen, is dat slecht?
nee gezondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
862 is denk ik mijn op 2 na hoogste ooit trouwensquote:
howww dromen wil niet direct polygamie zeggen hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gezond
http://www.nu.nl/wetensch(...)n-vruchtbaarder.html
Nee, want onbewust enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
Het ligt er aan wat je droomt. En dan nog, het zijn maar dromen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
ik was laatst een keer erg verdrietig toen ik wakker werd en alles bleek een droomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me vooral voor jezelf erg vervelend
nee maar in de basis ben je een mannelijk dier, en wil je je nageslacht zeker stellen en dus kies je voor meerdere partnersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
howww dromen wil niet direct polygamie zeggen he
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was laatst een keer erg verdrietig toen ik wakker werd en alles bleek een droom
Hoe zag je droomman er uit?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je die foto sturen, kan ik het checken
ja, maar het voelt te erg als onderdrukte verlangens somsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je droomt. En dan nog, het zijn maar dromen.
soms bij seks denk ik heel doelbewust aan andere vrouwenquote:
klopt, heb ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms bij seks denk ik heel doelbewust aan andere vrouwen![]()
nee geen solo seks
Da's minder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar het voelt te erg als onderdrukte verlangens soms
Weet niet meer preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe zag je droomman er uit?
Om je orgasme uit te stellen zeker?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms bij seks denk ik heel doelbewust aan andere vrouwen![]()
nee geen solo seks
1 keer per jaar is ook regelmatig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook regelmatig
alhoewel, regelmatig
ik ookkkquote:
FMquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
1 keer per jaar is ook regelmatig.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet meer precies
[..]
Jawelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je kunt het dus helemaal niet checken adhv mijn foto.
nope, TV uitquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet meer precies
[..]
Om je orgasme uit te stellen zeker?
Ik pak gewoon wat ik pakken kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
echt, IRL zie ik teveel vrouwen waar ik wel iets mee zou willen, het is te erg soms
daarom is Fok iets 'veiliger' wat dat betreft
Die op ken ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, TV uit
UI komt uit de TAL SC waar in de OP alle vaste chatters als SP poppetjes staan
ik mag dat nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik pak gewoon wat ik pakken kan
Jij mag helemaal niet liegenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben wel gek, dom en vervelendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben een doodgewone jongen, ik ben niet gek, ik ben niet dom, ik ben alleen te druk, ik weet zelf niet eens waarom.
Dat is best vervelend, maar ik ben niet zielig, nee! Ik ben gewoon een jongen, met ADHD.
ik ben al blij met de 20kquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef Stuart het volgende:
Zo, dit weekend even door de 110k knallen
Nou, dat 30 plus klopt. Ik zou mezelf nou niet gelijk bestempelen als charismatisch dus helaas , hier houdt de vergelijking op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelDan komt het weer terug
Wat ik wel weet is dat ie al wat ouder was (zeker 30+ misschien zelfs wel eind 30) en erg charismatisch
ik ben niet blij met m'n 13Kquote:
Hoiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta nu op 20 maar stond ooit op 9quote:
Jammer johquote:
Ik lieg heul nietquote:
En wat jij niet charismatisch vindt, vind ik misschien wel charismatischquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dat 30 plus klopt. Ik zou mezelf nou niet gelijk bestempelen als charismatisch dus helaas , hier houdt de vergelijking op.
Dat je een quote splitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
wat houdt dat in eigenlijk, een splitquote?
Nouquote:
Dit dusquote:wat houdt dat in eigenlijk, een splitquote?
Jawel maar toch wel goed dat jij het niet doetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer joh
[..]
Ik lieg heul niet
[..]
En wat jij niet charismatisch vindt, vind ik misschien wel charismatisch
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En wat jij niet charismatisch vindt, vind ik misschien wel charismatisch
Thank fuck for thatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Voorlopig geen foto's van mijn hoofd online.
Hoeft ook niet onlinequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
en ik keek toch nog ff in je fobo om te checkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wie noemt z'n kind nou fuck?quote:
pm is ook online hoor schatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft ook niet onlineKan gewoon in PM, en die deel ik met niemand
Over foto's heb jij trouwens nog een foto?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wil van jou geen thank fuck
Voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is geel en langwerpigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik keek toch nog ff in je fobo om te checken
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noemt z'n kind nou fuck?
truste KTPquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet.Je doet het maar even met je fantasie.
En nu ga ik slapen.![]()
Welterusten
en ik ben er trots op!quote:
Sssstquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet.Je doet het maar even met je fantasie.
En nu ga ik slapen.![]()
Welterusten
quote:
ik maak het ook niet extreem laat/vroegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:25 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog een half uurtje, dan strijken en naar bed
leuk manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen, ben gesloopt![]()
Maar was wel
Morgen een verslag en trustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen, ben gesloopt![]()
Maar was wel
Hey Barretjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.
6 topics verder..
heb ik nog iets gemist??
Welnee johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.
6 topics verder..
heb ik nog iets gemist??
doe maar de hoogte en dieptepuntenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Ik weet niet wat jij belangrijk vind
Dan doe ik dat welquote:
Pfff, sorry ik kan je niet helpenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doe maar de hoogte en dieptepunten
barretjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.
6 topics verder..
heb ik nog iets gemist??
die waren er niet??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pfff, sorry ik kan je niet helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:29 schreef Stuart het volgende:
Zelfs als ik de lapo heb opent Marijke dus![]()
nu blij?quote:
wat heb jij gedaan??quote:
Ja, jij gaat het dus openenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan wordt de druk wel erg hoog hoor
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die waren er niet??Ook nog andere onderwerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mijn denk vermogen is bijna zo goed als weg
![]()
![]()
In PTA is dat niet zo moeilijkquote:
Maar Marijke gaat openenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentleman gaat weer voor de LaPo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |