Gras is altijd groener...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
en vaak zat wenste ik niet getrouwd te zijn overigens, ben ik jaloers op vrijgezellen
Nee, je zit op FOK! omdat je je rot voelt en daardoor voel je je nog rotter. FOK! is de vicueuze cirkel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan Fok! dat ik me rot voel..
klopt, ben ook vaak jaloers op mannen met stabiele vrouwenquote:
Waarom heb ik daar nou geen last vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hier toch? Iedereen op internet is lelijk en alleen en vooral ontzettend ongewenst.
dat gevoel krijg ik ook wel eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je zit op FOK! omdat je je rot voelt en daardoor voel je je nog rotter. FOK! is de vicueuze cirkel.
Soms ligt het toch echt iets gecompliceerder..quote:
ik wil alleen maar zwemmenquote:
QFTquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms ligt het toch echt iets gecompliceerder..
Je moet ook niet trouwen en zeker geen kinderen krijgen. Dan kun je gewoon een tijdje een vrouw hebben en daarna weer lozen. Of je een slag in de rondte neuken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
en vaak zat wenste ik niet getrouwd te zijn overigens, ben ik jaloers op vrijgezellen
en er met blote voeten op lopenquote:
Dan ben je een paria en moet je weg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nou geen last van
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je zit op FOK! omdat je je rot voelt en daardoor voel je je nog rotter. FOK! is de vicueuze cirkel.
tsja, dat ging ook zo, vanzelf.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je moet ook niet trouwen en zeker geen kinderen krijgen. Dan kun je gewoon een tijdje een vrouw hebben en daarna weer lozen. Of je een slag in de rondte neuken.
Niks is zo heerlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en er met blote voeten op lopen![]()
![]()
![]()
Oh. Daaaaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan ben je een paria en moet je weg.
socios is net sheldonquote:
ik wil de lentequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en er met blote voeten op lopen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |