Die zien het liefst mannenlichamen, zonder tieten en heupen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en dat zijn allemaal HOMO'S over het algemeen......
ok.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
Soms piepen mensen als ze het benauwd hebben![]()
dan is je accu leeg?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel heel luidruchtig
oeh ik heb nog 7 minuten
Loopt 'ie ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dit is anders luidruchtig. Hij klinkt bij het centrifugeren alsof er een trein op volle snelheid door mijn huis dendert, terwijl er ook nog een Boeing 747 langs vliegt.
dat dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die zien het liefst mannenlichamen, zonder tieten en heupen.
ik had gezegd dat ik v oor half 1 boven wasquote:
Trustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had gezegd dat ik v oor half 1 boven was
maar het bed moet ook nog opgemaakt wordenen er staat nog een wasmand met wasgoed
Dus ik denk dat ik het hier bij laat.
Truste liefjes
Jij piept ook als je klaar bent?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg het niet, ik zeg het niet
Die mensen gaan gierend de bocht door.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
Soms piepen mensen als ze het benauwd hebben![]()
slank isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ondanks dit alles ben ik toch liever slank hoor![]()
Slank of een normaal postuur?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, maar ik heb recensies gelezen en bij veel mensen doet hij dat wel.quote:
Ik heb ook liever een sixpack en lijntjes als een popquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe maar volslank.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik niet, ik ben best stevig, maar ik ben ook redelijk breed gebouwd dus dan klopt het wel weer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een sixpack en lijntjes als een pop
Ik wil dat wel jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben best stevig, maar ik ben ook redelijk breed gebouwd dus dan klopt het wel weer.
Normaal postuur, ik voel me hier alles behalve prettig bijquote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja beetje spek is heul niet erg hoor
Dat hoeft voor mij dan weer nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een sixpack en lijntjes als een pop
Ik wil dat voor mezelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij dan weer niet
Dan zou ik de drank maar eens weg zetten en gaan sporten, ja?quote:
Ja, ben al 5 maanden niet geweest. Echt heel erg stom van mezelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan zou ik de drank maar eens weg zetten en gaan sporten, ja?
Da's vrouweigen, die voelen zich nooit prettig bij hun lichaam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Normaal postuur, ik voel me hier alles behalve prettig bij
zoveel bier heb je nietquote:
Misschien welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Jahaaaaaaaaa, maar wat de één slank vindt, vindt de ander al volslank of dik.
Dat ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Jahaaaaaaaaa, maar wat de één slank vindt, vindt de ander al volslank of dik.
Nog iets van 15 Strongbow blikken van 440ml over en kan altijd meer halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |