Maar ik wilde even iets anders tussendoorquote:
jij hebt mij nog nooit gezienquote:
Ik eet en snoep altijd heel veelquote:
Dat heb je soms maar dan moet je er niet van uit gaan dat je het andere drinktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik wilde even iets anders tussendoor
Nee, dan word ik waarschijnlijk gekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt mij nog nooit gezien
Ik heb maar het IQ van een visstickquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb je soms maar dan moet je er niet van uit gaan dat je het andere drinkt
Slapp Lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
lekkere en lieve poezelewoezeltjes ik ga slapenmorgenochtend gaan we vroeg naar oma en dan gaan J. en ik kijken voor een neue wasmachien
Joran van der Slootquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
lekkere en lieve poezelewoezeltjes ik ga slapenmorgenochtend gaan we vroeg naar oma en dan gaan J. en ik kijken voor een neue wasmachien
Onleesbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Nachtbaquer #1, waar we schijt hebben aan VOH.
iemand?
denk het niet...
dat vind ik trouwens ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarbij zijn vrouwen die wat steviger zijn lekkerder en vrouwelijker dan die magere sprietjes.
Brede heupen, stevige kont
, volle borsten
. Het voordeel als ze wat dikker zijn.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind jou liefquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarbij zijn vrouwen die wat steviger zijn lekkerder en vrouwelijker dan die magere sprietjes.
Brede heupen, stevige kont
, volle borsten
. Het voordeel als ze wat dikker zijn.
trusten, LL en succes met de wasmachine jacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
Nee driekwart van de posts zit in mijn foe listquote:
De schobbejakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
da kannie he die zit in de gevangenis
slaap zachtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
En ze voelen lekker zacht.quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan word ik waarschijnlijk gek![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, veel plezier bij omaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
nee joh, zonder suiker....van die zoetequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in een bak aardbeien met een zooi suiker
oke ik zal het onthouden... AEG is ook wel duurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
trusten, LL en succes met de wasmachine jacht.
En neem geen AEG want die zijn luidruchtig.
Ik hou wel van de mannen hier..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Raar is dat, hier houden de mannen van rondere vollere vrouwen, terwijl heel de wereld ons de magere sprieten door de strot douwt
luidruchtigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
trusten, LL en succes met de wasmachine jacht.
En neem geen AEG want die zijn luidruchtig.
Alleen omdat een paar die het voor het zeggen heeft dat vinden, daarom krijg je datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Raar is dat, hier houden de mannen van rondere vollere vrouwen, terwijl heel de wereld ons de magere sprieten door de strot douwt
Dank jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou wel van de mannen hier..
ja, en dat zijn allemaal HOMO'S over het algemeen......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen omdat een paar die het voor het zeggen heeft dat vinden, daarom krijg je dat
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ik zal het onthouden... AEG is ook wel duur
Jeujquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou zeker beter zijn
Narrige bui zakt al weer iets
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En ze voelen lekker zacht.En je kunt ze beter knuffelen, zonder dat ze breken.
schorriemorriequote:
Nee hoorquote:
Ja, raar idd. Als ik xylooon wil speen kop ik wel zo'n ding in een muziekwinkelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Miele, er is geen beterequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Als ik het geld zou hebben had ik een Miele gekocht. Ik wilde ook wel een Bosch, maar mijn ouders hebben ook zo'n ding en die piept heel irritant als hij klaar is.
Ik zeg het niet, ik zeg het nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Als ik het geld zou hebben had ik een Miele gekocht. Ik wilde ook wel een Bosch, maar mijn ouders hebben ook zo'n ding en die piept heel irritant als hij klaar is.
Dat heeft een hele goede redenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Dit is anders luidruchtig. Hij klinkt bij het centrifugeren alsof er een trein op volle snelheid door mijn huis dendert, terwijl er ook nog een Boeing 747 langs vliegt.quote:
Die heb ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Dat is wel heel luidruchtigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dit is anders luidruchtig. Hij klinkt bij het centrifugeren alsof er een trein op volle snelheid door mijn huis dendert, terwijl er ook nog een Boeing 747 langs vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |