Heb je Android?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Raar want ik kon en kan het wel via mobiel
En wil het een beetje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben aan het wowen met de guild
Ik lig erin... Kom je ookquote:
Is wowen een vorm van masturberen en is de guild een seksspeeltje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben aan het wowen met de guild
trevquote:
Neinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Nachtbaquer #1, waar we schijt hebben aan VOH.
iemand?
denk het niet...
Wij hebben gewoon de KCSquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
iemand?
denk het niet...
gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En, vliegen de touwen en kettingen je al om de oren?
Zit er geen maximum dagtarief op?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat dus idd. Want als ik nou gewoon echt moet gaan betalen voor elke kilometer dan ben ik voor een fatsoenlijke dag gewoon 80-100 euro kwijt. Dan is de lol er snel vanaf. Nog los van het feit dat helemaal niemand enig recht heeft om te weten wanneer ik waar ben
trusten DMquote:
Denk het ook niet, maar dat is het enige waar het misschien aan zou kunnen liggen (wat ik zo kan bedenken dan)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup maar ik zou niet weten wat dat er mee te maken moet hebben
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
Heey, op mijn Stella staat: 'Drink me'
pezuquote:
Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
iemand?
denk het niet...
En jij gehoorzaamt natuurlijk braaf.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
Echt raarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar dat is het enige waar het misschien aan zou kunnen liggen (wat ik zo kan bedenken dan)
niet meerquote:
Slaap lekker whiskersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan het niet bijhouden ff..
Hoi binnenkomers!!
Truste slapers!!
* suikertaartje pakt een stift en begint driftig op zichzelf te schrijven...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
Misschien word ik wel heel kleinquote:
Ja inderdaadquote:
duidelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent een beetje achter gebleven
Nee, huppelmuts is nu de spammertquote:
Tot zo dan...quote:
zal ik m'n verhaaltje posten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar dat is het enige waar het misschien aan zou kunnen liggen (wat ik zo kan bedenken dan)
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Maar kan nu toch een tijdje niet op mobiel, nog steeds geen bericht van de reparatie-dinges
Ik ga nog niet hoor..quote:
friemelquote:
Dat was ze al wel vakerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, huppelmuts is nu de spammert
Trusten, Whiskeyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan het niet bijhouden ff..
Hoi binnenkomers!!
Truste slapers!!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje pakt een stift en begint driftig op zichzelf te schrijven...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Is wowen een vorm van masturberen en is de guild een seksspeeltje?
Krassen, maar dan anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje pakt een stift en begint driftig op zichzelf te schrijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |