je hebt een aanvraag formulier voor een aanvraag formulier nodig, dan haak ik al afquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ach, er zal vanzelf wel door een grote groep mensen tegen poortjes getrapt worden. Ook agressie tegen personeel ligt in de lijn der verwachting. Maar ja, vraag er dan niet om he
Kan jij dan ook nooit nieuwe openen?quote:
Neverquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef LL haar knuffels dan maar heeeeel gauw terug...or else...
zeg dat is frappantquote:
Vanaf mobiel kan dat wel hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan jij dan ook nooit nieuwe openen?
Mijn grootste aversie tegen dat ding is nog dat ze precies kunnen zien waar ik allemaal heen ga.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ach, er zal vanzelf wel door een grote groep mensen tegen poortjes getrapt worden. Ook agressie tegen personeel ligt in de lijn der verwachting. Maar ja, vraag er dan niet om he
Al 3x zelfsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Raar hoor, heb je wel goed gekeken?
Jawel, maar ik moet slapen. Maar wil niet. Bah, morgen 5 uur op om te werken...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan jij dan ook nooit nieuwe openen?
Trusten MPGquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet slapen. Maar wil niet. Bah, morgen 5 uur op om te werken...
Ik ben aan het wowen met de guildquote:
ja, dat dus idd. Want als ik nou gewoon echt moet gaan betalen voor elke kilometer dan ben ik voor een fatsoenlijke dag gewoon 80-100 euro kwijt. Dan is de lol er snel vanaf. Nog los van het feit dat helemaal niemand enig recht heeft om te weten wanneer ik waar benquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn grootste aversie tegen dat ding is nog dat ze precies kunnen zien waar ik allemaal heen ga.
Oh, en dat hetdagkaartje
wordt afgeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |