Het ligt er aan wat je droomt. En dan nog, het zijn maar dromen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
ik droom te vaak over andere vrouwen, is dat slecht?
ik was laatst een keer erg verdrietig toen ik wakker werd en alles bleek een droomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me vooral voor jezelf erg vervelend
nee maar in de basis ben je een mannelijk dier, en wil je je nageslacht zeker stellen en dus kies je voor meerdere partnersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
howww dromen wil niet direct polygamie zeggen he
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was laatst een keer erg verdrietig toen ik wakker werd en alles bleek een droom
Hoe zag je droomman er uit?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je die foto sturen, kan ik het checken
ja, maar het voelt te erg als onderdrukte verlangens somsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je droomt. En dan nog, het zijn maar dromen.
soms bij seks denk ik heel doelbewust aan andere vrouwenquote:
klopt, heb ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms bij seks denk ik heel doelbewust aan andere vrouwen![]()
nee geen solo seks
Da's minder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar het voelt te erg als onderdrukte verlangens soms
Weet niet meer preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe zag je droomman er uit?
Om je orgasme uit te stellen zeker?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms bij seks denk ik heel doelbewust aan andere vrouwen![]()
nee geen solo seks
1 keer per jaar is ook regelmatig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook regelmatig
alhoewel, regelmatig
ik ookkkquote:
FMquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
1 keer per jaar is ook regelmatig.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet meer precies
[..]
Jawelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je kunt het dus helemaal niet checken adhv mijn foto.
nope, TV uitquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet meer precies
[..]
Om je orgasme uit te stellen zeker?
Ik pak gewoon wat ik pakken kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
echt, IRL zie ik teveel vrouwen waar ik wel iets mee zou willen, het is te erg soms
daarom is Fok iets 'veiliger' wat dat betreft
Die op ken ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, TV uit
UI komt uit de TAL SC waar in de OP alle vaste chatters als SP poppetjes staan
ik mag dat nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik pak gewoon wat ik pakken kan
Jij mag helemaal niet liegenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben wel gek, dom en vervelendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben een doodgewone jongen, ik ben niet gek, ik ben niet dom, ik ben alleen te druk, ik weet zelf niet eens waarom.
Dat is best vervelend, maar ik ben niet zielig, nee! Ik ben gewoon een jongen, met ADHD.
ik ben al blij met de 20kquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef Stuart het volgende:
Zo, dit weekend even door de 110k knallen
Nou, dat 30 plus klopt. Ik zou mezelf nou niet gelijk bestempelen als charismatisch dus helaas , hier houdt de vergelijking op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelDan komt het weer terug
Wat ik wel weet is dat ie al wat ouder was (zeker 30+ misschien zelfs wel eind 30) en erg charismatisch
ik ben niet blij met m'n 13Kquote:
Hoiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta nu op 20 maar stond ooit op 9quote:

Jammer johquote:
Ik lieg heul nietquote:
En wat jij niet charismatisch vindt, vind ik misschien wel charismatischquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dat 30 plus klopt. Ik zou mezelf nou niet gelijk bestempelen als charismatisch dus helaas , hier houdt de vergelijking op.
Dat je een quote splitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
wat houdt dat in eigenlijk, een splitquote?
Nouquote:
Dit dusquote:wat houdt dat in eigenlijk, een splitquote?
Jawel maar toch wel goed dat jij het niet doetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer joh
[..]
Ik lieg heul niet
[..]
En wat jij niet charismatisch vindt, vind ik misschien wel charismatisch
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En wat jij niet charismatisch vindt, vind ik misschien wel charismatisch
Thank fuck for thatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Voorlopig geen foto's van mijn hoofd online.
Hoeft ook niet onlinequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Voorlopig geen foto's van mijn hoofd online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |