Ik weet een beter voorstel, i'll show you me if you show me youquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Misschien zien we elkaar ooit wel een keer dan, dan zie ik het dan wel.
Nee, het is meer hoe je je voelt. Dat bepaalt je uitstralingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar soms kan hoe jij er uit ziet wel een deel van je uitstraling bepalen
ach sodemieter toch een eind op manquote:
Daar geloof ik niets vanquote:
Mijn buik ook. En het eten smaakt me veel te lekker dus ik ga ook niet bewust afvallen. Ik ben wel gaan sporten omdat ik een betere conditie wil en daar zal ik ook wel wat door afvallen, maar afvallen is niet het doel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
mijn buik is eigenlijk al tig jaar "te dik", die strijd heb ik al opgegeven
lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik neem jullie mee naar bedIk verkas even naar de laptop
Dat is meer zie mij slet zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt dan ook wel weer
maar zo'n mager grietje met een uitstraling van kijk mij nou toch eens een lekker stuk zijn![]()
Klopt maar toch als jij heel erg huge ben lijkt het mij niet mogelijk om echt iets goeds uit te stralen hoe graag je ook wilquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het is meer hoe je je voelt. Dat bepaalt je uitstraling
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach sodemieter toch een eind op man
Ik weet niet of ik dat wel durfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan gaat het nog wel even duren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet een beter voorstel, i'll show you me if you show me you
Oeh lekker, met jou naar bedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik heb een pesthekel aan sport, da's mijn naddel ook nog eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn buik ook. En het eten smaakt me veel te lekker dus ik ga ook niet bewust afvallen. Ik ben wel gaan sporten omdat ik een betere conditie wil en daar zal ik ook wel wat door afvallen, maar afvallen is niet het doel.
It's true thoughquote:
Uitstraling heeft HELEMAAL NIKS met je gewicht te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is meer zie mij slet zijn
[..]
Klopt maar toch als jij heel erg huge ben lijkt het mij niet mogelijk om echt iets goeds uit te stralen hoe graag je ook wil
Oh jawel hoor, dat kan prima. Mijn ex had geen goddelijk lijf, maar ze had zo'n geweldige uitstraling en daar ben ik dan ook verliefd op geworden. Leuke ogen die echt straalden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar toch als jij heel erg huge ben lijkt het mij niet mogelijk om echt iets goeds uit te stralen hoe graag je ook wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |