Doe maar volslank.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ondanks dit alles ben ik toch liever slank hoor![]()
Ik niet, ik ben best stevig, maar ik ben ook redelijk breed gebouwd dus dan klopt het wel weer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een sixpack en lijntjes als een pop
Ik wil dat wel jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben best stevig, maar ik ben ook redelijk breed gebouwd dus dan klopt het wel weer.
Normaal postuur, ik voel me hier alles behalve prettig bijquote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja beetje spek is heul niet erg hoor
Dat hoeft voor mij dan weer nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een sixpack en lijntjes als een pop
Ik wil dat voor mezelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij dan weer niet
Dan zou ik de drank maar eens weg zetten en gaan sporten, ja?quote:
Ja, ben al 5 maanden niet geweest. Echt heel erg stom van mezelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan zou ik de drank maar eens weg zetten en gaan sporten, ja?
Da's vrouweigen, die voelen zich nooit prettig bij hun lichaam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Normaal postuur, ik voel me hier alles behalve prettig bij
zoveel bier heb je nietquote:
Misschien welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Jahaaaaaaaaa, maar wat de één slank vindt, vindt de ander al volslank of dik.
Dat ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Jahaaaaaaaaa, maar wat de één slank vindt, vindt de ander al volslank of dik.
Nog iets van 15 Strongbow blikken van 440ml over en kan altijd meer halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |