en ik keek toch nog ff in je fobo om te checkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Voorlopig geen foto's van mijn hoofd online.
Wie noemt z'n kind nou fuck?quote:
pm is ook online hoor schatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft ook niet onlineKan gewoon in PM, en die deel ik met niemand
Over foto's heb jij trouwens nog een foto?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wil van jou geen thank fuck
Voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is geel en langwerpigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik keek toch nog ff in je fobo om te checken
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noemt z'n kind nou fuck?
truste KTPquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet.Je doet het maar even met je fantasie.
En nu ga ik slapen.![]()
Welterusten
en ik ben er trots op!quote:
Sssstquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet.Je doet het maar even met je fantasie.
En nu ga ik slapen.![]()
Welterusten
quote:
ik maak het ook niet extreem laat/vroegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:25 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog een half uurtje, dan strijken en naar bed
leuk manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen, ben gesloopt![]()
Maar was wel
Morgen een verslag en trustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen, ben gesloopt![]()
Maar was wel
Hey Barretjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.
6 topics verder..
heb ik nog iets gemist??
Welnee johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.
6 topics verder..
heb ik nog iets gemist??
doe maar de hoogte en dieptepuntenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Ik weet niet wat jij belangrijk vind
Dan doe ik dat welquote:
Pfff, sorry ik kan je niet helpenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doe maar de hoogte en dieptepunten
barretjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.
6 topics verder..
heb ik nog iets gemist??
die waren er niet??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pfff, sorry ik kan je niet helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:29 schreef Stuart het volgende:
Zelfs als ik de lapo heb opent Marijke dus![]()
nu blij?quote:
wat heb jij gedaan??quote:
Ja, jij gaat het dus openenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan wordt de druk wel erg hoog hoor
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die waren er niet??Ook nog andere onderwerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mijn denk vermogen is bijna zo goed als weg
![]()
![]()
In PTA is dat niet zo moeilijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |