heul nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
...zullen jullie de rest van de week in je kop hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben's oma![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef Pino112 het volgende:
Uit je privé-collectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben's oma
Ik ben het nu al weer vergetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
...zullen jullie de rest van de week in je kop hebben
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Notaris? Heeft zeker een word-art oorkonde.
Ik moest bijna lachen man, ik zit hier gewoon aan het zuurstof van het lachen man raap me op ga kapot hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen die het zo serieus neemt :/ het is allemaal maar een grap hoor.
Hahahahahahahahahhahaha lachen man.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen die het zo serieus neemt :/ het is allemaal maar een grap hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef roos85 het volgende:
ooohhh spannnneeeennnnnddd zou Pearle Ben nog ingehaald hebben???
Het zal op de drempel zijn denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef doeka het volgende:
Benny, als er geen reclame meer komt halen we het nog op je verjaardag!
Whehequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahhahaha lachen man.
Zou goed kunnen! Pearl, Musicals, John de Mol, Joop van den Ende, Albert Verlinde, RTL Boulevard.... Allemaal conspiracies, wat nog veel meer geld oplevert!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef roos85 het volgende:
ooohhh spannnneeeennnnnddd zou Pearle Ben nog ingehaald hebben???
Ik een minuutje of 10quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
Wie heeft de volledige DRIEENHALF UUR uitgekeken? Is toch niet normaal zo lang?
Nou ja, ik heb denk ik 80% van de tijd naar m'n laptop gekeken. Maar het stond wel op die hele tijd ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
Wie heeft de volledige DRIEENHALF UUR uitgekeken? Is toch niet normaal zo lang?
quote:
Vergeet je het vitaminewater niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef Studiotje het volgende:
En de Winaar is... The voice word medemogelijk gemaakt door Vodafone.. B...en jij ook zo toe aan een snoepje, Haribo!
Ben doet me qua aantrekkelijkheid net zo veel als een composthoop maar ik vind 'm wel een goede zanger.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dit heb je altijd met deze programma's. De doelgroep stemt massaal op de meest aantrekkelijke en niet de beste. Maarja, vrouwen.
De duur van een tenniswedstrijd is voorspelbaarder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef marcodej het volgende:
Is die show nog bezig?!?! Vanaf half negen toch?
Oh gatver. Ik wil niet voor haar zingenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
We gaan met z'n allen aftellen....tot Wendy haar verjaardag!
Nog 4 minuten.
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:56 schreef Nober het volgende:
[..]
(Ik zit niet eens te kijken, jij waarschijnlijk ook niet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |