abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:44:21 #103
104871 remlof
Europees federalist
pi_91699442
Whehe:

Ik ben net iets extremer dan Koos.
pi_91699517
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
Of jij waardeerde hun wijsheid gewoon niet.
Misschien wilde ze hun alomvattende wijsheid niet met mij delen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:06:56 #105
104871 remlof
Europees federalist
pi_91700057
Hier ben ik het wel mee eens trouwens: Houd ABNAmro en ING in handen van de staat. (pdf)

De staat moet medeaandeelhouder blijven van de grote banken om buitenlandse overname te voorkomen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:12:51 #106
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_91700219
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:06 schreef remlof het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens trouwens: Houd ABNAmro en ING in handen van de staat. (pdf)

De staat moet medeaandeelhouder blijven van de grote banken om buitenlandse overname te voorkomen.
Belangrijker nog: om te voorkomen dat ze weer gered moeten worden. Dat grapje heeft 85 miljard euro gekost.
Gelukkig wordt dit extra stukje staatsschuld nu "opgelost" door "370 miljoen" op te halen bij langstudeerders :')
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:18:50 #107
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_91700409
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef ErikT het volgende:

[..]

Belangrijker nog: om te voorkomen dat ze weer gered moeten worden. Dat grapje heeft 85 miljard euro gekost.
Gelukkig wordt dit extra stukje staatsschuld nu "opgelost" door "370 miljoen" op te halen bij langstudeerders :')
Die opbrengsten van de banken die miljardensteun kregen, gaan weer naar de staatsschuld. Het is dus niet zo dat langstudeerder voor de banken betalen.

Bovendien vind ik die 3000 euro wel een beetje weinig. Wat mij betreft mochten ze het vervijfvoudigen, naar 15.000 euro per jaar, die in de vorm van uitkeringen bij de onderklasse terecht moeten komen.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:44:26 #108
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91701186
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef ErikT het volgende:

[..]

Tot alle langstudeerders zich opeens uitschrijven, dan heeft Zijlstra een probleem op zijn budget. :')
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:46:57 #109
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91701265
Oh, en het antwoord van de staatssecretaris waarom langstudeerders de samenleving geld kosten: ze betalen minder inkomstenbelasting. Dus ik stel voor dat we alle parttimers ook gaan beboeten, net als mensen die maar 40 uur werken in plaats van 60. En ook de mensen die 60 uur werken kunnen eigenlijk ook wel beboet te worden, want je kan ook 80 uur gaan werken. Of twee banen nemen, dus mensen die maar 1 baan hebben mogen ook wel beboet te worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door ethiraseth op 22-01-2011 12:54:15 ]
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_91701535
Gewoon emigreren na je studie. Of ik nu hier of 3 kilometer verderop in Duitsland woon.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_91702214
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:49 schreef GSbrder het volgende:

Speciaal voor Ethiraseth zit Marx er ook in ^O^.
We zitten hier niet een apenland, dat scheelt nogal :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:11:09 #112
177885 JoaC
Het is patat
pi_91702235
php terug *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:12:30 #113
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91702291
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

We zitten hier niet een apenland, dat scheelt nogal :).
Wat noem jij een apenland?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_91702328
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Geeft niet, ik vind de meeste openbare kunst weer slecht. Iedereen is wel ergens een proleet in,
ook de intellectuele Fok-elite.
Ik heb soms een hele slechte muzieksmaak (nog erger dan eriksd's jaren 80 homoherrie :@ :@).
pi_91702363
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef mlg het volgende:

[..]

Die opbrengsten van de banken die miljardensteun kregen, gaan weer naar de staatsschuld. Het is dus niet zo dat langstudeerder voor de banken betalen.

De vraag is alleen of die opbrengsten de kosten dekken ;).
pi_91702409
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Landen waar de overheid organisatorisch niets voor elkaar krijgt zoals voormalige sovjetstaten en veel andere tweede en derde wereldlanden.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:15:37 #117
177885 JoaC
Het is patat
pi_91702420
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Reize_door_het_Aapenland
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:17:32 #118
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91702507
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Landen waar de overheid organisatorisch niets voor elkaar krijgt zoals voormalige sovjetstaten en veel andere tweede en derde wereldlanden.
Dan zijn er nogal wat apenlanden volgens jouw definitie. Ierland, Rusland, USA, heel het voormalig Oostblok.
Ik ben het daar niet mee eens.
pi_91702601
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dan zijn er nogal wat apenlanden volgens jouw definitie. Ierland, Rusland, USA, heel het voormalig Oostblok.
Ik ben het daar niet mee eens.
Het aantal landen dat ik daadwerkelijk beschaafd zou willen noemen is nogal beperkt inderdaad. Ierland valt daar nog net wel onder maar dan houd het met jouw voorbeelden snel op. Sowieso zijn staten waar ze de doodstraf kennen al zo'n beetje het laagste wat je in de internationale orde kan verzinnen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:23:00 #120
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91702781
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het aantal landen dat ik daadwerkelijk beschaafd zou willen noemen is nogal beperkt inderdaad. Ierland valt daar nog net wel onder maar dan houd het met jouw voorbeelden snel op. Sowieso zijn staten waar ze de doodstraf kennen al zo'n beetje het laagste wat je in de internationale orde kan verzinnen.
Ierland is een van de voorbeelden waar de Laffer-curve daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Kijk het filmpje nog maar eens na en corporate tax-rates in Ierland. Meer opbrengsten door minder belastingen.

Je bent weer de moraalridder aan het spelen, jij vindt de doodstraf het ergste dat er is en daarom zijn landen met de doodstraf apenlanden.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:24:48 #121
177885 JoaC
Het is patat
pi_91702864
Laffercurve klopt niet, het idee erachter wel, maar model is te simpel
[..]
pi_91702875
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef JoaC het volgende:
Laffercurve klopt niet, het idee erachter wel, maar model is te simpel
Inderdaad
pi_91702959
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ierland is een van de voorbeelden waar de Laffer-curve daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Kijk het filmpje nog maar eens na en corporate tax-rates in Ierland. Meer opbrengsten door minder belastingen.
Het simpele model van de curve klopt gewoon niet. Dat in 1 geval de opbrengsten stijgen door lagere belastingen wil niet zeggen dat dit altijd en overal werkt.

quote:
Je bent weer de moraalridder aan het spelen, jij vindt de doodstraf het ergste dat er is en daarom zijn landen met de doodstraf apenlanden.
Dan ben ik maar een moraalridder. Ik heb inderdaad bepaalde morele grenzen om de basis van beschaving te duiden. Zoals gelijke rechten ongeacht kleur of geloof en geen verwerpelijke straffen zoals de doodstraf.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:32:36 #124
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91703194
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het simpele model van de curve klopt gewoon niet. Dat in 1 geval de opbrengsten stijgen door lagere belastingen wil niet zeggen dat dit altijd en overal werkt.
Dat zeggen ze toch ook nergens? De makers van het filmpje komen met voldoende alternatieven, variabelen en overige factoren aan om het enthousiasme te temperen, maar het doel van de Laffer curve is aantonen dat lastenverzwaringen of belastingverhogingen niet altijd leiden tot meer inkomsten voor de overheid. Net zo goed als een verbod op religie er niet voor zorgt dat niemand meer gelooft in God, zorgt een verbod of belasting op veel geld verdienen er niet voor dat een bepaalde groep middelen vindt dat toch te doen. Ergo; de belastinginkomsten, waar de top ook mag zijn, zijn niet door middel van een statische rij inkomsten gegeven en als er op z'n minst geprobeerd zou worden dynamische modellen toe te passen, waarbij lastenverlagingen niet enkel inkomstenderving voor de overheid zou betekenen, maar ook economische groei, krijg je een veel realistischer beeld.
pi_91703589
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat zeggen ze toch ook nergens? De makers van het filmpje komen met voldoende alternatieven, variabelen en overige factoren aan om het enthousiasme te temperen, maar het doel van de Laffer curve is aantonen dat lastenverzwaringen of belastingverhogingen niet altijd leiden tot meer inkomsten voor de overheid.
Dat klopt maar dat weet iedereen ook en daarom is het zo dwaas om elke keer weer met die laffercurve aan te komen zetten. Die heeft wat dat betreft ook geen nut zolang je niet weet waar je op die curve zit.
quote:
Net zo goed als een verbod op religie er niet voor zorgt dat niemand meer gelooft in God, zorgt een verbod of belasting op veel geld verdienen er niet voor dat een bepaalde groep middelen vindt dat toch te doen. Ergo; de belastinginkomsten, waar de top ook mag zijn, zijn niet door middel van een statische rij inkomsten gegeven en als er op z'n minst geprobeerd zou worden dynamische modellen toe te passen, waarbij lastenverlagingen niet enkel inkomstenderving voor de overheid zou betekenen, maar ook economische groei, krijg je een veel realistischer beeld.
Ze leiden natuurlijk niet in alle gevallen tot economische groei. Daarnaast is het doel van belastingen volgens mij ook niet het komen tot opbrengsmaximalisatie voor de overheid.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:45:32 #126
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91703790
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef du_ke het volgende:
Dat klopt maar dat weet iedereen ook en daarom is het zo dwaas om elke keer weer met die laffercurve aan te komen zetten. Die heeft wat dat betreft ook geen nut zolang je niet weet waar je op die curve zit.
Als dit het tegengas biedt om de opinie "we belasten gewoon nog meer, dan krijgen we meer geld!" te ondermijnen, is het toch geoorloofd? Niet geloven in de laffer curve en niet weten waar je op de laffer curve zit zijn twee verschillende dingen, maar ik ben blij dat je nu het laatste zegt.

quote:
Ze leiden natuurlijk niet in alle gevallen tot economische groei. Daarnaast is het doel van belastingen volgens mij ook niet het komen tot opbrengsmaximalisatie voor de overheid.
Wat is het doel van belastingen dan wel? Belonen wat goed is en straffen wat slecht is?
Dan begrijp ik niet dat de overheid de koopkracht wil stimuleren met een BTW-verhoging en voor meer arbeidsparticipatie is maar wel een inkomstenbelasting kent.
pi_91703902
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:45 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als dit het tegengas biedt om de opinie "we belasten gewoon nog meer, dan krijgen we meer geld!" te ondermijnen, is het toch geoorloofd? Niet geloven in de laffer curve en niet weten waar je op de laffer curve zit zijn twee verschillende dingen, maar ik ben blij dat je nu het laatste zegt.

[..]
Ik zie liever echte argumenten tegen die opinie (voor zover die bestaat).
quote:
Wat is het doel van belastingen dan wel? Belonen wat goed is en straffen wat slecht is?
Dan begrijp ik niet dat de overheid de koopkracht wil stimuleren met een BTW-verhoging en voor meer arbeidsparticipatie is maar wel een inkomstenbelasting kent.
Het doel is voldoende inkomsten om de opgedragen taken uit te voeren. Daarnaast kan belonen en straffen ook een reden zijn voor de uitwerking. Als opbrengstmaximalisatie het doel zou zijn zou de belasting nog veel hoger zijn.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:53:10 #128
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91704174
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef du_ke het volgende:
Ik zie liever echte argumenten tegen die opinie (voor zover die bestaat).
Wat noem jij "echte" argumenten?

quote:
Het doel is voldoende inkomsten om de opgedragen taken uit te voeren. Daarnaast kan belonen en straffen ook een reden zijn voor de uitwerking. Als opbrengstmaximalisatie het doel zou zijn zou de belasting nog veel hoger zijn.
Want hogere belastingen zorgen voor opbrengstmaximalisatie? Er is geen MO = MK?
Opgedragen taken zijn nogal relatief, de een wil dat de overheid vrijwel alles bepaalt, de ander wilt een nachtwakersstaat. Jij trekt aan het eerste eind, met hogere belastingen en een uitgebreider takenpakket, ik trek aan het andere eind. Ergens in het midden zullen we elkaar moeten vinden en zolang dat met de juiste argumentatie te billijken is kunnen we daar allebei mee leven.
pi_91705836
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat noem jij "echte" argumenten?
De vraag of het extra geld nodig is en wat het doel is van een extra belasting.
quote:
[..]

Want hogere belastingen zorgen voor opbrengstmaximalisatie? Er is geen MO = MK?
Ik had het over het streven naar een opbrengstmaximalisatie en volgens mij is dat bij geen partij in Nederland het doel wanneer ze het over belastingen hebben.

quote:
Opgedragen taken zijn nogal relatief, de een wil dat de overheid vrijwel alles bepaalt, de ander wilt een nachtwakersstaat. Jij trekt aan het eerste eind, met hogere belastingen en een uitgebreider takenpakket, ik trek aan het andere eind.
Volgens mij schat je mijn positie een beetje verkeerd in ;).
quote:
Ergens in het midden zullen we elkaar moeten vinden en zolang dat met de juiste argumentatie te billijken is kunnen we daar allebei mee leven.
Klopt.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:01:30 #130
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_91706719
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef mlg het volgende:
Eerst zien, dan geloven. Vooralsnog heeft de Staat ik weet niet hoeveel slechte leningen vanuit de VS opgekocht. Dat worden afschrijvingen. Dat gaat nog wel even duren voordat dat allemaal terug verdiend is. 85 miljard gaat het over hè, zo'n kwart van de totale staatsschuld.

quote:
Bovendien vind ik die 3000 euro wel een beetje weinig. Wat mij betreft mochten ze het vervijfvoudigen, naar 15.000 euro per jaar, die in de vorm van uitkeringen bij de onderklasse terecht moeten komen.
Financieel gezien zijn studenten de onderklasse. Leven allemaal van minder dan het minimumloon, behalve als ze genoeg bijverdienen, heel erg veel lenen of een combinatie van beide. Een kale kip kan je niet plukken.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:21:42 #131
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91707293
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef ErikT het volgende:
Financieel gezien zijn studenten de onderklasse. Leven allemaal van minder dan het minimumloon, behalve als ze genoeg bijverdienen, heel erg veel lenen of een combinatie van beide. Een kale kip kan je niet plukken.
De overheid ziet ze overigens tot hun 23/24e nog als kind van hun ouders, die gemiddeld 230 per maand moeten betalen. Je kan dus wel degelijk van studenten plukken, je kijkt lief hun ouders aan en als die dat niet kunnen geef je ze meer aanvullende beurs.
pi_91707684
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:

[..]

De overheid ziet ze overigens tot hun 23/24e nog als kind van hun ouders, die gemiddeld 230 per maand moeten betalen. Je kan dus wel degelijk van studenten plukken, je kijkt lief hun ouders aan en als die dat niet kunnen geef je ze meer aanvullende beurs.
Toch gebeurt dat gemiddeld 230 euro betalen echt niet :D
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:45:35 #133
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91707999
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Leuk dat ze een model hebben dat ouders 230 euro per maand moeten betalen, maar de realiteit is natuurlijk heel anders.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:46:16 #134
294269 mlg
pi_91708020
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:45 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Leuk dat ze een model hebben dat ouders 230 euro per maand moeten betalen, maar de realiteit is natuurlijk heel anders.
Je kunt je ouders daarvoor naar de rechtbank slepen.

Maar zeik niet als er een bordje minder op tafel staat.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:14:10 #135
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_91708928
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:17 schreef Monolith het volgende:
Wat is een tunist?
Dat is weinig in vergelijking tot een OPPER-tunist, zoals de pvda er tig heeft.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:30:43 #136
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91709496
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Toch gebeurt dat gemiddeld 230 euro betalen echt niet :D
Meer/minder?
De zoon van een bijstandstrekker krijgt het wel. ¤ 235,- per maand, voor 4, 5 of 6 jaar.
pi_91710444
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Meer/minder?
De zoon van een bijstandstrekker krijgt het wel. ¤ 235,- per maand, voor 4, 5 of 6 jaar.
Minder :D en in mijn geval was het zelfs flink minder :').
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:04:21 #138
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91710811
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:46 schreef mlg het volgende:

[..]

Je kunt je ouders daarvoor naar de rechtbank slepen.

Maar zeik niet als er een bordje minder op tafel staat.
Ah ja, dus de overheid voert een regel in waarvan het in de praktijk onmogelijk is die af te dwingen, maar gaat vervolgens wel beleid op basis van die regel voeren. Briljant weer.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:05:47 #139
294269 mlg
pi_91710866
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:04 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ah ja, dus de overheid voert een regel in waarvan het in de praktijk onmogelijk is die af te dwingen, maar gaat vervolgens wel beleid op basis van die regel voeren. Briljant weer.
Ik heb het niet verzonnen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:12:54 #140
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91711200
Dat is toch de essentie van de sociaal-democratie? We gaan er van uit dat de zoon/dochter van modale tot rijke ouders geld krijgt. Laten we eens een volstrekt willekeurig bedrag noemen; ¤235.

Oh nee, arme ouders kunnen dat niet betalen! Hup subsidie.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:14:28 #141
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91711272
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef GSbrder het volgende:
Dat is toch de essentie van de sociaal-democratie? We gaan er van uit dat de zoon/dochter van modale tot rijke ouders geld krijgt. Laten we eens een volstrekt willekeurig bedrag noemen; ¤235.

Dat is een karikatuur.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:18:25 #142
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91711474
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 17:14 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Dat is een karikatuur.
Enlighten me..
¤14.100 is veel subsidie voor een student.
Studeren weer voor de rijken? Laat me niet lachen, het wordt alleen betaalbaar voor de armen ;)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:22:48 #143
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_91711698
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik heb het niet verzonnen.
Nee maar je bent het blijkbaar wel eens met die gang van zaken. En aangezien dit een discussie is, is dit nogal een zwaktebod.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:31:06 #144
294269 mlg
pi_91712078
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:22 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee maar je bent het blijkbaar wel eens met die gang van zaken. En aangezien dit een discussie is, is dit nogal een zwaktebod.
Nee, ik vind het al te idioot voor woorden dat studenten/leerlingen zoveel geld krijgen, terwijl er iets voor hen wordt gedaan, en niet andersom.
pi_91712118
:W
pi_91712352
Zo zeg dat vuurwapens topic gaat ineens hard in vergelijking met vanmorgen.
pi_91712398
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef GSbrder het volgende:

Rare interpretatie :)
pi_91712426
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:36 schreef Tem het volgende:
Zo zeg dat vuurwapens topic gaat ineens hard in vergelijking met vanmorgen.
haha die wapenboys hebben echt frustraties :D. Als ik ze zo zie is het maar goed dat we hier niet te soepel zijn met de wapenwetten.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:39:49 #149
294269 mlg
pi_91712504
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

haha die wapenboys hebben echt frustraties :D. Als ik ze zo zie is het maar goed dat we hier niet te soepel zijn met de wapenwetten.
Net zoals die uitzending bij P&W over meer vrouwen in de top, en vervolgens het de hele uitzending een gebekvecht was tussen die vrouwen, waar P&W totaal geen controle meer over hadden. En dat gebeurt niet vaak bij P&W. :D
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:40:31 #150
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91712536
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 17:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Rare interpretatie :)
Rare regeling ouders te verplichten hun kind ¤235 te moeten geven als ze meer dan ... verdienen.
pi_91712549
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Volgens mij krijgen ze nogal een nat broekje van die dingen. Kan natuurlijk ook een soort verlengstuk zijn voor ze.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:51:00 #152
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91713081
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:40 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Rare regeling ouders te verplichten hun kind ¤235 te moeten geven als ze meer dan ... verdienen.
Rare regeling dat ouders voor hun kinderen moeten betalen?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:52:43 #153
294269 mlg
pi_91713157
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:51 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Rare regeling dat ouders voor hun kinderen moeten betalen?
:D

Nee, het is raar dat anderen voor andermans kinderen moeten betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')