Je bent best sexy als je je opwindt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef _Led_ het volgende:
IK WIL GRAAG EVEN DUIDELIJK MAKEN DAT ALS EEN FILM VEEL AWARDS WINT OP MEERDERE FILMFESTIVALS / AWARDGALA'S, DIT DUS WEL EEN KUTFILM MOET ZIJN.
DIT OM NIET UIT DE TOON TE VALLEN HIER EN VOORAL NIET TEGEN MENSEN IN TE GAAN.
DANK U VOOR UW AANDACHT.
Vind ik niet, in staat van opwinding trek ik altijd van die rare gezichten volgens mij !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Je bent best sexy als je je opwindt.
Heb ik ook thuis liggen. Won Bin/Bin Won isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:
Ik heb thuis nog een koreaanse film liggen, die is echt ijzersterk.. gaat over 2 broers tentijde van de oorlog die moeten gaan vechten aan het front. Ze krijgen ruzie, en de ene broer denkt dat de ander dood is en sluit zich vervolgens aan bij de noord koreanen, en raakt helemaal van het pad.
brotherhood of war oid.. zal eens zoeken. Aanrader.
http://www.imdb.com/title/tt0386064/
Ja, precies, dat !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Kroketvulling het volgende:
Hoe weet je dat? Oh god, je bent toch niet zo iemand die naar zichzelf in de spiegel kijkt tijdens de daad he?
*krijgt flashbacks van Christian Bale in American Psycho*
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal meen ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Heb ik ook thuis liggen. Won Bin/Bin Won is![]()
Al vond ik het ook hier en daar nogal sentimenteel en ongeloofwaardig.
Ik heb het even beluisterd, maar ik vind het erg saai.quote:
quote:
Helemaal eensch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zei dus: Stoere mooie vrouwelijke vrouwen.
Ik zei niet: Fakerige ordinaire sletjes.
Deze zijn ook mooi, stoer, en vrouwelijk:
Thanks Ron1n!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:28 schreef R0N1N het volgende:
@kroketvulling:
Om nog even een "vraag" uit semexo's "om 16:00 gaan we allemaal deaud" topic te beantwoorden:
Smiley's; Het aanbod op Fok! is bedroevend beperkt, maar daarvoor hebben we interpret.![]()
Een van de sites die ikzelf b.v. gebruik voor "alternatieven" is: http://smileys.on-my-web.com/
3253 stuks om uit te kiezen [ afbeelding ]
Je hoeft alleen maar op de smiley naar keuze te klikken, en dan de 'BBCode' kopieren.
& anders gewoon met google naar afbeeldingen zoeken, de formaat filter op "icons/pictogram" zetten en zoeken naar "smiley [insert emotion/action/state]" (engels levert vele malen meer resultaten op, uiteraard)
Alu hoedje (tinfoil hat) ? : [ afbeelding ]
Popcorn ? : [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor het multiculti-gevoel even wat Marokkaanse muziek:quote:Op zondag 23 januari 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
Het sneeuwde hier daarnet een heel klein beetje, dus tijd voor Snow Patrol![]()
Ja ik moet je nageven dat dat multiculti is en typisch Marokkaans, Hazes en De Dijkquote:Op zondag 23 januari 2011 16:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En voor het multiculti-gevoel even wat Marokkaanse muziek:
Een goeie vriend van mij is Marokkaans en gisteravond was hij hier en hij wil altijd deze liedjes van Andre Hazes en De Dijk horen. Dus daarom associeer ik die liedjes met Marokkoquote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ja ik moet je nageven dat dat multiculti is en typisch Marokkaans, Hazes en De Dijk.
quote:
hier en daarquote:
Nee, in de wandelgangen van FOK!, alleen maar pixels dusquote:
Eeeh nou niet per se. In elk geval niet van jou, want jij bent degene die ik in die wandelgang tegenkwam en van wie ik het dus opgevangen hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef _Led_ het volgende:
Iets zegt me dat je meer hoopte op reacties als "OEH JOEPIE, VERTEL, WE HANGEN AAN JE LIPPEN ! (figuurlijk dan)"
Nou eh, het zit zo:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Kroketvulling het volgende:
*Zucht* Vooruit dan maar met de geit. It's a dirty job, but someone's gotta do it:
Oooooohhhooooh JoeperdePoep!!! WAT IS HET DAN, WAT IS HET DAN?!?! ZEGGE ZEGGEH ZEGGUUHH!!!!
Yep.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:03 schreef Kroketvulling het volgende:
Hoor ik nou goed dat bepaalde mensen een jaarban hebben gekregen?
Bankfurt is hier nog hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef Degodvader het volgende:
Ik vond het al verdacht dat bankfurt vandaag nog niet gepost had.
Dus je wist al wie er zat te kutten dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef R0N1N het volgende:
Goedenavond
Gaat weer lekker hier zie ik![]()
... een jaar nog wel ...
edit:
De eerste 3 'suspects' waar ik kijk zijn ook echt alle 3 gebanned![]()
Ach, daar kon je nauwelijks omheen hequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Bastard het volgende:
Dus je wist al wie er zat te kutten dus.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Goeiemorgen! Het zonnetje schijnt!Hebben we allemaal zin in het weekend?
Het is hier (paar km van strand) -3 ! Nog steeds zin in die wandeling ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Bastard het volgende:
Moet zeggen, zo achter het glas is het net alsof het voorjaar in de lucht hangt
Zin in een wandeling eigenlijk.. lekker over het strand en dan daarna achter het glas genieten van een glas bier
Plannen ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:39 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik ook! Wat een toeval!![]()
Wat zijn je plannen?
Meh, dan gaat mijn haar zo aan mijn lipgloss kleven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Bastard het volgende:
Zin in een wandeling eigenlijk.. lekker over het strand
Ja natuurlijk, jas aan, muts op en gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is hier (paar km van strand) -3 ! Nog steeds zin in die wandeling ?
Avonturierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Meh, dan gaat mijn haar zo aan mijn lipgloss kleven.
Zo loop ik naar buiten:![]()
Dan voel ik alweer de eerste paar windvlagen:![]()
En dan is het natuurlijk weer van:![]()
Om vervolgens te eindigen in:![]()
Oftewel, ik blijf lekker binnen.
Brrr, nou jij liever dan ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, jas aan, muts op en gaan
De meeste beurzen vallen me uiteindelijk vaak erg tegen. Maar misschien komt dat gewoon doordat ik hier in zo'n uithoek zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Bastard het volgende:
http://www.exporijswijk.n(...)eel-5-maa-6-maa.html
Wie gaat er mee?
Het is juist heerlijk weer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Brrr, nou jij liever dan ik![]()
En ik heb het nu ook wel gehad met die kou hoor
De meeste vallen wat tegen inderdaad, maar deze zit wel goed. Ik kan de beurs uit Rijswijk en dat is heel groot en goed opgezet, dit is nu op een nieuwe locatie ergens in Haarlem als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
De meeste beurzen vallen me uiteindelijk vaak erg tegen. Maar misschien komt dat gewoon doordat ik hier in zo'n uithoek zit.
Ik heb opzich weinig met een autobeurs, laten ze nieuwe hybride auto's zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind dat echt debiele beurzen, die paranormale of spirituele beurzen. Zo was er laatst eentje met een introductie zand lezen!
Of je gaat zitten en dan moet je vertellen waar je voor komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik zo'n beschrijving van zo'n beurs lees dan heb ik al zoiets van nou ja laat maar.
Precies! Daarom ga ik ook er naartoe. Zo eens in de 5 jaar oid dat ik naar een dergelijk beurs ga, en dan om te kijken naar andere mensen, wat boeken snuffelen, misschien een leuke steen kopen, mn wierrook kopen, leuke hebbedingetjes checken. Voor een lezing kom ik niet zo direct, tenzij ik denk... laat ik eens gaan zitten om te zien wat hij/zij kan vertellen, you never know.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind de artikelenen en boeken snuffen wel altijd erg leuk.
Hier een medestander.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef senesta het volgende:
En ik heb het nu ook wel gehad met die kou hoor
Ze verzinnen ook van alles he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind dat echt debiele beurzen, die paranormale of spirituele beurzen. Zo was er laatst eentje met een introductie zand lezen!
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik beoefen het meer uit wetenschappelijk gebied en dan kijk je er anders tegenaan. Ik mis de negatieve of de via negativa altijd in de beschrijvingen van dergelijke beurzen.
Volgens christelijke mystieke traditie heb je de via positiva, de via negativa en de via eminentiae. De eerste is leven volgens een bepaald godsbeeld of spiritualiteit, die wordt verstoord door een gebeurtenis of iets van dien aard dat mensen hieraan twijfelen en tenslotte wordt deze gebeurtenis gebruikt om alles in een heel nieuwe kader te bezien waardoor men weer bij de eerste uitkomt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:02 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Ga anders naar de beurs toe, met een kritisch, wetenschappelijk oog en maak dan zelf zo'n beschrijving en post het hier op fok!
Is dat zoiets als de Via Appia, Via Latina, Via Flaminius & de Via Salaria ???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens christelijke mystieke traditie heb je de via positiva, de via negativa en de via eminentiae. <snip>
Ik snap niet helemaal wat je zegt (duf van gisteravond) maar bedoel je te zeggen dat er geloof in god is en dat het de enige weg is en dat beoefenen van spiritualiteit voortkomt uit de breuk met god ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens christelijke mystieke traditie heb je de via positiva, de via negativa en de via eminentiae. De eerste is leven volgens een bepaald godsbeeld of spiritualiteit, die wordt verstoord door een gebeurtenis of iets van dien aard dat mensen hieraan twijfelen en tenslotte wordt deze gebeurtenis gebruikt om alles in een heel nieuwe kader te bezien waardoor men weer bij de eerste uitkomt.
Spiritualiteit komt vaker voort uit breuken of gebeurtenissen die op dat moment als slecht worden ervaren en waar men pas naderhand de waarde van inziet.
Die beurzen doen altijd net alsof je daar zelf veel invloed op kan hebben of dat het louter positief zou (moeten) zijn.
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de Via Appia, Via Latina, Via Flaminius & de Via Salaria ???
That's the spirit!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Kroketvulling het volgende:
Ach ja, als ik in het land was zou ik wel met je meegegaan zijn Bastard. Gewoon voor de gein.
Nee, dat spiritualiteit vaak voorkomt uit moeilijke gebeurtenissen. Niet alleen uit een soort cursus hoe verbeter ik mijzelf of iets van dien aard.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je zegt (duf van gisteravond) maar bedoel je te zeggen dat er geloof in god is en dat het de enige weg is en dat beoefenen van spiritualiteit voortkomt uit de breuk met god ofzo?
Mensen zoeken het op na een overlijden en dat soort gebeurtenissen bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat spiritualiteit vaak voorkomt uit moeilijke gebeurtenissen. Niet alleen uit een soort cursus hoe verbeter ik mijzelf of iets van dien aard.
Het overlijden van een naaste, na een depressie, na een confrontatie met iets wat van belang is van/voor je mensbeeld et cetera. Dat soort gebeurtenissen ja!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Mensen zoeken het op na een overlijden en dat soort gebeurtenissen bedoel je?
Niet ?quote:
Omdat het een daadwerkelijke wegen waren en de laatste louter concepten. En het is een misvatting dat men weet welke weg men bewandelt. Men bewandelt een weg en pas op een keerpunt weet je van welke weg je afkomstig bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet ?
Dus "de weg van Appius" heeft geen overeenkomsten met "de weg van het negatieve" ?
Waarom denk je dat ze deze 'beeldspraak' hanteren ?
Het gaat uiteindelijk om 'de weg' die je bewandelt. Ik zit b.v. op de "Via Bellator".
Dat kun je niet weten, want dat weet je pas blahblah .... *zucht* Kan het nou WEL, of NIET !?!?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Omdat het een daadwerkelijke wegen waren en de laatste louter concepten. En het is een misvatting dat men weet welke weg men bewandelt. Men bewandelt een weg en pas op een keerpunt weet je van welke weg je afkomstig bent.
Ik was nog heel jong dat ik me bezighield met esoterische onderwerpen. 12 of 13 denk ik. Ik zit nu even te bedenken of dat naar aanleiding ergens van was maar dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het overlijden van een naaste, na een depressie, na een confrontatie met iets wat van belang is van/voor je mensbeeld et cetera. Dat soort gebeurtenissen ja!
Zoeken daar dan (schijn)troost in vind je denk ik?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het overlijden van een naaste, na een depressie, na een confrontatie met iets wat van belang is van/voor je mensbeeld et cetera. Dat soort gebeurtenissen ja!
En de Via Gladiola.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de Via Appia, Via Latina, Via Flaminius & de Via Salaria ???
En dingen als scheidingen, geboorten, ongelukken, ziekten overgang van scholen/banen etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Mensen zoeken het op na een overlijden en dat soort gebeurtenissen bedoel je?
Ik snap je eerste alinea nog steeds niet helemaal. Dus via positiva is leven volgens een bepaald geloof. En de negatieve gebeurtenis de via negativa? En wat is dan de via eminentiae in dit verhaal?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens christelijke mystieke traditie heb je de via positiva, de via negativa en de via eminentiae. De eerste is leven volgens een bepaald godsbeeld of spiritualiteit, die wordt verstoord door een gebeurtenis of iets van dien aard dat mensen hieraan twijfelen en tenslotte wordt deze gebeurtenis gebruikt om alles in een heel nieuwe kader te bezien waardoor men weer bij de eerste uitkomt.
Spiritualiteit komt vaker voort uit breuken of gebeurtenissen die op dat moment als slecht worden ervaren en waar men pas naderhand de waarde van inziet.
Die beurzen doen altijd net alsof je daar zelf veel invloed op kan hebben of dat het louter positief zou (moeten) zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |