Ik heb het even voor je nagevraagd en ze zeggen dat dit een leuke film is:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Kroketvulling het volgende:
Weet iemand of er nog goeie films draaien in de bioscoop?
Ja, die is zeker leuk! Staat net onder The Sound of Music op mijn persoonlijke lijstje van meest bekeken films.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb het even voor je nagevraagd en ze zeggen dat dit een leuke film is:
G-Force
Maar ik denk niet dat die nog ergens in een bioscoop draait.
Burlesque, met Cher.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Kroketvulling het volgende:
Hamster? Ik snap hem niet.![]()
Goeie smaak, Led!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Kroketvulling het volgende:
Het blijft subjectief natuurlijk he, over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:56 schreef Kroketvulling het volgende:
Nog 1 keer, voor Lavenderrr:
[..]
"The social network" al gezien ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Kroketvulling het volgende:
Hamster? Ik snap hem niet.![]()
Goeie smaak, Led!
Volgens jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"The social network" al gezien ?
Beste film van 't afgelopen jaar.
Of Toy Story 3.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"The social network" al gezien ?
Beste film van 't afgelopen jaar.
En als je van CGI-'tekenfilms' houdt is "Despicable Me" helemaal te gek
http://www.imdb.com/video/imdb/vi253429529/quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:33 schreef _Led_ het volgende:
Ik vond "The Disappearance of Alice Creed" trouwens ook erg spannend / goed.
Ik ben tegenwoordig helemaal into Siaquote:
Kom op, dat zegt toch niks? Al vond ik The Social Network zelf ook wel boeiend. Ik vind het de laatste paar maanden toch wel mager qua aanbod. Al zit ik wel echt te wachten tot Black Swan gaat draaien. Gelukkig draait ie nog net voordat ik naar Korea. En ben ik net op tijd terug voor het laatste deel van Harry Potter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef _Led_ het volgende:
...en 4 golden globes en talloze andere awards
Neuh, net zoals de olympische spelen winnen ook niks zegt.quote:
Die vergelijking ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Neuh, net zoals de olympische spelen winnen ook niks zegt.Maar als ik daarnaast zeg dat je goed bent, dan zegt het dus wel wat.
Dat je zoiets niet vergelijken kan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Golden Globe Awards vergelijken met de Olympische spelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |