Ja bij mij is het nog een graadje erger, ik wil geen relatiequote:
Groen?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef Michielos het volgende:
vraagje, waarom staan er groene balken om mijn posts? of is dit een fout van jullie kant uit?
hahaha serieus, ik dacht dat het een nieuwe functie was van fok en mijn berichten gewoon zo goed waren dat ze groen gemaakt werden!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Groen?
Misschien dat een kleur die je ingesteld hebt als kleur van je eigen posts?
Ik heb zachtgroen voormijzelf (want ik post zo lekker natuurlijk) en de TS is bij mij zachtblauw (baby's)
Meest rechtse knopje, helemaal boveninquote:Op zondag 16 januari 2011 17:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
hahaha serieus, ik dacht dat het een nieuwe functie was van fok en mijn berichten gewoon zo goed waren dat ze groen gemaakt werden!Hoe haal ik het weg?
gast wat ben je aan het hacken op fok. Nu is al het groene opeens automatisch weg, kreeg ik foutmelding 500 ofzoiets en nu is alles weer normaal.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meest rechtse knopje, helemaal bovenin
Ik deed dat niet manquote:Op zondag 16 januari 2011 17:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast wat ben je aan het hacken op fok. Nu is al het groene opeens automatisch weg, kreeg ik foutmelding 500 ofzoiets en nu is alles weer normaal.
mijn berichten waren goed... toch?
Welke stomme cursus volg je ?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:54 schreef Darkwolf het volgende:
Nog een dagje werken, twee dagen een stomme cursus en dan .... wintersport. Awesome!
Leuk!quote:Op maandag 17 januari 2011 08:54 schreef Darkwolf het volgende:
Nog een dagje werken, twee dagen een stomme cursus en dan .... wintersport. Awesome!
En, hoe is het gegaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef Susi het volgende:
Succes, DW ;-)
Zo, ik ga op weg naar mijn tentamen. Ik heb amper geleerd, dus hopen op het beste.
Vloeiend!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:06 schreef Flammie het volgende:
Ey kroketvulling; neem aan dat het lezen/schrijven van koreaans geen probleem meer is toch?
Gaat gewoon zijn gangetje. Als je eenmaal kunt lezen en schrijven meld je dan ook even aan voorquote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Vloeiend!![]()
Ik zal het overmorgen op mijn werk uitprinten, en dan eens nader bestuderen. En hoever ben jij al met je Koreaans?
Eigenlijk best redelijk, zeker wel een voldoende.quote:
Hartstikke goed meidquote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Eigenlijk best redelijk, zeker wel een voldoende.
Ik ben zo'n stom type dat zeurt dat ze het toch niet gaat halen, één dag van tevoren gaat leren en het haalt. Maar ik heb al bijna 2 jaar geen tentamens meer gehad, dus ik was nerveus.
Darkwolf is aan het skieen meen ik.. wel eens een paard op de zwarte piste gezien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:04 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat is het toch weer stilletjes hier. Stilte voor de storm?
Trolls?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:14 schreef Flammie het volgende:
Bijna vrijdag heHet is stil omdat de believers bunkers bouwen, voorraden aanleggen etc en de non-believers (trolls) onderaardse tunnels graven, plannen maken en zich klaarmaken voor de komst van hun lord genaamd _LED_
![]()
Ik wou het een Orc vs Human tintje gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Trolls?!
Wees maar blij dat je me niet in real life kent, klootzak schatje!
Ik ook niet. Neuken?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Michielos het volgende:
Ja bij mij is het nog een graadje erger, ik wil geen relatie![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef _Led_ het volgende:
Maar wat ik dus wou zeggen is dat Lavenderr de boel weer begon op te stoken toen we net het topic weer on-track hadden !
Da's alleen maar voorspellen, lijkt het ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:13 schreef _Led_ het volgende:
Heh, eindelijk een site om online paragnosten te vergelijken !
http://paraproof.nl/
Als ze dat goed blijken te kunnen zullen hun andere gaven vast net zo goed ontwikkeld zijn !quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Da's alleen maar voorspellen, lijkt het ?
Dit jaar trekt een belangrijke politicus zich terug uit de politiek, wat verstrekkende gevolgen heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als ze dat goed blijken te kunnen zullen hun andere gaven vast net zo goed ontwikkeld zijn !
Het is echt een wonder, nietwaar....quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Dit jaar trekt een belangrijke politicus zich terug uit de politiek, wat verstrekkende gevolgen heeft.
Of zoiets, las ik. Idioot dat je zoiets erop durft te zetten.
Edit: Al heeft hij wel gelijkDe Tunesische dictator is weg !
Zelfs in het binnenland op gemeentelijk bestuur zou dat nog uitkomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Dit jaar trekt een belangrijke politicus zich terug uit de politiek, wat verstrekkende gevolgen heeft.
Of zoiets, las ik. Idioot dat je zoiets erop durft te zetten.
Edit: Al heeft hij wel gelijkDe Tunesische dictator is weg !
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het is echt een wonder, nietwaar....
Dat dus. En dan mogen wij het beoordelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zelfs in het binnenland op gemeentelijk bestuur zou dat nog uitkomen
Het is ook maar een uitspraak zonder referenties.. dan weet ik wel hoe ik het beoordeel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef Susi het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. En dan mogen wij het beoordelen
Ik probeerde het topic weer ontopic te krijgen na al dat zinloze geslowchat hier. Dus jij bent een hamsterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef Kroketvulling het volgende:
Koreaanse bbq en kimchi, maar dat zal die vriendin van mij wel weer niet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |