Ik wou het een Orc vs Human tintje gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Trolls?!
Wees maar blij dat je me niet in real life kent, klootzak schatje!
Ik ook niet. Neuken?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Michielos het volgende:
Ja bij mij is het nog een graadje erger, ik wil geen relatie![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef _Led_ het volgende:
Maar wat ik dus wou zeggen is dat Lavenderr de boel weer begon op te stoken toen we net het topic weer on-track hadden !
Da's alleen maar voorspellen, lijkt het ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:13 schreef _Led_ het volgende:
Heh, eindelijk een site om online paragnosten te vergelijken !
http://paraproof.nl/
Als ze dat goed blijken te kunnen zullen hun andere gaven vast net zo goed ontwikkeld zijn !quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Da's alleen maar voorspellen, lijkt het ?
Dit jaar trekt een belangrijke politicus zich terug uit de politiek, wat verstrekkende gevolgen heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als ze dat goed blijken te kunnen zullen hun andere gaven vast net zo goed ontwikkeld zijn !
Het is echt een wonder, nietwaar....quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Dit jaar trekt een belangrijke politicus zich terug uit de politiek, wat verstrekkende gevolgen heeft.
Of zoiets, las ik. Idioot dat je zoiets erop durft te zetten.
Edit: Al heeft hij wel gelijkDe Tunesische dictator is weg !
Zelfs in het binnenland op gemeentelijk bestuur zou dat nog uitkomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Dit jaar trekt een belangrijke politicus zich terug uit de politiek, wat verstrekkende gevolgen heeft.
Of zoiets, las ik. Idioot dat je zoiets erop durft te zetten.
Edit: Al heeft hij wel gelijkDe Tunesische dictator is weg !
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het is echt een wonder, nietwaar....
Dat dus. En dan mogen wij het beoordelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zelfs in het binnenland op gemeentelijk bestuur zou dat nog uitkomen
Het is ook maar een uitspraak zonder referenties.. dan weet ik wel hoe ik het beoordeel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef Susi het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. En dan mogen wij het beoordelen
Ik probeerde het topic weer ontopic te krijgen na al dat zinloze geslowchat hier. Dus jij bent een hamsterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef Kroketvulling het volgende:
Koreaanse bbq en kimchi, maar dat zal die vriendin van mij wel weer niet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |