Bankfurt is hier nog hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef Degodvader het volgende:
Ik vond het al verdacht dat bankfurt vandaag nog niet gepost had.
Dus je wist al wie er zat te kutten dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef R0N1N het volgende:
Goedenavond
Gaat weer lekker hier zie ik![]()
... een jaar nog wel ...
edit:
De eerste 3 'suspects' waar ik kijk zijn ook echt alle 3 gebanned![]()
Ach, daar kon je nauwelijks omheen hequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Bastard het volgende:
Dus je wist al wie er zat te kutten dus.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Goeiemorgen! Het zonnetje schijnt!Hebben we allemaal zin in het weekend?
Het is hier (paar km van strand) -3 ! Nog steeds zin in die wandeling ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Bastard het volgende:
Moet zeggen, zo achter het glas is het net alsof het voorjaar in de lucht hangt
Zin in een wandeling eigenlijk.. lekker over het strand en dan daarna achter het glas genieten van een glas bier
Plannen ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:39 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik ook! Wat een toeval!![]()
Wat zijn je plannen?
Meh, dan gaat mijn haar zo aan mijn lipgloss kleven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Bastard het volgende:
Zin in een wandeling eigenlijk.. lekker over het strand
Ja natuurlijk, jas aan, muts op en gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is hier (paar km van strand) -3 ! Nog steeds zin in die wandeling ?
Avonturierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Meh, dan gaat mijn haar zo aan mijn lipgloss kleven.
Zo loop ik naar buiten:![]()
Dan voel ik alweer de eerste paar windvlagen:![]()
En dan is het natuurlijk weer van:![]()
Om vervolgens te eindigen in:![]()
Oftewel, ik blijf lekker binnen.
Brrr, nou jij liever dan ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, jas aan, muts op en gaan
De meeste beurzen vallen me uiteindelijk vaak erg tegen. Maar misschien komt dat gewoon doordat ik hier in zo'n uithoek zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Bastard het volgende:
http://www.exporijswijk.n(...)eel-5-maa-6-maa.html
Wie gaat er mee?
Het is juist heerlijk weer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Brrr, nou jij liever dan ik![]()
En ik heb het nu ook wel gehad met die kou hoor
De meeste vallen wat tegen inderdaad, maar deze zit wel goed. Ik kan de beurs uit Rijswijk en dat is heel groot en goed opgezet, dit is nu op een nieuwe locatie ergens in Haarlem als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
De meeste beurzen vallen me uiteindelijk vaak erg tegen. Maar misschien komt dat gewoon doordat ik hier in zo'n uithoek zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |