Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
een parenclubquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor club heb je eigenlijk?nooit gelezen kan ik me herinneren
met fouten erinquote:
jij niet alleenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaaf
zou ik ook best wel eens heen willen
tis maar net hoe creatief je zelf bent ;Dquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Merel- het volgende:
[..]
Voor bondage wel ja, maar voor de rest, te klein
wehehe zie het al voor mequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Dag meneer de verkoper... ik wil graag deze wasmachien kopen maar zou ik een proefritje mogen maken??'
Verkoper: 'Ja maar natuurlijk... gaat u maar zitten'
dat zeg je nouquote:
tja tis maar hoe je er na kijkt idd >.<quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er komen genoeg fokkers in me club
En je wordt , als vrouw zijnde , bevredigd tijdens het centrifugeren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
Dan hoef je ook niet je bed uit om de wasmachine leeg te halen.
quote:
Ik geef je groot gelijk, zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik zal het wokkeltje niet te gemakkelijk maken
die eerste was een eitjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik zal het wokkeltje niet te gemakkelijk maken
mja mannen alleen mogen zowat nergensquote:
wokquote:
is die zip al rondgestuurd?quote:
dan zal ik nog eens kijken.quote:
Lachen daar jongequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaaf
zou ik ook best wel eens heen willen
bij ons welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja mannen alleen mogen zowat nergens
En de vrouw krijg ik daar geheid niet toe
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
Het begint hier een beetje wit te worden
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
zijn er dan niet veels teveel mannen daar?quote:
Vang het dan ook op in een doekje of zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
NEEEEquote:
Daar ga ik niet overquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik wil niet dat het hier heen komt
Ik bedoel buitenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vang het dan ook op in een doekje of zo.
Maar het is zo mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NEEEE
maar vrees ervoor dat het hier dan ook wel gaat gebeuren
dat hou ik in de gaten dat zoiets niet gebeurdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er dan niet veels teveel mannen daar?
Is toch vaak meer een mannending om dat graat te willen
I guess
ik ookquote:
Regel dat het wel zo wordt danquote:
Alles beter dan dat droevige weer van laatstquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef Fha het volgende:
Hou die klote sneeuw daar hoor
Lente wil ik verdumme!!![]()
sneeuwt et daar nu ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef Fha het volgende:
kom op, wees nou eerlijk, het is nooit goed qua weer... of wel soms?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alles beter dan dat droevige weer van laatst
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het vorige topic, 10 minuten na de lapo.
Hij doe echt zijn mosterd/maaltijd eer aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
preciesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kom op, wees nou eerlijk, het is nooit goed qua weer... of wel soms?
probeerden jullie weer het gemiddelde van dat topic omlaag te brengen ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef Fha het volgende:
ik ook nietquote:
MPG let gewoon niet op en soms heel laat ergens meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
probeerden jullie weer het gemiddelde van dat topic omlaag te brengen ofzo
ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef Fha het volgende:
jawoel !quote:
quote:
21 maart?quote:
wat denk jezelfquote:
* wel.o.k checked snel even of ie niet gesloopt isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef Koen66 het volgende:
hmmm je site botst hier op de vuurmuur GF
Als het maar lekker wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jawoel !
... was ook echt bijzonder not ..
Ik snap je niet helemaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
de laatste crimineel die kon is nu ook dood
![]()
komt helemaal goed met de screening
kan jij die slopen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k checked snel even of ie niet gesloopt is![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
de laatste crimineel die konkende is nu ook dood
![]()
Nee, niet op de eerste dag van de lentequote:
Ik welquote:
ik moet weer eens gescreened worden.quote:
duister verleden :dquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
de laatste crimineel die kon is nu ook dood
![]()
Kan ik niet, heb ik al een verjaardagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:38 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nee, niet op de eerste dag van de lente
Maar wel in de lente: 15 April
[..]
Ik wel?
Dus de volgende ben jij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet weer eens gescreened worden.
en de laatste zware crimineel die ik ken is vandaag overleden.
en dat is echt toeval
Hij werd vast afgeleid door een koffiepot.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
MPG let gewoon niet op en soms heel laat ergens mee
Ah... waar vier je het?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:38 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nee, niet op de eerste dag van de lente
Maar wel in de lente: 15 April
[..]
Ik wel?
Ik zou niet weten wat het anders zou moeten zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij werd vast afgeleid door een koffiepot.
Ja, goffer, vol-melding was stuk.quote:
bijna... nog maar een kleine 16 uur en dan is het weer ochtendquote:
altijd in het donker naar je werkquote:
Smoesjesquote:
Zit ook dicht naast elkaar of zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Toekito het volgende:
logisch om een t in te toetsen als het een p moet zijn. Aldus mijn collega!
ik is net wakker dus morgenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moguh
Wok ?
if u got time
can u do your magic on this
http://www.emrah-party.nl
hier is het ook gewoon nog ochtendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna... nog maar een kleine 16 uur en dan is het weer ochtend
ja duh je kent de bats koning en mij ... das al duister genoegquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Toekito het volgende:
logisch om een t in te toetsen als het een p moet zijn. Aldus mijn collega!
hier nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik is net wakker dus morgen
[..]
hier is het ook gewoon nog ochtend
tijd dat ze je zelf kunt kiezen tussen nieuwe en oude layoutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd dat ze in de mobiele layout weer de tijd van de laatste post gaan laten zien.
leer nou eens koffie zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 pakt nog een lekker bakkie thee..
anyone??
Heb je toevallig ook nog een warme chocolademelk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
anyone??
pezuquote:
dan schenk ik wel de koffie inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
anyone??
quote:
egoïstisch kreng ben jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben een thee-juffrouw.. geen koffie juffrouw!
ik wist niet dat je juffrouw was, ben je omgeschoold?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben een thee-juffrouw.. geen koffie juffrouw!
daarvoor moet je bij mijn collega zijn..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een warme chocolademelk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik ben niet duisterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja duh je kent de bats koning en mij ... das al duister genoeg
Ik vond de oude mooierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tijd dat ze je zelf kunt kiezen tussen nieuwe en oude layout
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij mijn collega zijn..Laat dan maar, dan pak ik het zelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehe je gelooft het bijna zelfquote:
nee eerder blauw...quote:
eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik wist niet dat je juffrouw was, ben je omgeschoold?
WB Koenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
Binnenkomersen binnenkoomsters
![]()
ook handig om te wetenquote:
Ja, maar jouw favoriete kleur is dan ook pisgeel, gezien de kozijnen in jouw huisquote:
nee nee, ergens anders wonen dan je ingeschreven staat zegt mij meeeeeeer dan genoegquote:
Druk aan het vervelenquote:
thanks voor de mentale voorbereidingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar jouw favoriete kleur is dan ook pisgeel, gezien de kozijnen in jouw huis.
Heb je het nodig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thanks voor de mentale voorbereiding
dat heb ik vandaag geregeldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee nee, ergens anders wonen dan je ingeschreven staat zegt mij meeeeeeer dan genoeg
je bent op papier het land uit?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik vandaag geregeld
Hier uit neem ik dus aan dat jij er ook bij bent?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is zo schrikken anders als ik daar aankom
quote:
goed ideequote:
* MPG stopt er ...... inquote:
Ah, meneer Silvercuntquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon nou op het juiste adres
niet eerlijk ... iets met werk enzo ...quote:
Een banaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry?![]()
![]()
[..]
nee ik ben gewoon moe
Ik ken hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry?![]()
![]()
[..]
nee ik ben gewoon moe
wheheheh flashback !quote:
Oranje bedoel je, kleurendovequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar jouw favoriete kleur is dan ook pisgeel, gezien de kozijnen in jouw huis.
lekker waar? Betaal jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ohhhhoor net dat ik vanaaf uit eten ga
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
![]()
quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhuh dat dacht je zelf natuurlijk ook
Dat zeg ik: pisgeelquote:
H.J.E. Wenkebachweg 48. Stadsdeel: Oost-Watergraafsmeer ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon nou op het juiste adres
Werk zequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef Koen66 het volgende:
ik mot weer wat zakelijks gaan doen.....
latersssss
Nog een plaatsje vrij aan tafel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
![]()
laters koenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef Koen66 het volgende:
ik mot weer wat zakelijks gaan doen.....
latersssss
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
H.J.E. Wenkebachweg 48. Stadsdeel: Oost-Watergraafsmeer ?
gelukkig even iets met iemand doorspreken, dan zal het snel wel weer half 4 zijnquote:
ook goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
H.J.E. Wenkebachweg 48. Stadsdeel: Oost-Watergraafsmeer ?
half 4 vrij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig even iets met iemand doorspreken, dan zal het snel wel weer half 4 zijn
ik betaal altijdquote:
jij hebt een lieve mammaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nice
Mijn mama kookt vanaaf voor me
vast welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werk ze
[..]
Nog een plaatsje vrij aan tafel?
druk aan het werkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Druk aan het vervelenHoe is het aan die kant?
quote:
ligt eraan hehquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Noem jij het lief?Ik vind het niet meer dan normaal
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nice
Mijn mama kookt vanaaf voor me
Woaa, wat een lange dagen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
begin altijd om 7 uur...
maar meestal ben ik pas tegen 5-en weg
ik ook hoor...quote:
Ja, maar het is een leuke job met een goed salaris...quote:
Doet ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
groeten doen aan Marijkje
![]()
en een knuffel geven
Verwend nest postquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
wat voor job, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar het is een leuke job met een goed salaris...
Met het werk wat ik nu heb is het allebij een half uurtje laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
begin altijd om 7 uur...
maar meestal ben ik pas tegen 5-en weg
Wil je niet mee uit etenquote:
als je nog thuis woont wel ja anders vind ik ut wel liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
ik zou je op het station oppikkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:03 schreef Merel- het volgende:
[..]
alleen als je me uit Groningen komt halen?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij vond de oude mobiele layout pisgeel?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ergens in de buurt van amsterdamquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik waar zijn?
Mooi dat jij betaalt
ligt eraan hoe goed je moeder kan kokenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als je nog thuis woont wel ja anders vind ik ut wel lief
de meeste dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou je op het station oppikken
true truequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan hoe goed je moeder kan koken
Tabasco?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als we naar Tabasco gaan... of Dok 154
Maar voor vanavond heb ik al eten in huis
Project planning! Maar het is heel erg met rennen en stilstaan... ik wacht nu weer op input van anderen...quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was het wel MPdiG geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik nu dus zo al wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ergens in de buurt van amsterdam
je vergeet het vergaderenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Project planning! Maar het is heel erg met rennen en stilstaan... ik wacht nu weer op input van anderen...
Scheelt maar 1 letter met MPiGquote:
gaan we samenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ziet er goed uitquote:
Dat valt de laatste tijd weer wat meequote:
Je komt mijn Unox Tomatensoep opeten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ergens in de buurt van amsterdam
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gaan we samen
Ik wil al samen met iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die GF al kent.. I guess..
Maar als het goed bevalt
Beauty is in the eye of the beholder..
Dat valt dan reuze meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat valt de laatste tijd weer wat meeHeb alleen een dagelijks overleg van 11-12...
Hey Stuquote:
Daar ga ik een beetje op wachten zegquote:
Ik zie er wel voor aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ga ik een beetje op wachten zeg
quote:
quote:
Whaoh! Wanneer heb je tijdquote:
Marquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag allemaal!Hoe is het hier?
Hey Marijkequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker vroeg naar huis dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
oh geen sneeuw meer. Nu regent het gewoon. Ook kut![]()
nou ja, om 3 uur naai ik er toch weer vantussen![]()
Liebchenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
hai Stuquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Gaat zijn gangetje en daar?
goeiemiddag Marijke hoe was het bij de kapperquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn dat het daar goed isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hai StuHoe is het vandaag?
[..]Mooi
Hier alles okee hoor
stuartquote:
Veel plezier en succesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga nog eens wat mensen achter hun broek aan zitten hier!
prettig weekend iedereen
Haiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
![]()
Hier een stukkie beter als dan gister.
En daar? Naar de kapper geweest? Foooooooooootooooooooo?
jij ook duckiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
prettig weekend iedereen
Fijn weekend MDquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
prettig weekend iedereen
druk en bij de geknipte queen of the east dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar dat was wel gezegdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Fijn!
Alles okee hoorEn wel naar de kapper geweest maar geen foto
quote:
die ik kenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:09 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik wil al samen met iemand andersIemand die GF al kent.. I guess..
Maar als het goed bevalt
Hai lieverd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeiemiddag Marijke hoe was het bij de kapper
fijn weekend duckiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
prettig weekend iedereen
hoeraquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd!
HeerlijkMijn haar is weer lekker zacht en zonder dode punten
marijkequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Deze wicked witch of the east is gekapt en voelt zich best okee vandaagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
druk en bij de geknipte queen of the east dan?
Haiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Fijn!
Alles okee hoorEn wel naar de kapper geweest maar geen foto
Nee hoor, dat werd door jullie verzonnen, dat is heel iets anders he?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fijn weekend duckie*
[..]
hoera![]()
en nog bedankt voor je lieve sms
Gfje!quote:
Jij bent heulemaal geen heksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze wicked witch of the east is gekapt en voelt zich best okee vandaag
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moet ook nog ontbijtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:17 schreef PeZu het volgende:
de voorraadkast is leeg![]()
nu moet ik alsnog naa rbuiten voor ontbijt
Vertelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai![]()
Ja... Had vandaag een goed berichtje gekregen
...
Fijn dat alles okee is... Jammer van de foto... Had zo graag gezien hoe mooi je nu bent
...
Dat je daar pas zo laat achter komtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:17 schreef PeZu het volgende:
de voorraadkast is leeg![]()
nu moet ik alsnog naa rbuiten voor ontbijt
dat heb ik net opquote:
Ik vond het meer schattigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hallo, heb je haar lach niet de laatste keer gehoordmet monopoly?
Hai wokjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje
![]()
je krijgt vanavond een knuffel van![]()
via via dan wel maar toch
FHA!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hallo, heb je haar lach niet de laatste keer gehoordmet monopoly?
wie komt er dan vanavond bij je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai wokje![]()
![]()
Van wie krijg ik een knuffel?
[..]
FHA!![]()
Suikertaartje en minitaart eten ook mee vanavond, voor de gezellig
altijd mogelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je komt mijn Unox Tomatensoep opeten?.
er was niks andersquote:
Woaaaahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
FHA!![]()
Suikertaartje en minitaart eten ook mee vanavond, voor de gezellig
het gingquote:
Niet hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel
Nou, zoveel is er niet veranderd hoorEn ik zie er niet uit vandaag, dus dat mooi kun je wel weglaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |