dan schenk ik wel de koffie inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 pakt nog een lekker bakkie thee..
anyone??
quote:
egoïstisch kreng ben jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben een thee-juffrouw.. geen koffie juffrouw!
ik wist niet dat je juffrouw was, ben je omgeschoold?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben een thee-juffrouw.. geen koffie juffrouw!
daarvoor moet je bij mijn collega zijn..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een warme chocolademelk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik ben niet duisterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja duh je kent de bats koning en mij ... das al duister genoeg
Ik vond de oude mooierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tijd dat ze je zelf kunt kiezen tussen nieuwe en oude layout
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij mijn collega zijn..Laat dan maar, dan pak ik het zelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehe je gelooft het bijna zelfquote:
nee eerder blauw...quote:
eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik wist niet dat je juffrouw was, ben je omgeschoold?
WB Koenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
Binnenkomersen binnenkoomsters
![]()
ook handig om te wetenquote:
Ja, maar jouw favoriete kleur is dan ook pisgeel, gezien de kozijnen in jouw huisquote:
nee nee, ergens anders wonen dan je ingeschreven staat zegt mij meeeeeeer dan genoegquote:
Druk aan het vervelenquote:
thanks voor de mentale voorbereidingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar jouw favoriete kleur is dan ook pisgeel, gezien de kozijnen in jouw huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |