Verder zijn er ook nog honderden zoek & vind spelletjes te vinden maar die zijn zo extreem kut dat je kater er alleen van verergerd. Gelieve DIE (mits dit de enige vorm van gameplay is) achterwege te laten en je puur te richten op leuke kutgames.quote:Ontsnap aan alle drukte en stroop je mouwen op in Sunshine Acres Deluxe, een uniek boerderijspel. Plant je gewassen, geef ze water en breng je oogst naar de markt. Gebruik de opbrengst om de boerderij van je dromen te bouwen met nieuwe apparatuur, upgrades en nog veel meer. Ga er lekker voor zitten met Sunshine Acres Deluxe en geniet van het schitterende platteland.
Nou, wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:06 schreef welkominspace het volgende:
precies mijn soort games
kan er zo nog wel een paar van die foute games opnoemen
Klinkt goed, heb alleen geen PS3quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef Game_Error het volgende:
Ik kan het spel Flowers op de PS3 aanraden. Je moet hierbij als bloemblaadjes zijnde proberen zoveel mogelijk zaadjes te verzamelen door het bewegen van de playstation controller. Je kan niet afgaan, rustig een beetje rondvliegen en er is geen echte penalty voor als je niet alles haalt. Het meest positieve is nog dat je niet achter je pc moet kruipen, maar lekker op de bank met een hand onderuitgezakt kan spelen.
Ik geloof dat het in de PS store voor een paar euro te koop is.
8/10
neequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef Finland. het volgende:
Leuk topic! Zou RCT 1 hier ook onder vallen? Weinig nadenken en weinig hoofdpijn-veroorzakende beelden.
Ik moest echt hard lachen toen hij bukte richting die verbrandde gast op de grond en gewoon een schop tegen zijn bakkes aangaf.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
FPS waarin je o.a. melk moet halen en in de rij moet staan voor de kassaje kan ook je lul uit je broek halen en alles onder zeiken
Heldengamequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
FPS waarin je o.a. melk moet halen en in de rij moet staan voor de kassaje kan ook je lul uit je broek halen en alles onder zeiken
Bazen spelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
Jezus wat een kutspelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef zquing het volgende:
daar is maar 1 spel voor
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.html
Ook wel grappig iddquote:
Ja hoor! Als je op de piratenbaai zoekt heb je ze zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef HowAreYouDoing het volgende:
zijn al die spellen gratis te spelen? zoja heb je een site?
Ben nu westward kingdoms aan het spelen, ziet er gaaf uit maar de gameplay is wel erg traag. Had wat meer RTS achtige game verwacht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Fire Department 2
[ afbeelding ]
Westward Kingdoms
[ afbeelding ]
misschien omdat hij moeilijk/niet te vinden is denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heldengamegrappig dat ik deze game nog nooit gehoord heb in de media als het gaat over gewelddadige games
ja ik ook, heb m weer gedeletequote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ben nu westward kingdoms aan het spelen, ziet er gaaf uit maar de gameplay is wel erg traag. Had wat meer RTS achtige game verwacht.
Evil Genius is erg tof inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoeling is een 'evil lair' te bouwenheb alleen nog niet echt door hoe je geld kan verdienen..
Je hebt er juist wél skills voor nodig als je iets wilt bereiken, je moet weten hoe het werkt en dan kun je op een gegeven moment wel echt rennen. In het begin W + O indrukken helpt al veelquote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef wojiao het volgende:
The QWOP game
http://www.foddy.net/Athletics.html
Het enige spel waarbij je simpelweg NIET kunt winnen. Het is godsonmogelijk ook maar op een normale manier te lopen. Je kunt tevreden zijn als je al een paar meter hebt kunnen 'rennen'. Het heeft totaal niets met skills te maken, maar gewoon random op de Q, W, O en P toetsen te drukken...
Het is zo belachelijk dat je een paar lachjes eraan over kunt houden, zelfs als je niet meer weet wat nou voor en achter, boven en onder is in je kamer. Nadeel is dat je na uiterlijk 3 minuten al zo gefrustreerd bent dat je het gewoon weg klikt. Daarom toch niet echt nuttig als ontbrakkingsgame.
Ontbrakkingsscore: 3
socios?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Erg chill spel
[ afbeelding ]
Om de PC versie maar ook eens te vernoemen: Cursh the Castle en Crush the Castle 2.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
Angry Birds is trouwens ook wel grappig.
Met een katapult verschillende soorten vogels afschieten en daarmee de groene varkentjes vernietigen:
[ afbeelding ]
Je hebt clustervogels, boomerangvogels, extra sterke opblaasvogels en dergelijke.
werkt dat dan? ik dacht van niet...maar vertel vertelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
Angry birds is ook voor PC te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontbrakkingscore 7.5/10
huisvrouwengames..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Airport Mania
Dit pareltje is uitermate geschikt voor de brakke zondagochtend. Airport Mania is een time management game en bestaat uit 84 verschillende levels(!) verspreid over 8 vliegvelden.
Je doel is simpel (want simpel is immers goed voor een ochtendkater): Iedere paar seconden verschijnt er een zuurstok kleurig kutvliegtuigje in je luchtruim die jij moet laten landen, naar een Gate moet begeleiden en vervolgens weer op weg moet sturen.
Naarmate je vordert in de levels wordt het niveau omhoog geschroefd, zo zijn er bijvoorbeeld kapotte vliegtuigen die gerepareerd moeten worden en vliegtuigen die bijgetankt moeten worden.
Daarin ligt ook gelijk het grootste nadeel van deze game als remedie tegen een dikke kater: Je moet flink multi-tasken, wanneer dat niet lukt kan je in dit spel gewoon een level verliezen.!
Ontbrakkingswaarde: 7,5
Is al gepost, en er is al geconcludeerd dat na 10 minuten het spel saai word.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Random mensen killen ftw
Overheen gelezen dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:28 schreef sciter het volgende:
[..]
Is al gepost, en er is al geconcludeerd dat na 10 minuten het spel saai word.
Dat ontbrakt extra lekker, ja.quote:
Huisvrouwen ontbrakken je uberhaupt wel extra lekker, geen games voor nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat ontbrakt extra lekker, ja.
Juist!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat ontbrakt extra lekker, ja.
isohunt angry birdsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
werkt dat dan? ik dacht van niet...maar vertel vertel
En ik maar denken dat ik er vanaf was na mijn iPodquote:Op zondag 13 februari 2011 19:06 schreef dan13lv het volgende:
[..]
isohunt angry birds
ontbrakkings score 9 !
dit dusquote:Op maandag 14 februari 2011 22:10 schreef shadowflash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik er vanaf was na mijn iPod
WoWquote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef Crashed_crush het volgende:
* Crashed_crush zoekt vooral online uitbrakgames...
quote:
geniaalquote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoeling is een 'evil lair' te bouwenheb alleen nog niet echt door hoe je geld kan verdienen..
Heeeeerlijk "spel" hahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 06:31 schreef ellevehC86 het volgende:
Anti Idle:
Brakke zondagochtend?, geen vrienden, werk of school maar nog net niet depressief genoeg voor zelfmoordneigingen?en wil je je net zo voelen als een WoW speler maar dan zonder maandelijkse bijdrage?
!!!!!KIJK NIET VERDER!!!!!
Ik heb het antwoord voor je:
Tukkun's: ANTI IDLE
http://www.kongregate.com(...)-game?acomplete=anti
[ afbeelding ]
Anti idle is een gratis single player flash RPG waarin je wanneer mogelijk volcontinu met je muis moet bewegen om te levelen, door middel van het doen van bepaalde quests kun je gold coins, green coins, red coins, blue coins en mystery coins hiermee kun je navoldoende te hebben gespeeld zaken unlocken als:
Briljant. Hier heb ik veel uren inzitten, vooral het vervolg. Dungeon Keeper 2.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geniaal
maar genialer is dan deze:
Echt topquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef Tom_Poes het volgende:
Mijn toevoeging:
Theme Hospital
[ afbeelding ]
Richt je eigen ziekenhuis in, van kamers tot doctoren, van zusters tot frisdrankmachines
[ afbeelding ]
Kijk hoe de conciërge in zijn pauze gaat poolen, en de doctor in zijn pauze een nurse aan de haak slaat.
HET bouw-je-eigen-ziekenhuis-spel van alle tijden. Zorg voor een goed lopend management, maar vergeet ook vooral de patienten niet te behandelen. Opgeblazen hoofd? Lekprikken en bijblazen. Onzichtbaarheidsziekte? Een drankje en u kunt weer gezien worden.
[ afbeelding ]
Hou je machines heel door ze te vervangen of repareren.
Zorg voor meer inkomsten door geld te gooien in de onderzoekspot waardoor meer ziektes behandeld kunnen worden.
Probeer het zo goed te doen dat VIP's een kijkje willen nemen in jouw spectaculaire behandelcentrum, en vang daar ook nog eens geld voor!
Laid-back, soms wat paniekerig als je het gevoel hebt dat je het goed moet doen, maar vooral met een ontZETTEND goede achtergrondmuziek. Zo vredig ben je nog nooit ontbrakt!
Ontbrakkingswaarde: 8,8
invisible man syndrom: die gasten stierven altijd met bosjes in het eerste level bij mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Echt top
Als VIP kon zelfs prins Bernhard langskomen
Daarnaast kon je door slecht management de hele toko vol met kots hebben liggen
Dat is idd een goed punt ter attentie. Als je op brakke ochtenden gevoelig bent voor andermans braaksel is dit wellicht een minder spel voor jou!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Daarnaast kon je door slecht management de hele toko vol met kots hebben liggen
ik was 12 toen ik het speelde. Kan me niet herinneren het ooit uitgespeeld te hebben :pquote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
TH was in de wat verdere levels cheatvrij best moeilijk!
Dat rattenschieten kan ik me ook herinneren!! Betekent dat dan dat ik hem toch heb uitgespeeld? ik ga gewoon weer beginnen nuquote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb TH uitgespeeldvooral de bonuslevels met het rattenschieten waren tof.
Het irritante waren alleen de constante aardbevingen in de latere levels
wat moet je met dat saven doen?? bij mij werkt de muis wel goed :s zelfs het maken van kamers gaat zoals ik het aangeef.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Naamah het volgende:
Ik was er ook net weer mee bezigVoor saven moet je even van hospital.cfg goed zetten, naar de map waar HOSP staat.
Wat voor de kleuren erg goed werkt is bij de compatibiliteit van het WINMAIN bestand 256 kleuren en 480x640 aanvinken en de compatibiliteit op windows 95 zetten, dan zijn ze normaal.
Wel irritant is dat de muis gewoon totaal niet lekker werkt, blijft hangen, is langzaam, weet niet precies wat het is, maar daardoor is er eigenlijk geen lol aan om het te spelen.
Jup, dat inderdaad. Hoeft natuurlijk alleen als saven een error geeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
wat moet je met dat saven doen?? bij mij werkt de muis wel goed :s zelfs het maken van kamers gaat zoals ik het aangeef.
edit - o met kladblok openen en naar t juiste pad zetten? Dat stond bij mij al goed, misschien wel omdat ik m recht in mn C: had gezet.
Dat muisprobleem is bij mij ook! Maar als je die windows 95 comp weer uitzet is het verdwenen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Naamah het volgende:
Wel irritant is dat de muis gewoon totaal niet lekker werkt, blijft hangen, is langzaam, weet niet precies wat het is, maar daardoor is er eigenlijk geen lol aan om het te spelen.
Bij mij doet alles het zoals het hoort als je 640x480 en 256 kleuren WEL aanvinkt, maar windows 95 NIET aanvinkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Naamah het volgende:
Oh grappig! Maar heb je dan niet dat de kleuren heel raar worden?
Nice dat werkt beter. Kan ik inzoomen? Zit nu wel heel ver van de werkvloer :pquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef neo2000 het volgende:
Zucht. Voor iedereen die problemen heeft; even ergens een uhm.. Cd lenen.. Installeren en hierna even een file HOSPITAL.CFG aanmaken met de volgende inhoud:
SAVE_OVERRIDE=D:\hosp\
En dan natuurlijk D:|HOSP vervangen door de dierectory welke je wilt gebruiken voor je savegames.
En hierna even CorsixTh installeren en draaien maar draaien.
http://forums.corsix-th.com/
Voordeel hiervan is dat je op hoge resoluties kan spelen, je geen geneuzel hebt met muishikjes etc welke je anders WEL o.a. onder windows 7 zult hebben. graag gedaan.
truequote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef ellevehC86 het volgende:
Kan iemand de boel opschonen en er een aparte Theme Hospital-topic van maken?
We go waaaaayyy offtopic on this one.
Scrollwheel!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Nice dat werkt beter. Kan ik inzoomen? Zit nu wel heel ver van de werkvloer :p
That's crap. Doe je de openGl of directx9 variant? Volgens mij bij OpenGL (dx9 doet bij mij nog wel eens crashen) doet ie inzoomen bij mij wel met scrollen. Anders even settings nalopen of zo.quote:
aight!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
That's crap. Doe je de openGl of directx9 variant? Volgens mij bij OpenGL (dx9 doet bij mij nog wel eens crashen) doet ie inzoomen bij mij wel met scrollen. Anders even settings nalopen of zo.
verslavend zeer verslavendquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef YouriBink het volgende:
Dit is niet zo'n download spel, maar ook wel leuk voor een tijdje![]()
http://www.funnygames.nl/spel/vleesetende_worm.html
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef marc1982 het volgende:
ook maar een kwartier van m'n tijd aan gespendeerd:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef YouriBink het volgende:
Dit is niet zo'n download spel, maar ook wel leuk voor een tijdje![]()
http://www.funnygames.nl/spel/vleesetende_worm.html
zijn er al zoveel van in flashquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:24 schreef svefn het volgende:
Alpine Crawler
[ afbeelding ]
Voor de macgebruikers onder ons. Gratis te downloaden in de appstore.
Het doel van het spel is simpel: binnen de tijd en zonder een kapotte bak de finish te halen. Nog beter: slechts twee knoppen, gas en remmen. Laatste level is wel frustrerend moeilijk.
Een 7.
was dat alles?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij moet eens aan de lijn.
[ afbeelding ]
bij mij werkt ie gewoon prima hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef Naamah het volgende:
Heu, als wij Theme Hospital niet meer uitgebreid mogen bespreken, moeten jullie ook ophouden met die stomme worm
En tevens kick voor meer leuke spellen, want Theme Hospital is uit (de gewone, echte oude overigens, via Dosbox, dat Corsixth is echt nog niet ver genoeg ontwikkeld om het leuk te kunnen spelen).
Jij doelt waarschijnlijk op van die 'heuvels racen' spelletjes, maar die hebben maar liefst 4 toetsen.quote:
http://www.albinoblacksheep.com/games/copterquote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef svefn het volgende:
[..]
Jij doelt waarschijnlijk op van die 'heuvels racen' spelletjes, maar die hebben maar liefst 4 toetsen.
hier ook!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij mij werkt ie gewoon prima hoor.
Gisteren even gespeeld, heb me kostelijk vermaakt met Sanchez die iedereen het gebouw uit flikkertquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Tom_Poes het volgende:
Klote een hele post van mij niet doorgekomen :S
Naja Desperados dus vind ik ook geniaal als ik brak ben. Momenteel geen tijd om een laue review te schrijven, maar als je rustig wil nadenken over hoe je nu weer met een ballon met een flesje slaapgas boven iemand laat zweven en dat kapot te schieten met een sniper, dan is dit je spel. Commandos Wild West style!
Ja mooi he. Ik vind Sam de negert ook een baas. Zijn stem is echt briljant. Er is ook een Desperados 2, maar dat heb ik nog niet gespeeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Gisteren even gespeeld, heb me kostelijk vermaakt met Sanchez die iedereen het gebouw uit flikkert
Dat is een compleet ander spel?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/games/copter
Tja ik kan het niet zo goed vergelijken. Ik was denk ik nog wat te jong, dom en onervaren toen ik commandos speelde, ik vond dat echt fokking moeilijk. desperados vond ik gewoon heel leuk. dat puzzelen enzo. Ik kan wat logischer nadenken dan toen ik 12 was, dat scheeltquote:
holy shit dit is kutquote:Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/games/copter
hehe dat is misschien bij mij ook wel zo ja. heb de download al gestartquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:50 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Tja ik kan het niet zo goed vergelijken. Ik was denk ik nog wat te jong, dom en onervaren toen ik commandos speelde, ik vond dat echt fokking moeilijk. desperados vond ik gewoon heel leuk. dat puzzelen enzo. Ik kan wat logischer nadenken dan toen ik 12 was, dat scheelt
Is best een leuke game. Je bent vooral veel met je muis heen en weer aan het spammen (met muisbewegingen sla jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hehe dat is misschien bij mij ook wel zo ja. heb de download al gestartzag deze staan in de comments, misschien ook wel leuk:
Mits in het Engels een puik en verslavend spel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
Wa vinden jullie van onderstaande? of is dat juist geen kutgame?
[ afbeelding ]
ik werd daar een beetje gek vanquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
GEWELDIG CAESAR IIIquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon de tutorial spelen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik werd daar een beetje gek vanje moet met teveel dingen rekening houden en alles tig keer neerzetten.
3 uur maar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:26 schreef sciter het volgende:
[..]
GEWELDIG CAESAR III![]()
Dat kan ik serieus 3 uur achter elkaar spelen.
alleen tutorial is niet voldoende.. zeker zodra je een wat hogere welvaart wil hebben moet ik m'n hele stad redesignen, waardoor mensen weggaan en ik dus weer van voren af aan moet beginnenquote:[..]
Gewoon de tutorial spelen?
Put slaan, erop klikken, alt-k, alt-c.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
3 uur maar?
[..]
alleen tutorial is niet voldoende.. zeker zodra je een wat hogere welvaart wil hebben moet ik m'n hele stad redesignen, waardoor mensen weggaan en ik dus weer van voren af aan moet beginnen
de bekende funds cheat.. 1000 dn is niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Put slaan, erop klikken, alt-k, alt-c.
Vergeet de opvolgers niet, ook goed voor heel wat uurtjes vermaak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit past toch niet in mijn omschrijving van kutgames.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vergeet de opvolgers niet, ook goed voor heel wat uurtjes vermaak.
[ afbeelding ]
Pahraoh
[ afbeelding ]
Emperor: Rise of the Middle Kingdom
En dan was er volgens mij ook nog Zeus.
woord, hier kan je hele studies aan wijden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit past toch niet in mijn omschrijving van kutgames.
7030 en zwaar addictingquote:Op zondag 27 maart 2011 16:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm
instant addiction en brakheid is vergezocht.
True true, maar city builders zijn wel goede games om te ontbrakken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit past toch niet in mijn omschrijving van kutgames.
ah, geweldig was datquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
deeltje 4 is idd alweer een tijdje uit...quote:Op zondag 27 maart 2011 19:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ah, geweldig was dat
Bestaat nu toch ook weer een nieuw deel van? maar die viel geloof ik tegen als ik zo eens op internet rond keek.
Hier heb ik uren aan besteed.
Dan bouw je de stad te compact, je moet het heel uitgebreid doen met veel gardens, plaza, theaters etc.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
3 uur maar?
[..]
alleen tutorial is niet voldoende.. zeker zodra je een wat hogere welvaart wil hebben moet ik m'n hele stad redesignen, waardoor mensen weggaan en ik dus weer van voren af aan moet beginnen
Deel 1 is de beste call of duty.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef Hoogheid het volgende:
Speel een van de Call of Duty- (na deel 1) of Battlefield-games (na 1942). Casual en kut genoeg.
Pure gayheidquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef RTB het volgende:
????
Geniaal kansloos spel.quote:
Waarom zijn mijn klanten nooit tevredenquote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Dan bouw je de stad te compact, je moet het heel uitgebreid doen met veel gardens, plaza, theaters etc.
[..]
Deel 1 is de beste call of duty.
http://www.notdoppler.com/papasburgeria.php Is ook enigzins leuk, alleen maar omdat je het de hele dag kan doen.
Ik geef die neger altijd verbrande burgers omdat die ook zwart zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Waarom zijn mijn klanten nooit tevreden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie muziek! Iemand die weet wat voor nummer het is? Mooi als ringtone!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef RTB het volgende:
????
quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wat een mooie muziek! Iemand die weet wat voor nummer het is? Mooi als ringtone!
Hij loopt altijd vast als de advertentie van Wizard 101 bezig isquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik geef die neger altijd verbrande burgers omdat die ook zwart zijn.
[ afbeelding ]
Mijne zijn altijd tevreden.
[ afbeelding ]
Oh nee.
[ afbeelding ]
Bij mij ook vaak.quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij loopt altijd vast als de advertentie van Wizard 101 bezig is
Draai jij hem dan fullscreenquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Bij mij ook vaak.
Ik heb het idee dat het meestal wel goed gaat zolang je niet Alt-Tabt naar iets anders tijdens het wachten.
Neequote:
Logischerwijs zou dat inderdaad niet uit moeten maken, daarom ik schreef ik ook 'Ik heb het idee dat'.quote:Anders is dat toch niet nodig?
Ok.quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee
[..]
Logischerwijs zou dat inderdaad niet uit moeten maken, daarom ik schreef ik ook 'Ik heb het idee dat'.
quote:
Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:12 schreef jimjim1983 het volgende:
Neighbours from hell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spulletjes in het huis zoeken en dan een beetje logisch nadenken en vallen leggen. je moet op een gegeven moment ook combo's van vallen maken om zn rage meter oid te vullen en naar t volgende level te gaan. leuk spel maar weet niet hoe lang t leuk blijftquote:
Het doel is om je buurman zoveel mogelijk te pesten zonder gesnapt te worden. Dit doe je via vallen zoals stiekem een muizenval plaatsen of een stoelpoot loszagen, etc.quote:
Ik krijg de hele tijd enorme trek van die gamequote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Waarom zijn mijn klanten nooit tevreden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En of het effing zinvol is.quote:» Er is al 164 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Binnenkort (5 t/m 11 februari) te koop voor 600 ms punten op de Xdoos 360.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:47 schreef Razilat het volgende:
Ik weet niet of het al eerder is genoemd, maar voor een goede dosis humor, leuke gameplay en vooral casual aanpak is 'Orcs Must Die!' (indie game verkrijgbaar via steam) echt een topper.
Het is een 3rd person tower defence game waarbij je met de meest morbide vallen (Hoog Indiana Jones gehalte, denk aan pijlen uit muren zwaaiende morgensterren etc.) zwermen orcs en ogres moet afslaan.
Orcs Must Die!
Ik heb al zin om zelfmoord te plegen uit frustratie als ik niet brak ben en dit spel speel, laat staan wel brak.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
Commandos 3 voor 2 euro: http://www.greenmangaming(...)-destination-berlin/
Dank u. Eerste versie was toen al een bazengame.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
cool, is dit een steam key?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
Een jaar na dato is het nog steeds waar.quote:
Klopt, maar niet het tijdstip dat je aan het uitbrakken bent. Maar juist het tijdstip dat je nog lammer aan het worden bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:55 schreef ellevehC86 het volgende:
tis weer zondag......
klik.......klik.......klik
http://www.kongregate.com/games/Crovie/idle-mine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |