Jij doelt waarschijnlijk op van die 'heuvels racen' spelletjes, maar die hebben maar liefst 4 toetsen.quote:
http://www.albinoblacksheep.com/games/copterquote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef svefn het volgende:
[..]
Jij doelt waarschijnlijk op van die 'heuvels racen' spelletjes, maar die hebben maar liefst 4 toetsen.
hier ook!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij mij werkt ie gewoon prima hoor.
Gisteren even gespeeld, heb me kostelijk vermaakt met Sanchez die iedereen het gebouw uit flikkertquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Tom_Poes het volgende:
Klote een hele post van mij niet doorgekomen :S
Naja Desperados dus vind ik ook geniaal als ik brak ben. Momenteel geen tijd om een laue review te schrijven, maar als je rustig wil nadenken over hoe je nu weer met een ballon met een flesje slaapgas boven iemand laat zweven en dat kapot te schieten met een sniper, dan is dit je spel. Commandos Wild West style!
Ja mooi he. Ik vind Sam de negert ook een baas. Zijn stem is echt briljant. Er is ook een Desperados 2, maar dat heb ik nog niet gespeeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Gisteren even gespeeld, heb me kostelijk vermaakt met Sanchez die iedereen het gebouw uit flikkert
Dat is een compleet ander spel?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/games/copter
Tja ik kan het niet zo goed vergelijken. Ik was denk ik nog wat te jong, dom en onervaren toen ik commandos speelde, ik vond dat echt fokking moeilijk. desperados vond ik gewoon heel leuk. dat puzzelen enzo. Ik kan wat logischer nadenken dan toen ik 12 was, dat scheeltquote:
holy shit dit is kutquote:Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/games/copter
hehe dat is misschien bij mij ook wel zo ja. heb de download al gestartquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:50 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Tja ik kan het niet zo goed vergelijken. Ik was denk ik nog wat te jong, dom en onervaren toen ik commandos speelde, ik vond dat echt fokking moeilijk. desperados vond ik gewoon heel leuk. dat puzzelen enzo. Ik kan wat logischer nadenken dan toen ik 12 was, dat scheelt
Is best een leuke game. Je bent vooral veel met je muis heen en weer aan het spammen (met muisbewegingen sla jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hehe dat is misschien bij mij ook wel zo ja. heb de download al gestartzag deze staan in de comments, misschien ook wel leuk:
Mits in het Engels een puik en verslavend spel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
Wa vinden jullie van onderstaande? of is dat juist geen kutgame?
[ afbeelding ]
ik werd daar een beetje gek vanquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
GEWELDIG CAESAR IIIquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon de tutorial spelen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik werd daar een beetje gek vanje moet met teveel dingen rekening houden en alles tig keer neerzetten.
3 uur maar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:26 schreef sciter het volgende:
[..]
GEWELDIG CAESAR III![]()
Dat kan ik serieus 3 uur achter elkaar spelen.
alleen tutorial is niet voldoende.. zeker zodra je een wat hogere welvaart wil hebben moet ik m'n hele stad redesignen, waardoor mensen weggaan en ik dus weer van voren af aan moet beginnenquote:[..]
Gewoon de tutorial spelen?
Put slaan, erop klikken, alt-k, alt-c.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
3 uur maar?
[..]
alleen tutorial is niet voldoende.. zeker zodra je een wat hogere welvaart wil hebben moet ik m'n hele stad redesignen, waardoor mensen weggaan en ik dus weer van voren af aan moet beginnen
de bekende funds cheat.. 1000 dn is niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Put slaan, erop klikken, alt-k, alt-c.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |