Dat muisprobleem is bij mij ook! Maar als je die windows 95 comp weer uitzet is het verdwenen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Naamah het volgende:
Wel irritant is dat de muis gewoon totaal niet lekker werkt, blijft hangen, is langzaam, weet niet precies wat het is, maar daardoor is er eigenlijk geen lol aan om het te spelen.
Bij mij doet alles het zoals het hoort als je 640x480 en 256 kleuren WEL aanvinkt, maar windows 95 NIET aanvinkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Naamah het volgende:
Oh grappig! Maar heb je dan niet dat de kleuren heel raar worden?
Nice dat werkt beter. Kan ik inzoomen? Zit nu wel heel ver van de werkvloer :pquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef neo2000 het volgende:
Zucht. Voor iedereen die problemen heeft; even ergens een uhm.. Cd lenen.. Installeren en hierna even een file HOSPITAL.CFG aanmaken met de volgende inhoud:
SAVE_OVERRIDE=D:\hosp\
En dan natuurlijk D:|HOSP vervangen door de dierectory welke je wilt gebruiken voor je savegames.
En hierna even CorsixTh installeren en draaien maar draaien.
http://forums.corsix-th.com/
Voordeel hiervan is dat je op hoge resoluties kan spelen, je geen geneuzel hebt met muishikjes etc welke je anders WEL o.a. onder windows 7 zult hebben. graag gedaan.
truequote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef ellevehC86 het volgende:
Kan iemand de boel opschonen en er een aparte Theme Hospital-topic van maken?
We go waaaaayyy offtopic on this one.
Scrollwheel!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Nice dat werkt beter. Kan ik inzoomen? Zit nu wel heel ver van de werkvloer :p
That's crap. Doe je de openGl of directx9 variant? Volgens mij bij OpenGL (dx9 doet bij mij nog wel eens crashen) doet ie inzoomen bij mij wel met scrollen. Anders even settings nalopen of zo.quote:
aight!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
That's crap. Doe je de openGl of directx9 variant? Volgens mij bij OpenGL (dx9 doet bij mij nog wel eens crashen) doet ie inzoomen bij mij wel met scrollen. Anders even settings nalopen of zo.
verslavend zeer verslavendquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef YouriBink het volgende:
Dit is niet zo'n download spel, maar ook wel leuk voor een tijdje![]()
http://www.funnygames.nl/spel/vleesetende_worm.html
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef marc1982 het volgende:
ook maar een kwartier van m'n tijd aan gespendeerd:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef YouriBink het volgende:
Dit is niet zo'n download spel, maar ook wel leuk voor een tijdje![]()
http://www.funnygames.nl/spel/vleesetende_worm.html
zijn er al zoveel van in flashquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:24 schreef svefn het volgende:
Alpine Crawler
[ afbeelding ]
Voor de macgebruikers onder ons. Gratis te downloaden in de appstore.
Het doel van het spel is simpel: binnen de tijd en zonder een kapotte bak de finish te halen. Nog beter: slechts twee knoppen, gas en remmen. Laatste level is wel frustrerend moeilijk.
Een 7.
was dat alles?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij moet eens aan de lijn.
[ afbeelding ]
bij mij werkt ie gewoon prima hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef Naamah het volgende:
Heu, als wij Theme Hospital niet meer uitgebreid mogen bespreken, moeten jullie ook ophouden met die stomme worm
En tevens kick voor meer leuke spellen, want Theme Hospital is uit (de gewone, echte oude overigens, via Dosbox, dat Corsixth is echt nog niet ver genoeg ontwikkeld om het leuk te kunnen spelen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |