Echt topquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef Tom_Poes het volgende:
Mijn toevoeging:
Theme Hospital
[ afbeelding ]
Richt je eigen ziekenhuis in, van kamers tot doctoren, van zusters tot frisdrankmachines
[ afbeelding ]
Kijk hoe de conciërge in zijn pauze gaat poolen, en de doctor in zijn pauze een nurse aan de haak slaat.
HET bouw-je-eigen-ziekenhuis-spel van alle tijden. Zorg voor een goed lopend management, maar vergeet ook vooral de patienten niet te behandelen. Opgeblazen hoofd? Lekprikken en bijblazen. Onzichtbaarheidsziekte? Een drankje en u kunt weer gezien worden.
[ afbeelding ]
Hou je machines heel door ze te vervangen of repareren.
Zorg voor meer inkomsten door geld te gooien in de onderzoekspot waardoor meer ziektes behandeld kunnen worden.
Probeer het zo goed te doen dat VIP's een kijkje willen nemen in jouw spectaculaire behandelcentrum, en vang daar ook nog eens geld voor!
Laid-back, soms wat paniekerig als je het gevoel hebt dat je het goed moet doen, maar vooral met een ontZETTEND goede achtergrondmuziek. Zo vredig ben je nog nooit ontbrakt!
Ontbrakkingswaarde: 8,8
invisible man syndrom: die gasten stierven altijd met bosjes in het eerste level bij mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Echt top
Als VIP kon zelfs prins Bernhard langskomen
Daarnaast kon je door slecht management de hele toko vol met kots hebben liggen
Dat is idd een goed punt ter attentie. Als je op brakke ochtenden gevoelig bent voor andermans braaksel is dit wellicht een minder spel voor jou!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Daarnaast kon je door slecht management de hele toko vol met kots hebben liggen
ik was 12 toen ik het speelde. Kan me niet herinneren het ooit uitgespeeld te hebben :pquote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
TH was in de wat verdere levels cheatvrij best moeilijk!
Dat rattenschieten kan ik me ook herinneren!! Betekent dat dan dat ik hem toch heb uitgespeeld? ik ga gewoon weer beginnen nuquote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb TH uitgespeeldvooral de bonuslevels met het rattenschieten waren tof.
Het irritante waren alleen de constante aardbevingen in de latere levels
wat moet je met dat saven doen?? bij mij werkt de muis wel goed :s zelfs het maken van kamers gaat zoals ik het aangeef.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Naamah het volgende:
Ik was er ook net weer mee bezigVoor saven moet je even van hospital.cfg goed zetten, naar de map waar HOSP staat.
Wat voor de kleuren erg goed werkt is bij de compatibiliteit van het WINMAIN bestand 256 kleuren en 480x640 aanvinken en de compatibiliteit op windows 95 zetten, dan zijn ze normaal.
Wel irritant is dat de muis gewoon totaal niet lekker werkt, blijft hangen, is langzaam, weet niet precies wat het is, maar daardoor is er eigenlijk geen lol aan om het te spelen.
Jup, dat inderdaad. Hoeft natuurlijk alleen als saven een error geeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
wat moet je met dat saven doen?? bij mij werkt de muis wel goed :s zelfs het maken van kamers gaat zoals ik het aangeef.
edit - o met kladblok openen en naar t juiste pad zetten? Dat stond bij mij al goed, misschien wel omdat ik m recht in mn C: had gezet.
Dat muisprobleem is bij mij ook! Maar als je die windows 95 comp weer uitzet is het verdwenen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Naamah het volgende:
Wel irritant is dat de muis gewoon totaal niet lekker werkt, blijft hangen, is langzaam, weet niet precies wat het is, maar daardoor is er eigenlijk geen lol aan om het te spelen.
Bij mij doet alles het zoals het hoort als je 640x480 en 256 kleuren WEL aanvinkt, maar windows 95 NIET aanvinkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Naamah het volgende:
Oh grappig! Maar heb je dan niet dat de kleuren heel raar worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |