abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:29:51 #101
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_92966762
Mijn toevoeging:

Theme Hospital

Richt je eigen ziekenhuis in, van kamers tot doctoren, van zusters tot frisdrankmachines

Kijk hoe de conciërge in zijn pauze gaat poolen, en de doctor in zijn pauze een nurse aan de haak slaat.

HET bouw-je-eigen-ziekenhuis-spel van alle tijden. Zorg voor een goed lopend management, maar vergeet ook vooral de patienten niet te behandelen. Opgeblazen hoofd? Lekprikken en bijblazen. Onzichtbaarheidsziekte? Een drankje en u kunt weer gezien worden.

Hou je machines heel door ze te vervangen of repareren.

Zorg voor meer inkomsten door geld te gooien in de onderzoekspot waardoor meer ziektes behandeld kunnen worden.

Probeer het zo goed te doen dat VIP's een kijkje willen nemen in jouw spectaculaire behandelcentrum, en vang daar ook nog eens geld voor!

Laid-back, soms wat paniekerig als je het gevoel hebt dat je het goed moet doen, maar vooral met een ontZETTEND goede achtergrondmuziek. Zo vredig ben je nog nooit ontbrakt!

Ontbrakkingswaarde: 8,8
  zaterdag 19 februari 2011 @ 10:23:42 #102
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_93004547
Eigenlijk alles van bullfrog is te goed voor woorden. jammer dat het stuk gemaakt is omdat ze de games waar ze goed in waren niet meer mochten maken na overname door EA.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 10:42:38 #103
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_93004934
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef Tom_Poes het volgende:
Mijn toevoeging:

Theme Hospital

[ afbeelding ]

Richt je eigen ziekenhuis in, van kamers tot doctoren, van zusters tot frisdrankmachines

[ afbeelding ]

Kijk hoe de conciërge in zijn pauze gaat poolen, en de doctor in zijn pauze een nurse aan de haak slaat.

HET bouw-je-eigen-ziekenhuis-spel van alle tijden. Zorg voor een goed lopend management, maar vergeet ook vooral de patienten niet te behandelen. Opgeblazen hoofd? Lekprikken en bijblazen. Onzichtbaarheidsziekte? Een drankje en u kunt weer gezien worden.

[ afbeelding ]

Hou je machines heel door ze te vervangen of repareren.

Zorg voor meer inkomsten door geld te gooien in de onderzoekspot waardoor meer ziektes behandeld kunnen worden.

Probeer het zo goed te doen dat VIP's een kijkje willen nemen in jouw spectaculaire behandelcentrum, en vang daar ook nog eens geld voor!

Laid-back, soms wat paniekerig als je het gevoel hebt dat je het goed moet doen, maar vooral met een ontZETTEND goede achtergrondmuziek. Zo vredig ben je nog nooit ontbrakt!

Ontbrakkingswaarde: 8,8
Echt top _O_

Als VIP kon zelfs prins Bernhard langskomen :D

Daarnaast kon je door slecht management de hele toko vol met kots hebben liggen :D
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_93005020
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Echt top _O_

Als VIP kon zelfs prins Bernhard langskomen :D

Daarnaast kon je door slecht management de hele toko vol met kots hebben liggen :D
invisible man syndrom: die gasten stierven altijd met bosjes in het eerste level bij mij :')
pi_93008840
We apologize for the amount of litter
  zaterdag 19 februari 2011 @ 12:57:28 #106
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_93008926
En als je cheatte ging dat ook over de intercom.

The hospital administrator is cheating!
pi_93009442

omdat je maar 1000,- per keer kreeg ofzo ;(
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:22:57 #108
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_93009761
Ja dat was een redelijke tegenvaller...

Gelukkig kon je de knoppen inhouden waardoor het wat sneller ging :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:10:17 #109
334124 Golf-IV
Not today, asshole...
pi_93024182
pistenraupen :')
cola is lekker
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:20:46 #110
48067 neo2000
pi_93024633
CorsixTH.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 20 februari 2011 @ 12:23:30 #111
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93050293
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef numero_uno het volgende:

[..]
Dat is idd een goed punt ter attentie. Als je op brakke ochtenden gevoelig bent voor andermans braaksel is dit wellicht een minder spel voor jou!!!
pi_93054736
nurse required in pharmacy!
pi_93055534
TH was in de wat verdere levels cheatvrij best moeilijk!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 20 februari 2011 @ 14:34:08 #114
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93056243
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
TH was in de wat verdere levels cheatvrij best moeilijk!
ik was 12 toen ik het speelde. Kan me niet herinneren het ooit uitgespeeld te hebben :p
  zondag 20 februari 2011 @ 14:37:03 #115
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_93056359
Ik heb TH uitgespeeld 8-) vooral de bonuslevels met het rattenschieten waren tof.

Het irritante waren alleen de constante aardbevingen in de latere levels
  zondag 20 februari 2011 @ 15:18:06 #116
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93058529
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb TH uitgespeeld 8-) vooral de bonuslevels met het rattenschieten waren tof.

Het irritante waren alleen de constante aardbevingen in de latere levels
Dat rattenschieten kan ik me ook herinneren!! Betekent dat dan dat ik hem toch heb uitgespeeld? ik ga gewoon weer beginnen nu :D heb m net gedownload en geinstalleerd. Alhoewel. Dat lukt niet op een x64 windows 7, dus je moet (google :P) een map van je iso genaamd HOSP kopieren naar je c: en dan WinMain.exe runnen. (voor wie t ook wil proberen maar t niet lukt). Afsluiten of saven doe je door de muis naar de bovenkant van het scherm te bewegen, dan komt er een menu. De kleuren zijn in de menus graflelijk, maar als je een spel echt gestart bent ziet er het (relatief :D ) prima uit.
pi_93058967
Ik was er ook net weer mee bezig :) Voor saven moet je even van hospital.cfg goed zetten, naar de map waar HOSP staat.

Wat voor de kleuren erg goed werkt is bij de compatibiliteit van het WINMAIN bestand 256 kleuren en 480x640 aanvinken en de compatibiliteit op windows 95 zetten, dan zijn ze normaal.

Wel irritant is dat de muis gewoon totaal niet lekker werkt, blijft hangen, is langzaam, weet niet precies wat het is, maar daardoor is er eigenlijk geen lol aan om het te spelen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 20 februari 2011 @ 15:48:01 #118
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93060243
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Naamah het volgende:
Ik was er ook net weer mee bezig :) Voor saven moet je even van hospital.cfg goed zetten, naar de map waar HOSP staat.

Wat voor de kleuren erg goed werkt is bij de compatibiliteit van het WINMAIN bestand 256 kleuren en 480x640 aanvinken en de compatibiliteit op windows 95 zetten, dan zijn ze normaal.

Wel irritant is dat de muis gewoon totaal niet lekker werkt, blijft hangen, is langzaam, weet niet precies wat het is, maar daardoor is er eigenlijk geen lol aan om het te spelen.
wat moet je met dat saven doen?? bij mij werkt de muis wel goed :s zelfs het maken van kamers gaat zoals ik het aangeef.

edit - o met kladblok openen en naar t juiste pad zetten? Dat stond bij mij al goed, misschien wel omdat ik m recht in mn C: had gezet.
pi_93060569
Pokemon Play it natuurlijk

Gaat niets boven een heerlijk vechtkaartspelletje op de computer
There are only 151 Pokémon.
pi_93061230
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Tom_Poes het volgende:

[..]

wat moet je met dat saven doen?? bij mij werkt de muis wel goed :s zelfs het maken van kamers gaat zoals ik het aangeef.

edit - o met kladblok openen en naar t juiste pad zetten? Dat stond bij mij al goed, misschien wel omdat ik m recht in mn C: had gezet.
Jup, dat inderdaad. Hoeft natuurlijk alleen als saven een error geeft.

Ik ben inmiddels overgestapt naar Hospital Tycoon en zit me best te vermaken. Of het écht leuk is weet ik nog niet, net begonnen.
  zondag 20 februari 2011 @ 16:09:09 #121
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93061247
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Naamah het volgende:

Dat muisprobleem is bij mij ook! Maar als je die windows 95 comp weer uitzet is het verdwenen.
pi_93061746
Oh grappig! Maar heb je dan niet dat de kleuren heel raar worden?
  zondag 20 februari 2011 @ 16:47:11 #123
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_93062984
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Naamah het volgende:
Oh grappig! Maar heb je dan niet dat de kleuren heel raar worden?
Bij mij doet alles het zoals het hoort als je 640x480 en 256 kleuren WEL aanvinkt, maar windows 95 NIET aanvinkt.

Heb net weer 2 levels gespeeld. Ik herinner me weer dat ik iets vroeger ook al raar vond. Als je alle requirements gehaald hebt om een level te halen (kan je bij stats zien) dan duurt het soms 1 seconde, maar soms ook nog 10 minuten voordat je die brief krijgt dat je het level gehaald hebt. Weet jij hoe dat zit?
  zondag 20 februari 2011 @ 19:22:00 #124
48067 neo2000
pi_93069335
Zucht. Voor iedereen die problemen heeft; even ergens een uhm.. Cd lenen.. Installeren en hierna even een file HOSPITAL.CFG aanmaken met de volgende inhoud:

SAVE_OVERRIDE=D:\hosp\

En dan natuurlijk D:|HOSP vervangen door de dierectory welke je wilt gebruiken voor je savegames.

En hierna even CorsixTh installeren en draaien maar draaien.

http://forums.corsix-th.com/

Voordeel hiervan is dat je op hoge resoluties kan spelen, je geen geneuzel hebt met muishikjes etc welke je anders WEL o.a. onder windows 7 zult hebben. graag gedaan. ^O^
pi_93077011
Kan iemand de boel opschonen en er een aparte Theme Hospital-topic van maken?

We go waaaaayyy offtopic on this one.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')