Hij loopt altijd vast als de advertentie van Wizard 101 bezig isquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik geef die neger altijd verbrande burgers omdat die ook zwart zijn.
[ afbeelding ]
Mijne zijn altijd tevreden.
[ afbeelding ]
Oh nee.
[ afbeelding ]
Bij mij ook vaak.quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij loopt altijd vast als de advertentie van Wizard 101 bezig is
Draai jij hem dan fullscreenquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Bij mij ook vaak.
Ik heb het idee dat het meestal wel goed gaat zolang je niet Alt-Tabt naar iets anders tijdens het wachten.
Neequote:
Logischerwijs zou dat inderdaad niet uit moeten maken, daarom ik schreef ik ook 'Ik heb het idee dat'.quote:Anders is dat toch niet nodig?
Ok.quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee
[..]
Logischerwijs zou dat inderdaad niet uit moeten maken, daarom ik schreef ik ook 'Ik heb het idee dat'.
quote:
Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:12 schreef jimjim1983 het volgende:
Neighbours from hell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spulletjes in het huis zoeken en dan een beetje logisch nadenken en vallen leggen. je moet op een gegeven moment ook combo's van vallen maken om zn rage meter oid te vullen en naar t volgende level te gaan. leuk spel maar weet niet hoe lang t leuk blijftquote:
Het doel is om je buurman zoveel mogelijk te pesten zonder gesnapt te worden. Dit doe je via vallen zoals stiekem een muizenval plaatsen of een stoelpoot loszagen, etc.quote:
Ik krijg de hele tijd enorme trek van die gamequote:Op zondag 10 april 2011 18:47 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Waarom zijn mijn klanten nooit tevreden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En of het effing zinvol is.quote:» Er is al 164 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Binnenkort (5 t/m 11 februari) te koop voor 600 ms punten op de Xdoos 360.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:47 schreef Razilat het volgende:
Ik weet niet of het al eerder is genoemd, maar voor een goede dosis humor, leuke gameplay en vooral casual aanpak is 'Orcs Must Die!' (indie game verkrijgbaar via steam) echt een topper.
Het is een 3rd person tower defence game waarbij je met de meest morbide vallen (Hoog Indiana Jones gehalte, denk aan pijlen uit muren zwaaiende morgensterren etc.) zwermen orcs en ogres moet afslaan.
Orcs Must Die!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |