Goh, daar hadden NSBers ook last van, schijntquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Holograph houdt van landverraders.
Je was aan het trollen? Ik weet btw. niet hoe twitter werkt, heb het alleen nodig gehad om in contact te komen met de t-mobile klantenservice..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
Maxime heeft me trouwens nog steeds geblockt op Twitter: "Could not follow user: You have been blocked from following this account at the request of the user."
Hoe zou dat toch komen?
Ja, hij wel, nu is dat onmogelijk geworden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
Oh, hij vindt commerciele economie ook een studie. Hij zegt nu dat hij twee studies heeft gedaan.
Geenstijl joke, een of andere vreemde gozer zei dat, sindsdien een gevleugelde kreet.quote:
Op de TU gemaakt vanmiddag (het blijven knutselclubjes):quote:
Ja, prachtig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op de TU gemaakt vanmiddag (het blijven knutselclubjes):
[ afbeelding ]
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Goh, daar hadden NSBers ook last van, schijnt
Ja, maar het bedrijfsleven is zielig, dat is heel anders. Stel je voor dat die topmensen geen miljoenenbonus krijgen dit jaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
De uni mag niet bezuinigen op personeel want ze hebben 70 miljoen en het bedrijfsleven dat miljarden verdient mag dat wel, ze stimuleren dat zelfs.
Zou wel zielig zijn ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, maar het bedrijfsleven is zielig, dat is heel anders. Stel je voor dat die topmensen geen miljoenenbonus krijgen dit jaar.
Hoeveel subsidie krijgt het bedrijfsleven in vergelijking met een universiteit?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, maar het bedrijfsleven is zielig, dat is heel anders. Stel je voor dat die topmensen geen miljoenenbonus krijgen dit jaar.
ik denk niet dat het elkaar veel zal ontlopen eigenlijk, gezien de shitload aan subsidies die er bestaan op zowel nationaal als europees vlak. En dan moet je natuurlijk ook de landbouwsubsidies meenemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel subsidie krijgt het bedrijfsleven in vergelijking met een universiteit?
Ik denk dat het elkaar wel veel ontloopt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ik denk niet dat het elkaar veel zal ontlopen eigenlijk, gezien de shitload aan subsidies die er bestaan op zowel nationaal als europees vlak. En dan moet je natuurlijk ook de landbouwsubsidies meenemen.
Je zou nog schrikken !quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
Hoeveel subsidie krijgt het bedrijfsleven in vergelijking met een universiteit?
Rekenen we dan per burger, per bedrijf, per student, per jaar of in totaal?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je zou nog schrikken !
Neem bijv. recent dat reisbureautje van de 'haatmeneer' (dumpert en youtube 'held') diens vader.
35 X duizend euro subsidie voor een ... systeem plafondje...
Minachtig?? Volgens mij wordt hij vooral erg moe van die man..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
Die minachting! Geniaa!
[ afbeelding ]
Qua IQ van geboorte beperkte neger (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) die de westerse superioteit over een "slimmere" Chinees (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) heel goed begrijpt... Mooi.
Freedom.![]()
Beide.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minachtig?? Volgens mij wordt hij vooral erg moe van die man..
heel verwarrend allemaal... wat wil je nou zeggen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
Die minachting! Geniaa!
[ afbeelding ]
Qua IQ van geboorte beperkte neger (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) die de westerse superioteit over een "slimmere" Chinees (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) heel goed begrijpt... Mooi.
Freedom.![]()
Dit was slechts 1 voorbeeld van 1 bedrijfje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
Rekenen we dan per burger, per bedrijf, per student, per jaar of in totaal?
Dat het Westen superieur is aan de sushislurpers, de bamboebijters, de knoflookknagers en de cocakauwers natuurlijk...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
heel verwarrend allemaal... wat wil je nou zeggen ?
In china wonen de intelligentste mensen, de meeste ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef El_Matador het volgende:
Dat het Westen superieur is aan de sushislurpers, de bamboebijters, de knoflookknagers en de cocakauwers natuurlijk...
De Westerse beschaving is de hoogste en meest prettige ooit. Superieur en af en toe een beetje te opdringerig.
De bamboebijters verkiezen staatsterreur, onderdrukking, ongelijkheid van minderheden en een afgrijselijke omgang met het milieu.
Ik zou de Westerse wijze van samenleven absoluut als preferabel beschouwen ten opzichte van de Chinese manier van samenleven, maar dat laat onverlet dat we elk individueel persoon op diens persoonlijke eigenschappen en merites dienen te beoordelen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat het Westen superieur is aan de sushislurpers, de bamboebijters, de knoflookknagers en de cocakauwers natuurlijk...
De Westerse beschaving is de hoogste en meest prettige ooit. Superieur en af en toe een beetje te opdringerig.
De bamboebijters verkiezen staatsterreur, onderdrukking, ongelijkheid van minderheden en een afgrijselijke omgang met het milieu.
Dat weerspreek ik ook niet. Maar Obama als onverkozen leider van de westerse beschaving tegenover de man die het huidige beleid in China bepaalt... Ze hebben heel wat mensen onder zich, en dan heeft Obama dat beter begrepen dan die Mao-kloon die naast hem staat ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou de Westerse wijze van samenleven absoluut als preferabel beschouwen ten opzichte van de Chinese manier van samenleven, maar dat laat onverlet dat we elk individueel persoon op diens persoonlijke eigenschappen en merites dienen te beoordelen.
Per student: ¤ 13.000 p/jaar. Dat is het gedeelte dat de overheid aan universiteiten geeft, de studiebeurs / eventuele aanvullende beurs / kwijtgescholden leningen / bijdrage OV. Uitgaande van 500.000 studenten is dit 6,5 miljard aan uitgaven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dit was slechts 1 voorbeeld van 1 bedrijfje.
Maar vertel het maar , wat denk / gok jij als antwoorden op je vragen?
Onderdrukking kan nooit intelligenter zijn dan vrijheid. En op een weegschaal is de uitslag van het begrip vrijheid in de wereld wel duidelijk... Dat moeten we uitbreiden en dat begrijpt Baracks buurman niet zo goed...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In china wonen de intelligentste mensen, de meeste ook.
http://en.wikipedia.org/w(...)lobal_Inequality.png
Echter intelligent zijn en wat je er mee doet en laat, en voor wie (-wel en niet) is iets heel anders.
Jawel, en SP en D66 bijv. zouden nog meer geld voor scholing willen (immers daar komen de latere bedrijven uit voort, kunnen voortbestaan)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
Per student: ¤ 13.000 p/jaar. Dat is het gedeelte dat de overheid aan universiteiten geeft, de studiebeurs / eventuele aanvullende beurs / kwijtgescholden leningen / bijdrage OV. Uitgaande van 500.000 studenten is dit 6,5 miljard aan uitgaven.
Per inwoner: BBP van Nederland is momenteel 792,13 miljard. Er zijn circa 34 keer zoveel inwoners als dat er studenten zijn in Nederland. Een sponsoring van 221 miljard lijkt me niet reeel op een BBP van 792 miljard. Dat zou betekenen dat 1 op de 3,5 verdiende euro's in het bedrijfsleven gesponsord is of omgebogen is via de overheid.
Ook per lid van de beroepsbevolking wordt er geen ¤13.000 gesponsord. 7,7 miljoen leden betekent 100 miljard aan sponsoring. Gezien de begroting van 2010 is 221 of 100 miljard aan ombuigingen irreeel. Oftewel; het lijkt me logischer dat een student meer "kost" dan het bedrijfsleven.
Ik ben van mening dat scholing meer subsidie dient te krijgen, maar aftrekposten of lagere belastingen subsidie voor bedrijven noemen, gaat me te ver. Het is niet zo dat de overheid nog 48 % misloopt op de hoogste categorie inkomensbelasting, om een vergelijk te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, en SP en D66 bijv. zouden nog meer geld voor scholing willen (immers daar komen de latere bedrijven uit voort, kunnen voortbestaan)
Tevens is de vraag welke 'dingen' vallen onder subsidie aan bedrijven.
Een lagere winst/omzet/div.kosten belasting deal met de NL overheid is te zien als subsidie.
Al het geld voor (ict-, wegen- ed.) infrastructuur, wat (lucht-)havens = goed voor het bedrijfsleven.
BTW, broekzak/vestzak, TIG miljard per jaar. Belastingaftrek voor o.a. reclame tig miljarden.
Echter het is me niet duidelijk of je van mening bent wie er meer (ofwel minder-) subsidie dient te krijgen, de 'scholing' of de bedrijven in NL.
Daarom lees ik dus geen kranten en kijk ik geen TV. Dat helpt. En bevrijdt je van alle onzin die je je aantrekt maar waar je toch niks aan kan doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:08 schreef ErikT het volgende:
Ik word bijna misselijk van de Nederlandse politiek deze week.
Pagina twee en drie van de NRC maandag waren eigenlijk al genoeg. (bla bla bla) Dan die onbenul van een Habbe Zijlstra vandaag ook nog op TV.
En de poppetjes blijven op hun plek zitten. Oioioi wat wil ik die Verhagen graag kapot zien gaan binnenkort. Wat een vuile rat is het toch.
Indrukwekkend. Ze zijn er dus toch nog. Vroeger waren er meer van die lichtpuntjes in de VVD, heb ik het idee. Tegenwoordig wordt die partij echt gedomineerd door onbelezen oneliner figuren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
Ik heb net een VVDer gevonden die het niet met zijn collega Halbe Zijlstra eens kan zijn: Rene Leegte
Ik zie ook al die kleinere Willie Wortels. Denk aan de ontwikkeling van een katalysator voor de efficiëntere productie van schone brandstoffen door de Universiteit van Amsterdam, overgenomen door een Nederlandse katalysatorfabrikant. Of de Universiteit Utrecht, die samen met de Universiteit Wageningen werkt aan de ontwikkeling van een tarwe-ras dat beter tegen droogte bestand is. Een belangrijke bijdrage leveren aan dergelijke innovatieve, technologische onderzoeksprojecten, dat is de kracht van Nederland. Die kracht moeten we gaan inzetten op energiegebied. Nederlandse technische studenten rijden ieder jaar vooraan in de race voor autos op zonne-energie. Het zou mooi zijn als het hen lukt de autos op waterstof of elektriciteit door te ontwikkelen tot modellen, die betaalbaar zijn voor iedereen, zodat deze autos een normaal verschijnsel op straat worden.
Okeee.... je zat weer te leuteren .... rassen te vergelijken en superieur te verklaren...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat werkt inderdaad. Maar ik vind het toch eigenlijk ook mijn plicht om geïnformeerd te zijn. Dus ja... dan helpt eigenlijk alleen nog zeiken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom lees ik dus geen kranten en kijk ik geen TV. Dat helpt. En bevrijdt je van alle onzin die je je aantrekt maar waar je toch niks aan kan doen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Okeee.... je zat weer te leuteren .... rassen te vergelijken en superieur te verklaren...
Waarom? Je kunt toch een globale visie hebben, zonder alle details te hoeven weten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, dat werkt inderdaad. Maar ik vind het toch eigenlijk ook mijn plicht om geïnformeerd te zijn. Dus ja... dan helpt eigenlijk alleen nog zeiken.
Eens. Vooral met die subjectieve media ga je wel eens een mening vormen die ver van de realiteit af is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch een globale visie hebben, zonder alle details te hoeven weten?
Ik weet echt wel hoe ik in het Israel-Palestinaconflict sta, daar heb ik geen 5430 aanslagen voor nodig, zeg maar...
Discussieren met anderen leer je veel meer van dan van boeken, TV of kranten. Ben ik echt vabn overtuigd.
Ja, voor dit specifieke onderwerp heb ik geen input meer nodig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch een globale visie hebben, zonder alle details te hoeven weten?
Ik weet echt wel hoe ik in het Israel-Palestinaconflict sta, daar heb ik geen 5430 aanslagen voor nodig, zeg maar...
Hiermee ben ik het oneens. Vooral in boeken staan dingen waarover langer is nagedacht dan de gemiddelde zin in een gesprek. Op TV komt voornamelijk bagger voorbij, zelfs in de "goede" programma's. In kranten staat toch ook veel nuttigs. Moet je wel een goede krant hebben natuurlijk.quote:Discussieren met anderen leer je veel meer van dan van boeken, TV of kranten. Ben ik echt vabn overtuigd.
Je bent nog steeds niet duidelijk... je mompelde iets vaags over negers die niet superieur zijn .?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Nee juist NIET! Lees dan wat er staat. CULTUUR. BESCHAVING. Ras is irrelevant. Alleen met de Olympische Spelen en Blacks on Blondes, verder is het fascistische bullshit.
Ik vind alles op internet. En boeken zijn me te statisch. Wat toen gold is leuk, maar geldt nu niet meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, voor dit specifieke onderwerp heb ik geen input meer nodig.
[..]
Hiermee ben ik het oneens. Vooral in boeken staan dingen waarover langer is nagedacht dan de gemiddelde zin in een gesprek. Op TV komt voornamelijk bagger voorbij, zelfs in de "goede" programma's. In kranten staat toch ook veel nuttigs. Moet je wel een goede krant hebben natuurlijk.
Niks geleuter. Op alle vlakken scoren wij het prettigst, welvarendst, veiligst, leefbaarst.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet duidelijk... je mompelde iets vaags over negers die niet superieur zijn .?
maar daarnaast.. de westerse cultuur tot superieur verklaren is nog steeds geleuter..... vroeher was dat fascistische bullshit
He php!quote:
De menselijke aard verandert niet in een paar eeuwen tijd hoor. Of millenia. Seneca bv is nog steeds actueel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind alles op internet. En boeken zijn me te statisch. Wat toen gold is leuk, maar geldt nu niet meer.
Hoi, ik zei toch dat ik wel weer zou terug komenquote:
Daar ken ik dan de globale dingetjes ook van. Het interesseert me gewoon te weinig om er diep in te duiken. Ik ben meer van de natuur.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
De menselijke aard verandert niet in een paar eeuwen tijd hoor. Of millenia. Seneca bv is nog steeds actueel.
Ik wist het. Nou, jou kicken ze niet zomaar!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoi, ik zei toch dat ik wel weer zou terug komen![]()
Jep, echt iemand die totaal ongeschikt is voor zijn beroep. Die man moet lekker teruggaan naar het bedrijfsleven en een middelmatige manager zijn. Maarja, zulke mensen geven we de macht om het hoger onderwijs te slopen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:25 schreef LBS het volgende:
Net het stukje van Zijlstra bij P&W gezien. Misselijkmakend mannetje. Duidelijk iemand die van hoger hand iets te horen heeft gekregen, waarbij de opdracht was: totaal niet luisteren naar wat er tegen je gezegd wordt, gewoon doorvoeren.
"Het houdt op" was zijn credo. Laten we hopen dat het inderdaad snel ophoudt voor dit kabinet.
Oh ja, dan nog maar 3 dagen en dan.quote:
Zuur voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh ja, dan nog maar 3 dagen en dan.
Wacht.. Geen weekend
The Officequote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef eriksd het volgende:
Hmm, ik moet zo weg maar moet nog de laatste aflevering van The Office kijken. Ik kom wel wat later denk ik
Sky Radio staat hier de hele dag op. The horrorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef ethiraseth het volgende:
Bijna tijd voor Het Foute Uur op Q-music! Dat wordt knallen!
Lekker Shania Twain zeker? Of James Bluntquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sky Radio staat hier de hele dag op. The horror.
Regelmatig James Blunt jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker Shania Twain zeker? Of James Blunt
Die RoundUp van tegenwoordig is ook niet sterk genoeg meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoi, ik zei toch dat ik wel weer zou terug komen![]()
quote:
Je kan beter energie sparen in den ochtend om s avonds te kunnen knallenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
The Office
Tijd voor koffie. Heb echt opstartproblemen vandaag. En dan moet ik ook nog naar Groningen na het werk
http://www.ifitweremyhome.com/compare/US/NLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:29 schreef ethiraseth het volgende:
http://www.ifitweremyhome.com
toffe site.
Zo, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.ifitweremyhome.com/compare/US/NL
Haha, tof.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.ifitweremyhome.com/compare/US/NL
Ik doe het tegenwoordig gewoon via torrents, alleen de nummers aanvinken die je wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef du_ke het volgende:
Wat is tegenwoordig gebruikelijk om muziek te downloaden qua programma?
Nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef du_ke het volgende:
Wat is tegenwoordig gebruikelijk om muziek te downloaden qua programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |