Oh ja, dan nog maar 3 dagen en dan.quote:
Zuur voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh ja, dan nog maar 3 dagen en dan.
Wacht.. Geen weekend
The Officequote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef eriksd het volgende:
Hmm, ik moet zo weg maar moet nog de laatste aflevering van The Office kijken. Ik kom wel wat later denk ik
Sky Radio staat hier de hele dag op. The horrorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef ethiraseth het volgende:
Bijna tijd voor Het Foute Uur op Q-music! Dat wordt knallen!
Lekker Shania Twain zeker? Of James Bluntquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sky Radio staat hier de hele dag op. The horror.
Regelmatig James Blunt jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker Shania Twain zeker? Of James Blunt
Die RoundUp van tegenwoordig is ook niet sterk genoeg meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoi, ik zei toch dat ik wel weer zou terug komen![]()
quote:
Je kan beter energie sparen in den ochtend om s avonds te kunnen knallenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
The Office
Tijd voor koffie. Heb echt opstartproblemen vandaag. En dan moet ik ook nog naar Groningen na het werk
http://www.ifitweremyhome.com/compare/US/NLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:29 schreef ethiraseth het volgende:
http://www.ifitweremyhome.com
toffe site.
Zo, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.ifitweremyhome.com/compare/US/NL
Haha, tof.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.ifitweremyhome.com/compare/US/NL
Ik doe het tegenwoordig gewoon via torrents, alleen de nummers aanvinken die je wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef du_ke het volgende:
Wat is tegenwoordig gebruikelijk om muziek te downloaden qua programma?
Nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef du_ke het volgende:
Dus de keus is snel gemaakt, ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef du_ke het volgende:
torrents, dat snap ik wel geloof ik. Die shit maar weer eens installeren dan
Ja heb een nieuwe computer en het is zeker een jaar geleden dat ik wat heb gedownload en die shit veranderd nogal snel qua modequote:
Waarom wil je muziek downloaden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef du_ke het volgende:
CD's zijn soms wat onpraktisch, elke keer wisselen en zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom wil je muziek downloaden?
Gebruik je nog een mp3-speler?
Ik gebruik tegenwoordig ook alleen nog maar torrents. De meeste p2p programma's zitten nu vol met foute crap. Alleen de beschikbaarheid van muziek valt soms wel tegen op de public trackers.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja heb een nieuwe computer en het is zeker een jaar geleden dat ik wat heb gedownload en die shit veranderd nogal snel qua mode
Ik gaf laatst ook de tip al, maar dan nog maar eens: www.grooveshark.comquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
CD's zijn soms wat onpraktisch, elke keer wisselen en zo. Een MP3 speler of iets dergelijks heb ik al lang niet meer, ik wil gewoon een muziekje op kunnen zetten zo nu en dan als ik geen zin heb in radio.
Hee dat werkt mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gaf laatst ook de tip al, maar dan nog maar eens: www.grooveshark.com
wat moet je anders gebruiken als je niet thuis bent? Een Minidisc?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom wil je muziek downloaden?
Gebruik je nog een mp3-speler?
gewoon niks, doe niet meer zo vaak aan lange treinreizen en dergelijkequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
wat moet je anders gebruiken als je niet thuis bent? Een Minidisc?
Minidisc heb ik ook nog gehad. Gave dingen waren dat. Nu al jaren een iPod, werkt prima.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zo illegaal als de pest, dus ben benieuwd hoe lang ze blijven bestaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gaf laatst ook de tip al, maar dan nog maar eens: www.grooveshark.com
Sommige regelingen zijn inderdaad meer dan bizarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:21 schreef betyar het volgende:
Net contact gehad met het UWV. Beetje wazig allemaal.
Als ik in loondienst blijf en een bedrijf opstart heb ik recht op een vangnet.Ook voor en tijdens de WIA. Dit moet ik kortsluiten met de arbo.
Neem ik ontslag en begin een bedrijf vergooi dan ik al mijn rechten en maak ik nergens meer recht op.
Oftewel blijf nog maar een jaar op je kont zitten en start pas een bedrijf als je in de WIA terechtkomt.
Zo heb je een sociaal vangnet.
Over tien minuten weer naar de Fysio.
Als tegenhangend programma laten we 1000 bouwvakkers banken leiden. Alles wat er een jaar nog over is van de bank mogen ze houden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:40 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb een idee voor een tv-programma! We zetten 1000 bankiers en andere zogenaamde topmensen in Siberie met de opdracht daar zelf een bedrijf op te zetten, natuurlijk zonder enige hulp van buitenaf. Het enige wat ze hebben zijn de unieke, onvervangbare skills die ze claimen te hebben. Degene die na een jaar nog leeft én de meeste winst heeft gemaakt mag alle opbrengst van alle 1000 mensen houden. Kunnen we enidelijk eens zien of het verhaal van de self-made man nu waar is, wat zo graag door rechtsen wordt geroepen.
Deal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als tegenhangend programma laten we 1000 bouwvakkers banken leiden. Alles wat er een jaar nog over is van de bank mogen ze houden.
Nee, we laten een groep PvdAers een provincie van Siberie leiden/ Als ze na 1 jaar ook maar 1 van hun debiele maakbaarheidsideetjes hebben geinstalleerd, dan krijgen ze een pluimpje voor hun inzet en daadkracht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als tegenhangend programma laten we 1000 bouwvakkers banken leiden. Alles wat er een jaar nog over is van de bank mogen ze houden.
een aanzienlijk deel van de banken is natuurlijk wel ontstaan uit samenwerking tussen spaarzame arbeiders of boeren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
µTorrent is een goeie, lichte clientquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef du_ke het volgende:
torrents, dat snap ik wel geloof ik. Die shit maar weer eens installeren dan
Telefoon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan leef je inderdaad in het minidisc-tijdperk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn telefoon kan geen muziek afspelen.
Legaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo illegaal als de pest, dus ben benieuwd hoe lang ze blijven bestaan.
Hoewel de reden jammer is, heet ik je van harte welkom ! Politiek besef is aangevangen, op naar volwassenheid en begrip over NL, het brede plaatje, en de alles overkoepelende politiek die zich met iedereen bemoeit al bemoeit bijna niemand zich met politiek.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:08 schreef ErikT het volgende:
Ik ga hier maar eens posten. Ik word bijna misselijk van de Nederlandse politiek deze week.
Jan Marijnissen van de SP zei het al jaren terug : Met het cda regeren kan prima, dat doen we lokaal ook hier en daar, echter landelijk niet met dit cda, niet met een cda onder JPB of Verhagen !!quote:En de poppetjes blijven op hun plek zitten. Oioioi wat wil ik die Verhagen graag kapot zien gaan binnenkort. Wat een vuile rat is het toch.
Hopelijk nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef du_ke het volgende:
PHP, gedraag je jezelf wel een beetje dit keer?
Dat is waar maar anders wordt die jongen weer weggestuurd en is het hier zo stilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hopelijk niet
Wrijving geeft glans
Dat ligt dus aan de wegstuurders, niet aan hem, dat begrijp je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is waar maar anders wordt die jongen weer weggestuurd en is het hier zo stil
Ook wel een beetje aan hem hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ligt dus aan de wegstuurders, niet aan hem, dat begrijp je?
Nee natuurlijk niet.quote:
Zelfhaat is erg kenmerkend voor een jood.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:02 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb ook een hekel aan morele stijfkoppen.
Heb je wel eens prikkeldraad om je pols gevoeldquote:
Het verschil tussen woord en daad is jou nooit aangeleerd?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heb je wel eens prikkeldraad om je pols gevoeld?
Of lekker over je schaafwond gewreven?
Knokkels die snel over je hoofd heen en weer gaan, glans?
Of een keiharde steen die in de dampkring kapot slaat en verbrand, glans?
Je verwart wrijven met polijsten.
Wat heb jij een vreemde manier van posten zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heb je wel eens prikkeldraad om je pols gevoeld?
Of lekker over je schaafwond gewreven?
Knokkels die snel over je hoofd heen en weer gaan, glans?
Of een keiharde steen die in de dampkring kapot slaat en verbrand, glans?
Je verwart wrijven met polijsten.
And he's back.quote:
haha nou met deze ban had ik echt helemaal niets te maken kan ik je verzekerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Vind je het niet leuk wat hij schrijft, lees je het niet.
Ben je erdoor gepikeerd, ga je in discussie
Er zijn namelijk anderen die het WEL waarderen. Waarom moeten zij gestraft worden met zijn afwezigheid?
Is dat de linkse doctrine, geen gezeik, iedereen arm?
Was zijn ban te wijten aan die foto's die hij postte?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha nou met deze ban had ik echt helemaal niets te maken kan ik je verzekeren.
Remlof zit nog steeds met een zalige voldane glimlach achter zijn bureau.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
And he's back.
Heb je hard moeten smeken om weer unbanned te worden?
Ehhhhhh, juist wel en ook empirisch dus je voorbeeld was gewoon poep.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef El_Matador het volgende:
Het verschil tussen woord en daad is jou nooit aangeleerd?![]()
ja dat gedoe met whiskers ging het om voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Was zijn ban te wijten aan die foto's die hij postte?
Wat een trieste zooi danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja dat gedoe met whiskers ging het om voor zover ik weet.
KPD-waardig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat een trieste zooi danWhiskers heeft 100en foto's van haarzelf op het internet staan
Het sharen gaat hier snel over PM.
Dat geloof ik best. Maar je verdedigt je Blauwe Elitequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha nou met deze ban had ik echt helemaal niets te maken kan ik je verzekeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |