Goh, daar hadden NSBers ook last van, schijntquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Holograph houdt van landverraders.
Je was aan het trollen? Ik weet btw. niet hoe twitter werkt, heb het alleen nodig gehad om in contact te komen met de t-mobile klantenservice..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
Maxime heeft me trouwens nog steeds geblockt op Twitter: "Could not follow user: You have been blocked from following this account at the request of the user."
Hoe zou dat toch komen?
Ja, hij wel, nu is dat onmogelijk geworden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
Oh, hij vindt commerciele economie ook een studie. Hij zegt nu dat hij twee studies heeft gedaan.
Geenstijl joke, een of andere vreemde gozer zei dat, sindsdien een gevleugelde kreet.quote:
Op de TU gemaakt vanmiddag (het blijven knutselclubjes):quote:
Ja, prachtig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op de TU gemaakt vanmiddag (het blijven knutselclubjes):
[ afbeelding ]
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Goh, daar hadden NSBers ook last van, schijnt
Ja, maar het bedrijfsleven is zielig, dat is heel anders. Stel je voor dat die topmensen geen miljoenenbonus krijgen dit jaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
De uni mag niet bezuinigen op personeel want ze hebben 70 miljoen en het bedrijfsleven dat miljarden verdient mag dat wel, ze stimuleren dat zelfs.
Zou wel zielig zijn ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, maar het bedrijfsleven is zielig, dat is heel anders. Stel je voor dat die topmensen geen miljoenenbonus krijgen dit jaar.
Hoeveel subsidie krijgt het bedrijfsleven in vergelijking met een universiteit?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, maar het bedrijfsleven is zielig, dat is heel anders. Stel je voor dat die topmensen geen miljoenenbonus krijgen dit jaar.
ik denk niet dat het elkaar veel zal ontlopen eigenlijk, gezien de shitload aan subsidies die er bestaan op zowel nationaal als europees vlak. En dan moet je natuurlijk ook de landbouwsubsidies meenemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel subsidie krijgt het bedrijfsleven in vergelijking met een universiteit?
Ik denk dat het elkaar wel veel ontloopt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ik denk niet dat het elkaar veel zal ontlopen eigenlijk, gezien de shitload aan subsidies die er bestaan op zowel nationaal als europees vlak. En dan moet je natuurlijk ook de landbouwsubsidies meenemen.
Je zou nog schrikken !quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
Hoeveel subsidie krijgt het bedrijfsleven in vergelijking met een universiteit?
Rekenen we dan per burger, per bedrijf, per student, per jaar of in totaal?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je zou nog schrikken !
Neem bijv. recent dat reisbureautje van de 'haatmeneer' (dumpert en youtube 'held') diens vader.
35 X duizend euro subsidie voor een ... systeem plafondje...
Minachtig?? Volgens mij wordt hij vooral erg moe van die man..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
Die minachting! Geniaa!
[ afbeelding ]
Qua IQ van geboorte beperkte neger (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) die de westerse superioteit over een "slimmere" Chinees (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) heel goed begrijpt... Mooi.
Freedom.![]()
Beide.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minachtig?? Volgens mij wordt hij vooral erg moe van die man..
heel verwarrend allemaal... wat wil je nou zeggen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
Die minachting! Geniaa!
[ afbeelding ]
Qua IQ van geboorte beperkte neger (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) die de westerse superioteit over een "slimmere" Chinees (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) heel goed begrijpt... Mooi.
Freedom.![]()
Dit was slechts 1 voorbeeld van 1 bedrijfje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
Rekenen we dan per burger, per bedrijf, per student, per jaar of in totaal?
Dat het Westen superieur is aan de sushislurpers, de bamboebijters, de knoflookknagers en de cocakauwers natuurlijk...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
heel verwarrend allemaal... wat wil je nou zeggen ?
In china wonen de intelligentste mensen, de meeste ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef El_Matador het volgende:
Dat het Westen superieur is aan de sushislurpers, de bamboebijters, de knoflookknagers en de cocakauwers natuurlijk...
De Westerse beschaving is de hoogste en meest prettige ooit. Superieur en af en toe een beetje te opdringerig.
De bamboebijters verkiezen staatsterreur, onderdrukking, ongelijkheid van minderheden en een afgrijselijke omgang met het milieu.
Ik zou de Westerse wijze van samenleven absoluut als preferabel beschouwen ten opzichte van de Chinese manier van samenleven, maar dat laat onverlet dat we elk individueel persoon op diens persoonlijke eigenschappen en merites dienen te beoordelen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat het Westen superieur is aan de sushislurpers, de bamboebijters, de knoflookknagers en de cocakauwers natuurlijk...
De Westerse beschaving is de hoogste en meest prettige ooit. Superieur en af en toe een beetje te opdringerig.
De bamboebijters verkiezen staatsterreur, onderdrukking, ongelijkheid van minderheden en een afgrijselijke omgang met het milieu.
Dat weerspreek ik ook niet. Maar Obama als onverkozen leider van de westerse beschaving tegenover de man die het huidige beleid in China bepaalt... Ze hebben heel wat mensen onder zich, en dan heeft Obama dat beter begrepen dan die Mao-kloon die naast hem staat ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou de Westerse wijze van samenleven absoluut als preferabel beschouwen ten opzichte van de Chinese manier van samenleven, maar dat laat onverlet dat we elk individueel persoon op diens persoonlijke eigenschappen en merites dienen te beoordelen.
Per student: ¤ 13.000 p/jaar. Dat is het gedeelte dat de overheid aan universiteiten geeft, de studiebeurs / eventuele aanvullende beurs / kwijtgescholden leningen / bijdrage OV. Uitgaande van 500.000 studenten is dit 6,5 miljard aan uitgaven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dit was slechts 1 voorbeeld van 1 bedrijfje.
Maar vertel het maar , wat denk / gok jij als antwoorden op je vragen?
Onderdrukking kan nooit intelligenter zijn dan vrijheid. En op een weegschaal is de uitslag van het begrip vrijheid in de wereld wel duidelijk... Dat moeten we uitbreiden en dat begrijpt Baracks buurman niet zo goed...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In china wonen de intelligentste mensen, de meeste ook.
http://en.wikipedia.org/w(...)lobal_Inequality.png
Echter intelligent zijn en wat je er mee doet en laat, en voor wie (-wel en niet) is iets heel anders.
Jawel, en SP en D66 bijv. zouden nog meer geld voor scholing willen (immers daar komen de latere bedrijven uit voort, kunnen voortbestaan)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
Per student: ¤ 13.000 p/jaar. Dat is het gedeelte dat de overheid aan universiteiten geeft, de studiebeurs / eventuele aanvullende beurs / kwijtgescholden leningen / bijdrage OV. Uitgaande van 500.000 studenten is dit 6,5 miljard aan uitgaven.
Per inwoner: BBP van Nederland is momenteel 792,13 miljard. Er zijn circa 34 keer zoveel inwoners als dat er studenten zijn in Nederland. Een sponsoring van 221 miljard lijkt me niet reeel op een BBP van 792 miljard. Dat zou betekenen dat 1 op de 3,5 verdiende euro's in het bedrijfsleven gesponsord is of omgebogen is via de overheid.
Ook per lid van de beroepsbevolking wordt er geen ¤13.000 gesponsord. 7,7 miljoen leden betekent 100 miljard aan sponsoring. Gezien de begroting van 2010 is 221 of 100 miljard aan ombuigingen irreeel. Oftewel; het lijkt me logischer dat een student meer "kost" dan het bedrijfsleven.
Ik ben van mening dat scholing meer subsidie dient te krijgen, maar aftrekposten of lagere belastingen subsidie voor bedrijven noemen, gaat me te ver. Het is niet zo dat de overheid nog 48 % misloopt op de hoogste categorie inkomensbelasting, om een vergelijk te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, en SP en D66 bijv. zouden nog meer geld voor scholing willen (immers daar komen de latere bedrijven uit voort, kunnen voortbestaan)
Tevens is de vraag welke 'dingen' vallen onder subsidie aan bedrijven.
Een lagere winst/omzet/div.kosten belasting deal met de NL overheid is te zien als subsidie.
Al het geld voor (ict-, wegen- ed.) infrastructuur, wat (lucht-)havens = goed voor het bedrijfsleven.
BTW, broekzak/vestzak, TIG miljard per jaar. Belastingaftrek voor o.a. reclame tig miljarden.
Echter het is me niet duidelijk of je van mening bent wie er meer (ofwel minder-) subsidie dient te krijgen, de 'scholing' of de bedrijven in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |