quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pleit voor een grote herstructurering:
• Alle ministers en staatssecretarissen die verantwoordelijk zijn voor de malaise op het spoor voor het gerecht slepen (dus: Netelenbos, Peijs, Schultz van Haegen, Eurlings en Huizinga).
• De gehele NS- en ProRail-top tot opstappen dwingen. (Behoudens Bert Klerk, want die stapt terug om gezondheidsredenen)
Ze willen schoonmaak, ik geef ze een schoonmaak. Met dank aan Kärcher...
quote:Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Weltrusten Etcie!quote:
Ik zal 'm over een paar uur mobiel testen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Zo OK de OP, ook mobiel?
Kan er anders morgen nog wel wat aan veranderen, ga nu zo pitten...
Goedemorgen Waard.quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 06:00 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh mensen.
Pak een lunchpakket en naar het werk!
[ afbeelding ]
Werkt goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Zo OK de OP, ook mobiel?
Kan er anders morgen nog wel wat aan veranderen, ga nu zo pitten...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werkt goed.
Maar klopt die tekst van Bea wel? Behagen?
Wordt binnenkort gewijzigd...quote:het heeft H.M. behaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
Kom maar op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef MadMaster het volgende:
Project-update:
De boodschapper beweert nu dat 'ie vooraf te weinig info heeft gekregen en dat er een te zware belasting van de databases zou onstaan door het project waar ik mee bezig was.
A. Boodschapper kon zelf geen info leveren over de betrokken systemen waar boodschapper nota bene zelf over gaat, dat heb ik dus maar opgesteld en geleverd;
B. Boodschapper is vooraf door externe betrokken leverancier én mij tot in de details geïnformeerd over de uit te voeren transacties welke nog geen 0,1% per dag van het totale aantal databasetransacties betreffen;
C. Boodschapper speelt naar mij toe nog steeds de vermoorde onschuld, terwijl ik via andere kanalen al berichten van 'm heb gezien die toch echt aangeven dat 'ie een hele andere rol in het verhaal heeft...
Vermoorde onschuld, mooie term...
Meer gedetailleerde mededelingen over 'de boodschapper' doe ik niet, je weet nooit wie er hier meeleest...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is de boodschapper ook je leidinggevende of gewoon een collega?
Okay, snap ik... het blijft hoe dan ook een rotsituatie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer gedetailleerde mededelingen over 'de boodschapper' doe ik niet, je weet nooit wie er hier meeleest...
Geen ideequote:
Tsja, dat zijn zulke persoonlijke zaken waarin het voor een buitenstaander lastig is om een advies te geven, als je dat al zocht.quote:
Advies is een groot woord. Misschien wat andere inzichtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn zulke persoonlijke zaken waarin het voor een buitenstaander lastig is om een advies te geven, als je dat al zocht.
Wat vooral het meest stomme aan het geheel is, is dat alles nog heel onzeker is mbt de toekomst. Als deze functie zou blijven, zou ik bijna 100% zeker nooit solliciteren op de vacature die er nu is. Ik vind PZ-werk gewoon erg leuk, divers en uitdagend. Wat betreft niet klaar: voldoende capaciteiten voor die andere functie zijn er wel, ik denk dat ik eerder overgekwalificeerd ben. De werkzaamheden die ik nu doe, vind ik nog te leuk en daarom niet klaar mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is je gevoel/ inschatting. Is het echt reeeel dat je huidige baan komt te vervallen?
Je bent nog niet klaar met deze functie en nog niet klaar voor de volgende functie zeg je. Je moet voor jezelf afwegen wat belangrijker is. Wat is belangrijker, het verleden (je huidige functie) of de toekomst? Waarom ben je nog niet klaar voor je volgende functie? nog niet voldoende capaciteiten ontwikkeld?
Dan zou ik lekker blijven zitten waar je zit, 2 jaar is nog lang en administratief werk is er in alle sectoren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat vooral het meest stomme aan het geheel is, is dat alles nog heel onzeker is mbt de toekomst. Als deze functie zou blijven, zou ik bijna 100% zeker nooit solliciteren op de vacature die er nu is. Ik vind PZ-werk gewoon erg leuk, divers en uitdagend. Wat betreft niet klaar: voldoende capaciteiten voor die andere functie zijn er wel, ik denk dat ik eerder overgekwalificeerd ben. De werkzaamheden die ik nu doe, vind ik nog te leuk en daarom niet klaar mee.
Als je het snel uitspreekt is het gewoon Willem Gordon, dus wat zeiken jullie nu weer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Doutzen Kroes bevallen van zoontje
Model noemt jongetje Phyllon Gorré
WTF?
Dat klinkt als een SOA
Niet de naam, maar de nationaliteit bepaald of het een Nederlands kindje is...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef Etcetera het volgende:
En dan wordt wel een Nederlands kindje. Nou, niet met zo'n naam
Gordonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het snel uitspreekt is het gewoon Willem Gordon, dus wat zeiken jullie nu weer?
Semantics!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet de naam, maar de nationaliteit bepaald of het een Nederlands kindje is...
Een Friesche vrouw en een kerel van allochtone afkomst != Nederlands kindjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef Etcetera het volgende:
En dan wordt wel een Nederlands kindje. Nou, niet met zo'n naam
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:
quote:Kicking&Screening
Van 21 t/m 23 januari brengt Kicking & Screening het eerste Amsterdamse filmfestival dat geheel in het teken staat van voetbal, naar Het Ketelhuis.
Het festival is opgezet in New York en beleefde onlangs de vijfde editie in Houston. Amsterdam is de eerste stad buiten de Verenigde Staten waar het festival plaatsvindt.
Liefhebbers van de populairste sport van de wereld kunnen drie dagen lang hun hart ophalen. Tijdens het festival worden maarliefst twaalf speelfilms en documentaires vertoond die zwaar leunen op het sociale aspect van de sport. Ook een panel van bekende gezichten uit de voetbalwereld discussieert mee.
Na afloop van de films op vrijdag en zaterdagavond is er tijd voor muziek en een drankje. Zondagavond 19:00 uur kijken we met het bord op schoot Studio Sport in de foyer.
Kicking & Screening schenkt de opbrengsten aan de Johan Cruijff Foundation.
Wat een vreemde gedachten hebben jullie toch...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht.
Nee, geen beelden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand beelden van dat studentenprotest aan staan?
Die DJ..![]()
Zo neemt niemand dat protest serieus natuurlijk...
vervelend werk op het moment?quote:
Er worden mensen voor de microfoon gesleept die 2 minuten de tijd krijgen om er wat oneliners uit te gooien, en tussendoor is er een DJ die het met wat jingles aan elkaar knoopt. Maar dan ook wel hele slechte...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen beelden, zei ik.
Doe eens een live-verslag...
Dat is strafbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wil...
Nee, vrijdagmiddag inkakmomentjequote:
Ter Horst mag ook wel training spreken in het openbaar krijgen. Mijn hemel, wat ingestudeerd en hakkerig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er worden mensen voor de microfoon gesleept die 2 minuten de tijd krijgen om er wat oneliners uit te gooien, en tussendoor is er een DJ die het met wat jingles aan elkaar knoopt. Maar dan ook wel hele slechte...
Ik had de stream al uitgezet, kon het niet meer aanzien/horenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ter Horst mag ook wel training spreken in het openbaar krijgen. Mijn hemel, wat ingestudeerd en hakkerig.
Heb er geen ander woord voor..
dan heeft de planning een probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ik zit te wachten op telefoon van de leidinggevende. Had vrij gevraagd een aantal weken geleden voor de maandag, omdat ik dan een tentamen heb. Maar nu is dat blijkbaar niet goed doorgekomen bij de planning (heb het er zelf ingeleverd, maargoed).
Ah, zo'n popie-jopie die te pas en te onpas van zich moet laten horen, wild zwaaiend met z'n armen en knipogend naar het publiek vooraan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er worden mensen voor de microfoon gesleept die 2 minuten de tijd krijgen om er wat oneliners uit te gooien, en tussendoor is er een DJ die het met wat jingles aan elkaar knoopt. Maar dan ook wel hele slechte...
Ja, ik hoop niet dat ze het mijn probleem maken. Telefoontje maar afwachten..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan heeft de planning een probleem
quote:
Waarschijnlijk doen ze dat wel. Poot stijf houden. Tentamen is veel belangrijkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop niet dat ze het mijn probleem maken. Telefoontje maar afwachten..
quote:
Nouja, de leidinggevende ging m'n briefje opvragen en het nakijken. Hij zei dat het wel geregeld zou worden. Andere leidinggevende zei gister: jij gaat gewoon dat tentamen maken maandag! Maar ondertussen is er nog niks zeker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze dat wel. Poot stijf houden. Tentamen is veel belangrijker
Hij komt dan wel bedrogen uit, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Sven heeft jou daar toch ook voor?
Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat 'de boodschapper' het lef heeft om even bij mij langs te komen...quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze dat wel. Poot stijf houden. Tentamen is veel belangrijker
Wat een watje is het dan...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij komt dan wel bedrogen uit, moet ik zeggen.
Oh, ik dacht dat het over seks ging.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat 'de boodschapper' het lef heeft om even bij mij langs te komen...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over seks ging.![]()
Nee, niet met de boodschapper...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over seks ging.![]()
Nee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet met de boodschapper...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, echt niet...
![]()
Nee, deel het met onsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef Soempie het volgende:
Zijn spoilers niet terug te vinden op google?
Ik heb geen geheimen.quote:
Jawel, maar ik lieg niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef Soempie het volgende:
Zijn spoilers niet terug te vinden op google?
Dat is nou precies iets wat iemand met een geheim zou zeggenquote:
Wie zwijgt stemt toe en dus ben jij maandag vrij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:21 schreef Soempie het volgende:
Lekker dan. Om half 3 gaat de leidinggevende naar huis. Ik bel net en dan wordt er weer gezegd dat hij me zo terug gaat bellen. Maar hij heeft daar nu nog maar 10 minuten voor.
Ik vertrouw er helemaal niet op dat het goed gaat komen.
Kut is datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:21 schreef Soempie het volgende:
Lekker dan. Om half 3 gaat de leidinggevende naar huis. Ik bel net en dan wordt er weer gezegd dat hij me zo terug gaat bellen. Maar hij heeft daar nu nog maar 10 minuten voor.
Ik vertrouw er helemaal niet op dat het goed gaat komen.
Dat was leuk geweest voor Twan... Alleen beroerd weekend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond hierheen: http://www.ketelhuis.nl/films/kicking-screening-de-aftrap-/266
[..]
[ afbeelding ]
Denk wel dat Twan nog iets te jong is voor een discussie rondom voetbalfilms...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was leuk geweest voor Twan... Alleen beroerd weekend.
Ow, ik had niet goed gelezen... ik dacht dat het gewoon films en documentaires over voetbal waren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk wel dat Twan nog iets te jong is voor een discussie rondom voetbalfilms...
Gelukkigquote:
Ja, ook, maar dan bediscusseerd/toegelicht door voetbaljournalisten e.d.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, ik had niet goed gelezen... ik dacht dat het gewoon films en documentaires over voetbal waren.![]()
En ik zou misschien een hogere functie krijgen, maar daar heb ik nu in dit gesprek maar niet naar gevraagd.quote:
Het leuke is dat iedereen dat roeptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Nee die schijnt altijd vanuit 1 kant te moeten komen
Precies. Vind het echt bizar dat het overal zo gaat. Tuurlijk kun je niet overal maar achteraan, maar er zomaar vanuit gaan dat iets dan maar niet van toepassing is...mja. Die toelichting is verder ook helemaal niet nodig eigenlijk, maar omdat ik gezegd had bij het inleveren: ik kom morgen nog wel even langs om uitleg te geven waarom ik die dag vrij moet, hebben ze dat opeens als voorwaarde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Nee die schijnt altijd vanuit 1 kant te moeten komen
Ok: vrouwen die denken datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh, Whiteguy, volgens mij kun je die rant ook wel hier posten hoor
Als alle mannen dat snappenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ok: vrouwen die denken dat
http://www.letsgodigital.org/nl/17870/toshiba-gigashot-a40f/
=
http://www.mediabistro.co(...)odtouch_iphone3g.jpg
snappen er helemaal niets van
Twan kennende zou het misschien ook nog wel kunnen volgen, bedacht ik me net. Hij heeft altijd van die moeilijk doorvraagvragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook, maar dan bediscusseerd/toegelicht door voetbaljournalisten e.d.
Een videocamera is ook al een gadgetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Hoe kun je dát nou niet snappeneen mp3 speler-thingymalingy kan nooit zo goed zijn als een gadget die speciaal voor filmen gemaakt is.
Net m'n ex ook maar verteld dat ik met een vriend de Stad inga en bij 'm blijf slapen
oh tegenwoordig welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een videocamera is ook al een gadget
mooi woord hequote:En een thingymalingy...![]()
Wacht even, dit prop je achteloos in een subregel van een post?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Net m'n ex ook maar verteld dat ik met een vriend de Stad inga en bij 'm blijf slapen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, dit prop je achteloos in een subregel van een post?
Ja, die zijn goed binnen te houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef Whiteguy het volgende:
Oh, iedereen met een lidl in de buurt:
[ afbeelding ]
Aanrader
Waarom?......ja maar waarom dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan kennende zou het misschien ook nog wel kunnen volgen, bedacht ik me net. Hij heeft altijd van die moeilijk doorvraagvragen.![]()
Ik las er in eerste instantie ook finaal over heen.quote:
En nog veel inhoudelijker ook nog. Soms om gek van te worden. Vooral bij nieuwsberichten.. En heel vaak weten wij het gewoon ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waarom?......ja maar waarom dan?
Stuur hem dan door naar de AKQ.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En nog veel inhoudelijker ook nog. Soms om gek van te worden. Vooral bij nieuwsberichten.. En heel vaak weten wij het gewoon ook niet.
Hup dan, je bent niet voor niets vrij maandag!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef Soempie het volgende:
Ik zit me al de hele middag af te vragen wat ik moet doen (er was iets, maar wat?), maar nu dringt dus pas door dat ik m'n tentamen moet leren.
Dat zal ik hem zeggen, als ie weer begint.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur hem dan door naar de AKQ.
Als 'ie daar z'n vraag stelt, krijgt 'ie altijd antwoord...
Ja, geweldig verhaal, op een detail na...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal ik hem zeggen, als ie weer begint.
Hebben jullie dat vanmorgen nog gehoord van die stand-up comedian die via YT om 1 miljoen dollar had gevraagd, zomaar... en ook nog had gekregen? Geweldig verhaal.
hij is ik nietquote:
Niks over gelezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal ik hem zeggen, als ie weer begint.
Hebben jullie dat vanmorgen nog gehoord van die stand-up comedian die via YT om 1 miljoen dollar had gevraagd, zomaar... en ook nog had gekregen? Geweldig verhaal.
Omdat digibeten verteld wordt dat de camera HD is. En als het HD is, dan is het goed. Je denkt toch niet dat fabrikanten gaan aangeven dat de chipgrootte ook belangrijk is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Hoe kun je dát nou niet snappeneen mp3 speler-thingymalingy kan nooit zo goed zijn als een gadget die speciaal voor filmen gemaakt is.
Jij durft daarentegen niet een computerkast open te schroeven om er een nieuwe kaart/schijf o.i.d. in te stoppen, als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blijkbaar te technisch aangelegd
Kast openschroeven en wat verwisselen is het probleem niet, maar als het om het moederbord gaat is het iets andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij durft daarentegen niet een computerkast open te schroeven om er een nieuwe kaart/schijf o.i.d. in te stoppen, als ik me goed herinner.
Of doe je dat nu wel, nu je ex je niet meer op je vingers kan meppen als je loopt te kreunen dat het niet lukt...
Hmm, er staat me iets bij met jumpers omzetten, dacht ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kast openschroeven en wat verwisselen is het probleem niet, maar als het om het moederbord gaat is het iets andersStraks maak ik het stuk
Dat lijkt me idd een rare gewaarwording om daar rond te lopen...zet je wel ff met beide benen op de grond als je dat nog niet stond lijkt me.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb een iTouch, voor degene die dat vroeg
also, gister de raarste dag ooit. Ben gister voor het eerst en hopelijk voor het laatst ter ondersteuning van een vriendin in een abortus kliniek geweest... wat een ongelooflijke treurboel. Ik ben helemaal pro choice, maar ik werd zo naar van het idee dat al die vrouwen dat daar gingen doen enzo. Ik bene cht wel weg babies enzo... Overigens was mijn vriendin met 21 weken echt wel te ver, dus dat is een heel nieuw probleem. Toen we later terug kwamen om te betalen hebben we nog de nonnen/protesters blij gemaakt. Omdat we zo kort in en uit waren gingen ze er van uit dat we onze gedachten veranderd hadden. Ze gaven wat folders en boden een cadeautje aan. Maar verder... alles op zijn kop in mijn hoofd.
yup. het spelletje van de maand, en de komende drie maanden, is 'hide the pregnancy'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd een rare gewaarwording om daar rond te lopen...zet je wel ff met beide benen op de grond als je dat nog niet stond lijkt me.
Maar die vriendin is dus onverrichter zake weer naar huis?
Want wie mag/mogen het niet weten? vroeg of laat komt het letterlijk toch wel uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. het spelletje van de maand, en de komende drie maanden, is 'hide the pregnancy'
Is dat niet heel onverstandig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
yup. het spelletje van de maand, en de komende drie maanden, is 'hide the pregnancy'
Klein beetje maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is dat niet heel onverstandig?
Sommige vrouwen blijven erg slank ondanks zwangerschap en is dus ook niet te zien. Maar om met 21 weken nog een abortus te laten doen, vind ik ook wel erg laat. Ik ben wel pro trouwens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
En is 21 weken ook niet veel te ver om het nog te kunnen verbergen???
Wat een verhaal PS
En de herhaling van een Top Gear Challenge missen? No way!quote:
Wat hij zegt, TVOH boeit me geen sterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de herhaling van een Top Gear Challenge missen? No way!
De challenge van vorige week vond ik wel hilarisch. Was toen in Amerika. Peace isner vanavond niet, dus kan nu kijken wat ik wil. Tenminste als Twan zo naar bed is. Dan ga ik Heroes kijken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de herhaling van een Top Gear Challenge missen? No way!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige vrouwen blijven erg slank ondanks zwangerschap en is dus ook niet te zien. Maar om met 21 weken nog een abortus te laten doen, vind ik ook wel erg laat. Ik ben wel pro trouwens.
Mja, da's waar, mijn referentiekader bestaat uit een vriendin die bij 13 weken al niks meer verborgen kon houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen blijven erg slank ondanks zwangerschap en is dus ook niet te zien. Maar om met 21 weken nog een abortus te laten doen, vind ik ook wel erg laat. Ik ben wel pro trouwens.
Iedereen TVOH aan het kijken?
Je moet eerst op F5 rammen voor je 'm zietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ken zelfs iemand bij wie niks te zien was toen ze al met zwangerschapsverlof ging.
(Ik zag trouwens de knop voor een nieuw topic met gelijke OP in het vorgie gesloten topic! Maar volgens mij zat die er echt nog niet toen ik 'm maakte. Óf, ik maakte een nieuw topic vanuit de MEN-sublijst)
Dewi wint toch wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet eerst op F5 rammen voor je 'm ziet
Ik zit TVOH te kijkenVond dat Ben net stond te zingen alsof hij al gewonnen heeft
Als je de Social Media mag geloven is dat ook zo. Hij heeft ergens in de 200.000 volgelingen op Hyves/Twitter/Facebook. De anderen komen niet boven de 30.000 uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Vond dat Ben net stond te zingen alsof hij al gewonnen heeft
helemaal niemand, maar vooral haar ouders niet. En na die zaak in friesland geloof ik er toch méér in dat je het kan verbergen. sowieso, mensen zijn egocentrisch. en hoewel ze al 5 maanden heen is kan je het nog nauwelijks zien, en al helemaal niet als je het niet weet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Want wie mag/mogen het niet weten? vroeg of laat komt het letterlijk toch wel uit
het is niet aan mij...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is dat niet heel onverstandig?
ja doet ze ook niet. het schijnt wel te kunnen in sommige klinieken, tot aan 24 weken aan toe. maar die bij degene waar we waren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen TVOH aan het kijken?
24 weken.....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja doet ze ook niet. het schijnt wel te kunnen in sommige klinieken, tot aan 24 weken aan toe. maar die bij degene waar we waren.
ik weet het. In het foldertje van de nonnen stonden oto's van de resten van een 20 weken abortus, geloof ik. Of misschien nog wel vroeger. Was niet pretty, kan ik je wel vertellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
24 weken.....Hier op fok is een kindje niet veel later dan dat geboren
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dewi als in: Dewi die ooit al meedeed met Idols?
I know, ik heb ooit in een natuurhistorisch museum van die foetussen op sterk water gezien; met 12 weken is het al een heel mensen met oogjes en alles, en dan mag je nog lachend abortus doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik weet het. In het foldertje van de nonnen stonden oto's van de resten van een 20 weken abortus, geloof ik. Of misschien nog wel vroeger. Was niet pretty, kan ik je wel vertellen
Oh.quote:
Als ze in eerste instantie het kind wel wilde aborteren en het kind helemaal niet wilt, waarom gaat ze dan niet alsnog naar een kliniek waarbij ze wél tot 24 weken aborteren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja doet ze ook niet. het schijnt wel te kunnen in sommige klinieken, tot aan 24 weken aan toe. maar die bij degene waar we waren.
ja precies... Het is gewoon... nahja ik werd er ook zó kwaad van! Hoe laten mensen het zo ver komen? God, het is de 21ste eeuw, je hóéft echt niet meer zwanger te worden. Maar vooral vond ik het er verdrietig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, ik heb ooit in een natuurhistorisch museum van die foetussen op sterk water gezien; met 12 weken is het al een heel mensen met oogjes en alles, en dan mag je nog lachend abortus doen
Ik ben ook helemaal pro choice, maar ik zou het NIET over mn hart kunnen verkrijgen..... alhoewel mensen die keus natuurlijk ook niet zomaar maken, maar ik hoop er nooit reden voor te krijgen.
Omdata dat dat méér dan $1500 kost. Kan ze beter 'een Juno' doen, waarbij toekomstige adoptie ouders de medische kosten vergoeden. Ze heeft geen geldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ze in eerste instantie het kind wel wilde aborteren en het kind helemaal niet wilt, waarom gaat ze dan niet alsnog naar een kliniek waarbij ze wél tot 24 weken aborteren?
Zal pittig worden voor je vriendin.... fijn dat ze dit soort dingen iig niet alleen doet maar dat jij met haar mee bent geweest naar die kliniekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdata dat dat méér dan $1500 kost. Kan ze beter 'een Juno' doen, waarbij toekomstige adoptie ouders de medische kosten vergoeden. Ze heeft geen geld
ja er is een bumpy road ahead... maar ik ben er idd voor haar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zal pittig worden voor je vriendin.... fijn dat ze dit soort dingen iig niet alleen doet maar dat jij met haar mee bent geweest naar die kliniekIk neem aan dat zij ook op Knox woont? Pffff klein wereldje natuurlijk.
Een Juno doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Omdata dat dat méér dan $1500 kost. Kan ze beter 'een Juno' doen, waarbij toekomstige adoptie ouders de medische kosten vergoeden. Ze heeft geen geld
En de dichstbijzijndste is in St. Louis, 3 uur hier vandaan. Ben er in dit proces toch ook wel weer meer achter gekomen hoe ahcterlijk de gezondheids zorg hier is
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja er is een bumpy road ahead... maar ik ben er idd voor haar.
Ja ho even, ik ken het hele verhaal natuurlijk niet, maar ik neem aan dat het mogelijk is om eerder tot de conclusie te komen dat je zwanger bent of zou kunnen zijn!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een Juno doen.
Maar het is wel erg triest eigenlijk dat ze haast noodgedwongen de zwangerschap moet voldragen.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even heel iets anders; Etc, ik kreeg laatst van iemand te horen dat het een goeie carrièremove kan zijn om je als starter aan te melden als intercedenten ik vond deze vacature in Veendam
Of beter nog, deze in Knoal City
Ja zo noemen we het echtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een Juno doen.
Maar het is wel erg triest eigenlijk dat ze haast noodgedwongen de zwangerschap moet voldragen.![]()
Overigens vind ik die 3 uur nog meevallen. Amerika is groot, en dan is drie uur reizen voor zoiets belangrijks het wel waard.
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ho even, ik ken het hele verhaal natuurlijk niet, maar ik neem aan dat het mogelijk is om eerder tot de conclusie te komen dat je zwanger bent of zou kunnen zijn!
my thoughts exactlyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Ik vind het ook ongelooflijk dom en stom en achterlijk en alles wat je maar kan verzinnen, maar aan die preek heeft ze nu niks meer, hè. Feit blijft wel dat ze nu weinig keus meer heeft en iets moet doen wat ze eigenlijk niet wil.
Dit vind ik wel wat bagatelliserend. In het geval dat ze wel die 1500 dollar kan brengen, dan zou benzinegeld en gemiste lessen toch zeker het minste zijn waar je je zorgen om maakt bij zo'n grote gebeurtenis. Een paar weken niet uitgaan, je eigen brood smeren en zeggen dat je met een flinke buikgriep thuiszit. Dat gedeelte is echt geen probleem. Het kan alleen wel zijn dat ze iets langer nodig heeft om te herstellen omdat ze best ver is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan nog is drie uur ver, en kosten voor gas e.d. en kunnen plannen, met school en lessen, als niemand het mag weten.
quote:Ze is er ook alleen maar achter gekomen omdat ze een long infectie had en een test moest doen voor ze een xray mocht. Anders hadden we het nu nog misschien niet geweten.
ja zei ik ook, dan hadden we het wel gedaan. Maar 1500 is geen optie gewoon, helaas.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel wat bagatelliserend. In het geval dat ze wel die 1500 dollar kan brengen, dan zou benzinegeld en gemiste lessen toch zeker het minste zijn waar je je zorgen om maakt bij zo'n grote gebeurtenis. Een paar weken niet uitgaan, je eigen brood smeren en zeggen dat je met een flinke buikgriep thuiszit. Dat gedeelte is echt geen probleem. Het kan alleen wel zijn dat ze iets langer nodig heeft om te herstellen omdat ze best ver is.
nee ze menstrueerde niet. twee keer spotting (ik weet niet hoe dat in het NLS heet), dus ik vind haar ook nogal domquote:Ze menstrueerde nog wel? Ik zou eerder naar de huisarts gaan wanneer de menstruatie uitblijft dan dat ik voor langdurige hoest en slijm er naartoe ga.
Bizar, stiekem hoop ik voor haar dat ze het verkeerd gezien hebben. Maar ja, bij 21 weken is een kloppend hart toch bijna niet te missen.
Ik noem dat ook spotting, maar ik weet niet of dat jargon is. Echt Nederlands is doorbraakbloeding, maar technisch gezien klopt dat ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee ze menstrueerde niet. twee keer spotting (ik weet niet hoe dat in het NLS heet), dus ik vind haar ook nogal dom
Die sla ik even opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even heel iets anders; Etc, ik kreeg laatst van iemand te horen dat het een goeie carrièremove kan zijn om je als starter aan te melden als intercedenten ik vond deze vacature in Veendam
Of beter nog, deze in Knoal City
ja ik moest het even kwijtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Spotting is een gangbare naam in Nederland
Pfoe hee..... wat een hoop ellende dan allemaal. Ik ben het met jullie eens hoor, het is heel erg dom van haar, maar ook heel vervelend voor dr
Dat mag.quote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oh men, dat 10-jarige operazangeresje bij Oprah, wat een neppigheid heeft die zichzelf aangeleerd!!Zonde....
Soms wel.quote:
Niks verkeerds aan een avond relaxen toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een schandalig luie bank/tv/chocolade-avondVriendje is naar zn ouders en ik heb de hele week van hot naar her gerend, vond dat Oprah zo'n avond wel goed afmaakt
Weltrusten!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zeker niet! En nu ik doordeweeks wat meer van huis ben kan ik het ook goed waarderen
En nu ga ik mijn bedje gepast waarderen, ik ga er heerlijk lang in slapen
Welterusten!
Doe datquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel graag. Zal ik mijn adres PM- en?
Ja, daar heb je zelfs een mail van gehad, als het goed is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Dat zal vast ook wel een reden zijn dat ik verder ben gaan studeren. En als ik hiermee klaar ben, is dat gevoel er natuurlijk nog steeds.
[..]
Oh, heeft RU wél een bus? Als ik dat eerder had geweten...nu is het te laat.
Dat was ook wel erg jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand beelden van dat studentenprotest aan staan?
Die DJ..![]()
Zo neemt niemand dat protest serieus natuurlijk...
In Amerika wordt de 24 weken grens aangehoudenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb een iTouch, voor degene die dat vroeg
also, gister de raarste dag ooit. Ben gister voor het eerst en hopelijk voor het laatst ter ondersteuning van een vriendin in een abortus kliniek geweest... wat een ongelooflijke treurboel. Ik ben helemaal pro choice, maar ik werd zo naar van het idee dat al die vrouwen dat daar gingen doen enzo. Ik bene cht wel weg babies enzo... Overigens was mijn vriendin met 21 weken echt wel te ver, dus dat is een heel nieuw probleem. Toen we later terug kwamen om te betalen hebben we nog de nonnen/protesters blij gemaakt. Omdat we zo kort in en uit waren gingen ze er van uit dat we onze gedachten veranderd hadden. Ze gaven wat folders en boden een cadeautje aan. Maar verder... alles op zijn kop in mijn hoofd.
Dat gaat rap! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:16 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft een vast contract! En vanmorgen hebben we gereageerd op een huisje. Maandag krijgen we meer te horen. Gaat het hopelijk echt lukken dit keer.
Ja, ik ben ook stomverbaasd. Ik dacht dat we pas eind februari iets over het contract zouden horen en dan in maart ergens iets over een huisje.quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook stomverbaasd. Ik dacht dat we pas eind februari iets over het contract zouden horen en dan in maart ergens iets over een huisje.Maar Sven heeft er wat vaart achter gezet.
Sven voelt zich onder druk gezet.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven voelt zich onder druk gezet.
Ik had net op het boodschappenlijstje al 'een baby' gezet.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het zelfs in m'n dagboek geschreven.
24-10-2010: Sven: 'als ik een vast contract heb, dan gaat die pil weg en gaan we kijken voor een koophuisje'
Heb hem er zelfs een handtekening onder laten zetten.
Nah, in oktober waren we maar wat aan het grappen. Nu komt het inderdaad wel heel erg dichtbij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is inderdaad best wel onder druk zetten
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft bij de boodschappen baby-potjes gehaald.!
[ afbeelding ]
het enige wat ik daarover kan zeggen is dat ik een ander merk zou aanbevelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze nog nooit gezien. Ze waren met korting, dus ik denk dat dat Sven z'n overweging is geweest. Of de afbeelding van het schattige kindje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het enige wat ik daarover kan zeggen is dat ik een ander merk zou aanbevelen
Dat kan inderdaad maar er zijn kinderen die dat niet willen etenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dan: die fruithapjes kun je toch ook zelf maken?
Nee, babymousse met appelsmaak lijkt me niet geschikt voor een babyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had deze nog nooit gezien. Ze waren met korting, dus ik denk dat dat Sven z'n overweging is geweest. Of de afbeelding van het schattige kindje.
Maar dit is dus geen goed merk?
even deze quote vastleggen voor Sven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Soempie het volgende:
Ik zal het niet meer over kindjes hebben.
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Morgen ie LEnnON jarig. Dus vandaag druk met voorbereiden....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Soempie het volgende:
Ik zal het niet meer over kindjes hebben.
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Wanneer was de laatste keer dat jij het verkeerde topic/forum binnenviel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
Oh sorry, verkeerde sub-forum. Dit is OUD. Ik zocht MEN. Excuses voor het storen.
2 uur en een minuut geleden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij het verkeerde topic/forum binnenviel?
Gewoon nieuwsgierig...
Nee. Maar op een gegeven moment kneep ik hem wel. Er kwam een groepje alternatief uitziende mannen om ons heen staan. Ze waren duidelijk geen studenten, maar volgens mij ook geen 'stillen' van de politie.quote:
Zo, jullie zetten er vaart achter! Fijn voor jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:16 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft een vast contract! En vanmorgen hebben we gereageerd op een huisje. Maandag krijgen we meer te horen. Gaat het hopelijk echt lukken dit keer.
Je weet ook dat je na de pil ff moet wachten in verband met open ruggetjes enzo? Zodat je foliumzuur (dacht ik) weer op niveau kan komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:27 schreef Soempie het volgende:
Maar gister zei hij: bij een vast contract en een huisje doen we de pil weg!
Volgens mij had hij dit ook nog niet verwacht, zo, de volgende dag.
Lekker smaakjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit gaat over de oprichting van een tweede ontsmettings compagnie voor de Landmacht op verzoek van Min BiZa.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Militairen helpen bij rampbestrijding
werk aan de winkel voor cobra dus?
Hij heeft vorige week een vasectomie laten uitvoeren, dus hij kon dit met een gerust hart zeggen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het zelfs in m'n dagboek geschreven.
24-10-2010: Sven: 'als ik een vast contract heb, dan gaat die pil weg en gaan we kijken voor een koophuisje'
Heb hem er zelfs een handtekening onder laten zetten.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week een vasectomie laten uitvoeren, dus hij kon dit met een gerust hart zeggen...
Irritant is het wel, maar wat zouden ze kunnen doen, denk je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
...
Ik vertrouw het niet. Vandaag al 5 keer en afgelopen dagen ook al minimaal 3x per dag
Prima winkel is dat inderdaad, laatst ook nog even binnen gelopen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef MadMaster het volgende:
De hele dag door Leiden lopen banjeren, weer 3 nieuwe whiskies gekocht in een fantastische winkel daar (De Druiventuin met 1200 whiskies op voorraad...) en ook een lading lege sample flesjes daar kunnen scoren...
Morgen onverwachts op kraamvisite bij schoonzus/zwager, want ik ben sinds vanmiddag weer oom geworden van nichtje Kiki. Zou eigenlijk pas a.s. vrijdag per keizersnee komen, maar vanmorgen was ze er dus al...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:58 schreef B.ertha het volgende:
Je weet ook dat je na de pil ff moet wachten in verband met open ruggetjes enzo? Zodat je foliumzuur (dacht ik) weer op niveau kan komen?
Ik heb daar 2 whiskies gevonden/aangeschaft die al lang niet meer verkrijgbaar zijn en die op mijn wenslijst stonden, dus dat was echt super.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Prima winkel is dat inderdaad, laatst ook nog even binnen gelopen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week een vasectomie laten uitvoeren, dus hij kon dit met een gerust hart zeggen...
Check www.whiskysite.nlquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Druiventuin...merkwaardige naam voor een tent met 1200 whisky..een product dat niets met druiven van doen heeft
Is het niet zo dat je geld kwijt bent wanneer je aan de lijn blijft hangen? Net zoals je geld kwijt bent als je bij sommige sms-diensten berichtjes ontvangt. Volgens mij kan dat wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:31 schreef MadMaster het volgende:
Irritant is het wel, maar wat zouden ze kunnen doen, denk je?
Schrijf je in voor het 'bel me niet'-register.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word compleet sufgebeld door een stel oplichters.
Geen nummerherkenning. Ik neem op, hoor een callcenter op de achtergrond en vervolgens krijg ik een bandje: "druk een 1 op verder te gaan". Ook al een paar keer op mijn voicemail gehad.
Ik vertrouw het niet. Vandaag al 5 keer en afgelopen dagen ook al minimaal 3x per dag
1. daar staat de vaste telefoon ook in, maar ik word nu gebeld op mijn mobielquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schrijf je in voor het 'bel me niet'-register.
Ik weet alleen niet of dit jouw probleem oplost...
Doorschakelen naar een enorm duur nummer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Irritant is het wel, maar wat zouden ze kunnen doen, denk je?
Goed. Nu druk aan het leren voor tentamens en daarna langzaam beginnen aan de masterscriptie. Ik heb een stage geregeld daarvoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]Staat zelfs op het doosje van de pil: 'wil je graag zwanger worden, dan...'. De eerste keer dat ik het begin van die zin las had ik wel zoiets van;
ik slik die pil toch niet voor jan doedel?
Hoe is het met jou verder? En Sheep?
Op het Viva-forum (quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat jij hebt Nem heb ik een jaar of 2 terug ook gehad. Ik had ze telkens op m'n antwoordapparaat (vaste lijn). Nooit iets mee gedaan, heeft een maand of wat geduurd. Voordeel dat ik had is dat vrijwel niemand mijn vaste lijn gebruikt dus luisterde ik het nooit af.
quote:Waarom zou je niet 's die 1 intoetsen? Misschien word je er dan wijzer van.....
uhuh. En gezeik met de Ibgroepquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klinkt nog niet erg enthausiast, nog steeds beetje down vanwege dat verhaal met die vriendin?
ja klote. ze hadden een fout ontdekt in mijn controle formulier en me daar over ge-emailed. Die email kwam in mijn spam van mijn school e-mail, die op een heel andere server staat dan de gewone mail en waar we één keer per maand een mail over krijgen als daar wat in zit. Bleek dat ik binnen een week had moeten reageren, anders wordt de stufi per direct stop gezet. Ik krijg dus geen stufi maandag, moet begin feb gewoon betalen, anders wordt mijn maaltijdplan stopgezet en ik uiteindelijk van school geknikkerd als ik te lang wacht. En het kost al 5 dagen om het geld van het ene land naar het andere te krijgen. Dus als ik duo al zo ver krijg het te veranderen,moet dat snel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef iamredleader het volgende:
O jee, de ib-groep, tegenwoordig duo... Kan nooit goed zijn. What's up?
Dat dat zo lang duurt om geld van A naar B te krijgen. Kan dat ook niet via desnoods paypal of moneybookers ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja klote. ze hadden een fout ontdekt in mijn controle formulier en me daar over ge-emailed. Die email kwam in mijn spam van mijn school e-mail, die op een heel andere server staat dan de gewone mail en waar we één keer per maand een mail over krijgen als daar wat in zit. Bleek dat ik binnen een week had moeten reageren, anders wordt de stufi per direct stop gezet. Ik krijg dus geen stufi maandag, moet begin feb gewoon betalen, anders wordt mijn maaltijdplan stopgezet en ik uiteindelijk van school geknikkerd als ik te lang wacht. En het kost al 5 dagen om het geld van het ene land naar het andere te krijgen. Dus als ik duo al zo ver krijg het te veranderen,moet dat snel.
hm heb er eigenlijk nooit over gedacht om het op een andere manier te doen dan van mijn Nlse rekening naar mijn Amerikaanse rekening over te schrijvenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat dat zo lang duurt om geld van A naar B te krijgen. Kan dat ook niet via desnoods paypal of moneybookers ofzo?
Western Union een optie? Betaal je een percentage maar in dit geval hoogstwaarschijnlijk verrekte handigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hm heb er eigenlijk nooit over gedacht om het op een andere manier te doen dan van mijn Nlse rekening naar mijn Amerikaanse rekening over te schrijven
Achossiequote:Op zondag 23 januari 2011 10:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is zo oneerlijk dat een manspersoon me zo kut kan laten voelenhet is kwart over drie, zaterdag nacht en ik ben gewoon bang van mezelf
Wat een beetje hiel was dat ik 'Begging' van Madcon hoorde, wat me deed denken aan de waterpijp meet en dat DiabloSam me dat liedje liet horen. Maar verder.... ugh.
Ik zou deze variant van het origineel luisteren (Pilooski edit)quote:Op zondag 23 januari 2011 10:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is zo oneerlijk dat een manspersoon me zo kut kan laten voelenhet is kwart over drie, zaterdag nacht en ik ben gewoon bang van mezelf
Wat een beetje hiel was dat ik 'Begging' van Madcon hoorde, wat me deed denken aan de waterpijp meet en dat DiabloSam me dat liedje liet horen. Maar verder.... ugh.
Kort nachtje danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee het werd gewoon gedraaid. En nu ben ik per ongeluk al wakker...
quote:
verder.... iemand een idee hoe ik mijn compuer kan laten denken dat ie in NL is? Ik wil heel graag online schaatsen kijkenquote:
Gratis proxy Googlen, daarna je internetbrowser africhten op die gevonden proxy...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
verder.... iemand een idee hoe ik mijn compuer kan laten denken dat ie in NL is? Ik wil heel graag online schaatsen kijken
heb ik wel es geprobeerd en gefaald. kan je iets gedetailleerder uitleggen hoe en wat?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gratis proxy Googlen, daarna je internetbrowser africhten op die gevonden proxy...
het is nog vroegquote:
http://www.proxy.nu/quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb ik wel es geprobeerd en gefaald. kan je iets gedetailleerder uitleggen hoe en wat?
Eensquote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
PS, bah, laat je het hoofd niet gek maken he. It should be funen als het dat niet is, lekker laten lopen
En verder: Soempje gaat me nog inhalen, ik zeg het je
leuk man
is heel niet makkelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
PS, bah, laat je het hoofd niet gek maken he. It should be funen als het dat niet is, lekker laten lopen
En verder: Soempje gaat me nog inhalen, ik zeg het je
leuk man
hij wil niet ladenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.proxy.nu/
En vul daar de url in van het schaatsen.
I know! Maar daarom is het wel goed om dat af en toe van een buitenstaander te horenquote:
als je bedenkt dat het deze week een jaar geleden is dat het begonquote:
ja maar die zit ook niet op de deurmat te wachten met een krantje in zn mondquote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know! Maar daarom is het wel goed om dat af en toe van een buitenstaander te horen
Ik heb nog altijd onthouden dat een vriendin een keer tegen mij zei: "als je ooit een andere relatie hebt, zul je wel merken dat het zoveel makkelijker kan..."
En dat was écht waar
Mja, da's wel lang, en je kunt jezelf helemaal gek maken en allerlei betekenissen aan acties of woorden toeschrijven, maar je moet jezelf soms echt afvragen wat het allemaal waard is...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als je bedenkt dat het deze week een jaar geleden is dat het begon
haha het klinkt of je me kent. Maar er zijn wel echt een hele hoop dingen gebeurd, het is niet alsof ik álles zelf verzonnen hebquote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, da's wel lang, en je kunt jezelf helemaal gek maken en allerlei betekenissen aan acties of woorden toeschrijven, maar je moet jezelf soms echt afvragen wat het allemaal waard is...
Neuh, ik ken mezelfquote:Op zondag 23 januari 2011 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha het klinkt of je me kent. Maar er zijn wel echt een hele hoop dingen gebeurd, het is niet alsof ik álles zelf verzonnen heb
nee we hebben in het afgelopen jaar twee keer een aantal weken wat gehad. niet echt, niet officeel, maar het was er wel. Fysiek, zeg maarquote:Op zondag 23 januari 2011 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neuh, ik ken mezelfik ben een jaar lang smoorverliefd geweest op een studiegenoot. En die gaf me eigenlijk niet eens aanleiding daarvoor, die was gewoon aardig
(en achteraf bleek ie homo
)
Mijn punt blijft: als je er niet gelukkig van wordt, sluit je ervoor af en laat het overwaaien.
Ja, jongens lijken daar toch altijd wat minder moeite mee te hebben he.....quote:Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee we hebben in het afgelopen jaar twee keer een aantal weken wat gehad. niet echt, niet officeel, maar het was er wel. Fysiek, zeg maarlastige is dat ik het zo moeilijk over kan laten waaien omdat we ook goeie vrienden zijn, zelfde vriendengroep en hij zorgt er voor dat we elke dag praten of soort van contact hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |