Stuur hem dan door naar de AKQ.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En nog veel inhoudelijker ook nog. Soms om gek van te worden. Vooral bij nieuwsberichten.. En heel vaak weten wij het gewoon ook niet.
Hup dan, je bent niet voor niets vrij maandag!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef Soempie het volgende:
Ik zit me al de hele middag af te vragen wat ik moet doen (er was iets, maar wat?), maar nu dringt dus pas door dat ik m'n tentamen moet leren.
Dat zal ik hem zeggen, als ie weer begint.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur hem dan door naar de AKQ.
Als 'ie daar z'n vraag stelt, krijgt 'ie altijd antwoord...
Ja, geweldig verhaal, op een detail na...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal ik hem zeggen, als ie weer begint.
Hebben jullie dat vanmorgen nog gehoord van die stand-up comedian die via YT om 1 miljoen dollar had gevraagd, zomaar... en ook nog had gekregen? Geweldig verhaal.
hij is ik nietquote:
Niks over gelezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal ik hem zeggen, als ie weer begint.
Hebben jullie dat vanmorgen nog gehoord van die stand-up comedian die via YT om 1 miljoen dollar had gevraagd, zomaar... en ook nog had gekregen? Geweldig verhaal.
Omdat digibeten verteld wordt dat de camera HD is. En als het HD is, dan is het goed. Je denkt toch niet dat fabrikanten gaan aangeven dat de chipgrootte ook belangrijk is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Hoe kun je dát nou niet snappeneen mp3 speler-thingymalingy kan nooit zo goed zijn als een gadget die speciaal voor filmen gemaakt is.
Jij durft daarentegen niet een computerkast open te schroeven om er een nieuwe kaart/schijf o.i.d. in te stoppen, als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blijkbaar te technisch aangelegd
Kast openschroeven en wat verwisselen is het probleem niet, maar als het om het moederbord gaat is het iets andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij durft daarentegen niet een computerkast open te schroeven om er een nieuwe kaart/schijf o.i.d. in te stoppen, als ik me goed herinner.
Of doe je dat nu wel, nu je ex je niet meer op je vingers kan meppen als je loopt te kreunen dat het niet lukt...
Hmm, er staat me iets bij met jumpers omzetten, dacht ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kast openschroeven en wat verwisselen is het probleem niet, maar als het om het moederbord gaat is het iets andersStraks maak ik het stuk
Dat lijkt me idd een rare gewaarwording om daar rond te lopen...zet je wel ff met beide benen op de grond als je dat nog niet stond lijkt me.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb een iTouch, voor degene die dat vroeg
also, gister de raarste dag ooit. Ben gister voor het eerst en hopelijk voor het laatst ter ondersteuning van een vriendin in een abortus kliniek geweest... wat een ongelooflijke treurboel. Ik ben helemaal pro choice, maar ik werd zo naar van het idee dat al die vrouwen dat daar gingen doen enzo. Ik bene cht wel weg babies enzo... Overigens was mijn vriendin met 21 weken echt wel te ver, dus dat is een heel nieuw probleem. Toen we later terug kwamen om te betalen hebben we nog de nonnen/protesters blij gemaakt. Omdat we zo kort in en uit waren gingen ze er van uit dat we onze gedachten veranderd hadden. Ze gaven wat folders en boden een cadeautje aan. Maar verder... alles op zijn kop in mijn hoofd.
yup. het spelletje van de maand, en de komende drie maanden, is 'hide the pregnancy'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd een rare gewaarwording om daar rond te lopen...zet je wel ff met beide benen op de grond als je dat nog niet stond lijkt me.
Maar die vriendin is dus onverrichter zake weer naar huis?
Want wie mag/mogen het niet weten? vroeg of laat komt het letterlijk toch wel uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. het spelletje van de maand, en de komende drie maanden, is 'hide the pregnancy'
Is dat niet heel onverstandig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
yup. het spelletje van de maand, en de komende drie maanden, is 'hide the pregnancy'
Klein beetje maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is dat niet heel onverstandig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |