quote:Kicking&Screening
Van 21 t/m 23 januari brengt Kicking & Screening het eerste Amsterdamse filmfestival dat geheel in het teken staat van voetbal, naar Het Ketelhuis.
Het festival is opgezet in New York en beleefde onlangs de vijfde editie in Houston. Amsterdam is de eerste stad buiten de Verenigde Staten waar het festival plaatsvindt.
Liefhebbers van de populairste sport van de wereld kunnen drie dagen lang hun hart ophalen. Tijdens het festival worden maarliefst twaalf speelfilms en documentaires vertoond die zwaar leunen op het sociale aspect van de sport. Ook een panel van bekende gezichten uit de voetbalwereld discussieert mee.
Na afloop van de films op vrijdag en zaterdagavond is er tijd voor muziek en een drankje. Zondagavond 19:00 uur kijken we met het bord op schoot Studio Sport in de foyer.
Kicking & Screening schenkt de opbrengsten aan de Johan Cruijff Foundation.
Wat een vreemde gedachten hebben jullie toch...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht.
Nee, geen beelden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand beelden van dat studentenprotest aan staan?
Die DJ..![]()
Zo neemt niemand dat protest serieus natuurlijk...
vervelend werk op het moment?quote:
Er worden mensen voor de microfoon gesleept die 2 minuten de tijd krijgen om er wat oneliners uit te gooien, en tussendoor is er een DJ die het met wat jingles aan elkaar knoopt. Maar dan ook wel hele slechte...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen beelden, zei ik.
Doe eens een live-verslag...
Dat is strafbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wil...
Nee, vrijdagmiddag inkakmomentjequote:
Ter Horst mag ook wel training spreken in het openbaar krijgen. Mijn hemel, wat ingestudeerd en hakkerig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er worden mensen voor de microfoon gesleept die 2 minuten de tijd krijgen om er wat oneliners uit te gooien, en tussendoor is er een DJ die het met wat jingles aan elkaar knoopt. Maar dan ook wel hele slechte...
Ik had de stream al uitgezet, kon het niet meer aanzien/horenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ter Horst mag ook wel training spreken in het openbaar krijgen. Mijn hemel, wat ingestudeerd en hakkerig.
Heb er geen ander woord voor..
dan heeft de planning een probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ik zit te wachten op telefoon van de leidinggevende. Had vrij gevraagd een aantal weken geleden voor de maandag, omdat ik dan een tentamen heb. Maar nu is dat blijkbaar niet goed doorgekomen bij de planning (heb het er zelf ingeleverd, maargoed).
Ah, zo'n popie-jopie die te pas en te onpas van zich moet laten horen, wild zwaaiend met z'n armen en knipogend naar het publiek vooraan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er worden mensen voor de microfoon gesleept die 2 minuten de tijd krijgen om er wat oneliners uit te gooien, en tussendoor is er een DJ die het met wat jingles aan elkaar knoopt. Maar dan ook wel hele slechte...
Ja, ik hoop niet dat ze het mijn probleem maken. Telefoontje maar afwachten..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan heeft de planning een probleem
quote:
Waarschijnlijk doen ze dat wel. Poot stijf houden. Tentamen is veel belangrijkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop niet dat ze het mijn probleem maken. Telefoontje maar afwachten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |