quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pleit voor een grote herstructurering:
• Alle ministers en staatssecretarissen die verantwoordelijk zijn voor de malaise op het spoor voor het gerecht slepen (dus: Netelenbos, Peijs, Schultz van Haegen, Eurlings en Huizinga).
• De gehele NS- en ProRail-top tot opstappen dwingen. (Behoudens Bert Klerk, want die stapt terug om gezondheidsredenen)
Ze willen schoonmaak, ik geef ze een schoonmaak. Met dank aan Kärcher...
quote:Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Weltrusten Etcie!quote:
Ik zal 'm over een paar uur mobiel testen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Zo OK de OP, ook mobiel?
Kan er anders morgen nog wel wat aan veranderen, ga nu zo pitten...
Goedemorgen Waard.quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 06:00 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh mensen.
Pak een lunchpakket en naar het werk!
[ afbeelding ]
Werkt goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Zo OK de OP, ook mobiel?
Kan er anders morgen nog wel wat aan veranderen, ga nu zo pitten...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werkt goed.
Maar klopt die tekst van Bea wel? Behagen?
Wordt binnenkort gewijzigd...quote:het heeft H.M. behaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
Kom maar op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef MadMaster het volgende:
Project-update:
De boodschapper beweert nu dat 'ie vooraf te weinig info heeft gekregen en dat er een te zware belasting van de databases zou onstaan door het project waar ik mee bezig was.
A. Boodschapper kon zelf geen info leveren over de betrokken systemen waar boodschapper nota bene zelf over gaat, dat heb ik dus maar opgesteld en geleverd;
B. Boodschapper is vooraf door externe betrokken leverancier én mij tot in de details geïnformeerd over de uit te voeren transacties welke nog geen 0,1% per dag van het totale aantal databasetransacties betreffen;
C. Boodschapper speelt naar mij toe nog steeds de vermoorde onschuld, terwijl ik via andere kanalen al berichten van 'm heb gezien die toch echt aangeven dat 'ie een hele andere rol in het verhaal heeft...
Vermoorde onschuld, mooie term...
Meer gedetailleerde mededelingen over 'de boodschapper' doe ik niet, je weet nooit wie er hier meeleest...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is de boodschapper ook je leidinggevende of gewoon een collega?
Okay, snap ik... het blijft hoe dan ook een rotsituatie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer gedetailleerde mededelingen over 'de boodschapper' doe ik niet, je weet nooit wie er hier meeleest...
Geen ideequote:
Tsja, dat zijn zulke persoonlijke zaken waarin het voor een buitenstaander lastig is om een advies te geven, als je dat al zocht.quote:
Advies is een groot woord. Misschien wat andere inzichtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn zulke persoonlijke zaken waarin het voor een buitenstaander lastig is om een advies te geven, als je dat al zocht.
Wat vooral het meest stomme aan het geheel is, is dat alles nog heel onzeker is mbt de toekomst. Als deze functie zou blijven, zou ik bijna 100% zeker nooit solliciteren op de vacature die er nu is. Ik vind PZ-werk gewoon erg leuk, divers en uitdagend. Wat betreft niet klaar: voldoende capaciteiten voor die andere functie zijn er wel, ik denk dat ik eerder overgekwalificeerd ben. De werkzaamheden die ik nu doe, vind ik nog te leuk en daarom niet klaar mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is je gevoel/ inschatting. Is het echt reeeel dat je huidige baan komt te vervallen?
Je bent nog niet klaar met deze functie en nog niet klaar voor de volgende functie zeg je. Je moet voor jezelf afwegen wat belangrijker is. Wat is belangrijker, het verleden (je huidige functie) of de toekomst? Waarom ben je nog niet klaar voor je volgende functie? nog niet voldoende capaciteiten ontwikkeld?
Dan zou ik lekker blijven zitten waar je zit, 2 jaar is nog lang en administratief werk is er in alle sectoren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat vooral het meest stomme aan het geheel is, is dat alles nog heel onzeker is mbt de toekomst. Als deze functie zou blijven, zou ik bijna 100% zeker nooit solliciteren op de vacature die er nu is. Ik vind PZ-werk gewoon erg leuk, divers en uitdagend. Wat betreft niet klaar: voldoende capaciteiten voor die andere functie zijn er wel, ik denk dat ik eerder overgekwalificeerd ben. De werkzaamheden die ik nu doe, vind ik nog te leuk en daarom niet klaar mee.
Als je het snel uitspreekt is het gewoon Willem Gordon, dus wat zeiken jullie nu weer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Doutzen Kroes bevallen van zoontje
Model noemt jongetje Phyllon Gorré
WTF?
Dat klinkt als een SOA
Niet de naam, maar de nationaliteit bepaald of het een Nederlands kindje is...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef Etcetera het volgende:
En dan wordt wel een Nederlands kindje. Nou, niet met zo'n naam
Gordonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het snel uitspreekt is het gewoon Willem Gordon, dus wat zeiken jullie nu weer?
Semantics!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet de naam, maar de nationaliteit bepaald of het een Nederlands kindje is...
Een Friesche vrouw en een kerel van allochtone afkomst != Nederlands kindjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef Etcetera het volgende:
En dan wordt wel een Nederlands kindje. Nou, niet met zo'n naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |