Ow, ik had niet goed gelezen... ik dacht dat het gewoon films en documentaires over voetbal waren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk wel dat Twan nog iets te jong is voor een discussie rondom voetbalfilms...
Gelukkigquote:
Ja, ook, maar dan bediscusseerd/toegelicht door voetbaljournalisten e.d.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, ik had niet goed gelezen... ik dacht dat het gewoon films en documentaires over voetbal waren.![]()
En ik zou misschien een hogere functie krijgen, maar daar heb ik nu in dit gesprek maar niet naar gevraagd.quote:
Het leuke is dat iedereen dat roeptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Nee die schijnt altijd vanuit 1 kant te moeten komen
Precies. Vind het echt bizar dat het overal zo gaat. Tuurlijk kun je niet overal maar achteraan, maar er zomaar vanuit gaan dat iets dan maar niet van toepassing is...mja. Die toelichting is verder ook helemaal niet nodig eigenlijk, maar omdat ik gezegd had bij het inleveren: ik kom morgen nog wel even langs om uitleg te geven waarom ik die dag vrij moet, hebben ze dat opeens als voorwaarde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Nee die schijnt altijd vanuit 1 kant te moeten komen
Ok: vrouwen die denken datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh, Whiteguy, volgens mij kun je die rant ook wel hier posten hoor
Als alle mannen dat snappenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ok: vrouwen die denken dat
http://www.letsgodigital.org/nl/17870/toshiba-gigashot-a40f/
=
http://www.mediabistro.co(...)odtouch_iphone3g.jpg
snappen er helemaal niets van
Twan kennende zou het misschien ook nog wel kunnen volgen, bedacht ik me net. Hij heeft altijd van die moeilijk doorvraagvragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook, maar dan bediscusseerd/toegelicht door voetbaljournalisten e.d.
Een videocamera is ook al een gadgetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Hoe kun je dát nou niet snappeneen mp3 speler-thingymalingy kan nooit zo goed zijn als een gadget die speciaal voor filmen gemaakt is.
Net m'n ex ook maar verteld dat ik met een vriend de Stad inga en bij 'm blijf slapen
oh tegenwoordig welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een videocamera is ook al een gadget
mooi woord hequote:En een thingymalingy...![]()
Wacht even, dit prop je achteloos in een subregel van een post?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Net m'n ex ook maar verteld dat ik met een vriend de Stad inga en bij 'm blijf slapen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, dit prop je achteloos in een subregel van een post?
Ja, die zijn goed binnen te houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef Whiteguy het volgende:
Oh, iedereen met een lidl in de buurt:
[ afbeelding ]
Aanrader
Waarom?......ja maar waarom dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan kennende zou het misschien ook nog wel kunnen volgen, bedacht ik me net. Hij heeft altijd van die moeilijk doorvraagvragen.![]()
Ik las er in eerste instantie ook finaal over heen.quote:
En nog veel inhoudelijker ook nog. Soms om gek van te worden. Vooral bij nieuwsberichten.. En heel vaak weten wij het gewoon ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waarom?......ja maar waarom dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |