Want? Iemand liegt als hij geen coke kan betalen? Ik ben student zonder werk want daar heb ik geen tijd voor ivm zware opleiding, lieg ik nu ook? George Bush heeft geld, hij heeft nooit gelogen?quote:
Bewijs dat maar.quote:
Klopt niet dat dwang is gewoon te groot voor dat soort mensen de drugs hebben hersenen beschadigd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Coke. het volgende:
[..]
Kwestie van wilskracht dus. Als een (drugs)verslaafde niet wil terugvallen, gaat hij niet terug naar zijn oude milieu. Heeft hij niet genoeg wilskracht, gebeurt dat wel. Heeft alsnog niets met (il)legaliteit te maken.
Waarom zou jij hier meer vanaf weten dan papiertje?
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen uitlering, ik weet niet eens hoe je dat schrijft. Weet je wel hoe veel werk dat is, een uitlering aanvragen? En junks kunnen helemaal niet werken dus kan ik ook geen uitlering hebben.
Ik kan ook verslaafd zijn aan schoenen, seks of eten. Dat beschadigt mijn hersenen ook niet maar is net zo moeilijk om van af te kicken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Klopt niet dat dwang is gewoon te groot voor dat soort mensen de drugs hebben hersenen beschadigd.
En ik heb met deze mensen gewerkt.
Nee, hij werkt underkoffer bij de DEA.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dan?
Sociale werkplaats?
Ik ben financieel onafhankelijk. Ik werk alleen als ik daar zin in heb. En het afgelopen half jaar had ik geen zin.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dan?
Sociale werkplaats?
Je hebt met junks gewerkt. Het enige wat jij weet is wat je van junks weet., Je weet verder niets van politiek, logica, mensen (junks zijn geen mensen), economie of zelfs drugs.quote:
Die verslavingen zijn totaal niet te vergelijken met middelen die inneemt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef Coke. het volgende:
[..]
Ik kan ook verslaafd zijn aan schoenen, seks of eten. Dat beschadigt mijn hersenen ook niet maar is net zo moeilijk om van af te kicken.
En wie zegt dat papiertje dat niet gedaan heeft?
Alleen,op je bed, in een roes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trouwens, heb ik gezegd dat ik coke ga gebruiken? Mescaline komt ook uit The Big M, hoor.
Je bent dus drugsdealer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben financieel onafhankelijk. Ik werk alleen als ik daar zin in heb. En het afgelopen half jaar had ik geen zin.
Nee joh! Dat is veel te veel werk!quote:
Daar heb ik voor gewerkt.quote:Hoe kom jij anders aan geld om een half jaar lang drugs te gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Jij klinkt precies als je een junk die begint met afkicken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt met junks gewerkt. Het enige wat jij weet is wat je van junks weet., Je weet verder niets van politiek, logica, mensen (junks zijn geen mensen), economie of zelfs drugs.
het enige wat jij kan is je trauma's rondstrooien en indirect 45.000 Mexicanen vermoorden.
Wat voor werk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Daar heb ik voor gewerkt.
Een verslaving is een verslaving. Je raakt niet aan coke verslaafd omdat het na één keer je hersenen aantast, je raakt aan coke verslaafd door een bepaalde geestelijke behoefte. Eveneens met schoenen, of meer likely, seks. Appels en peren zijn allebei fruit trouwens, prima vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:56 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Die verslavingen zijn totaal niet te vergelijken met middelen die inneemt.
Dit is appels met peren vergelijken.
Want?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij klinkt precies als je een junk die begint met afkicken.
Exactly, dopamine-systeem it is. Mensen raken tenslotte alleen verslaafd aan coke, niet aan pijnstillers, werk, winkelen of gamen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Coke. het volgende:
[..]
Een verslaving is een verslaving. Je raakt niet aan coke verslaafd omdat het na één keer je hersenen aantast, je raakt aan coke verslaafd door een bepaalde geestelijke behoefte. Eveneens met schoenen, of meer likely, seks. Appels en peren zijn allebei fruit trouwens, prima vergelijkbaar.
Nee, ik ga bij vrienden gebruiken. Een echt crack-hol vol losers, You'll like it!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:56 schreef Berlitz het volgende:
Alleen,op je bed, in een roes.
Wat een triest figuur ben je ook.
Het goedpraten en ontkennen.quote:
Klopt niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Coke. het volgende:
Een verslaving is een verslaving. Je raakt niet aan coke verslaafd omdat het na één keer je hersenen aantast, je raakt aan coke verslaafd door een bepaalde geestelijke behoefte. Eveneens met schoenen, of meer likely, seks. Appels en peren zijn allebei fruit trouwens, prima vergelijkbaar.
Ik ben militair geweest, logistiek, administratief, 2 jaar geestelijke gezondheidszorg, datacom. Ik ben breed georiënteerd.quote:
En omdat de afgave van dopamine anders beïnvloed word een drug(onnatuurlijk) is dat heel anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Exactly, dopamine-systeem it is. Mensen raken tenslotte alleen verslaafd aan coke, niet aan pijnstillers, werk, winkelen of gamen.
Ik hoef mijn drugsgebruik niet te verantwoorden. De verbieders hebben zich te verantwoorden voor 45.000 dode Mexicanen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |