quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet meer ze kennen namelijk geen dealers meer.
Ik weet er meer vanaf dan jij.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef Coke. het volgende:
[..]
Als ze drie mensen aanspreken in een random technoclub hebben ze zo een terugval hoor.
Hoe betaal je die met je uitkering?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oeh! Ik ga aan de drugs vanavond
Ik ook, deponeer straks een heerlijk biertje in mijn maag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oeh! Ik ga aan de drugs vanavond
Zeg je nou, dat alcoholisten niet kunnen afkicken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze kunnen nu niet meer aan drugs komen omdat alle banden met dealers zijn verbroken.
Maar als ze drugs willen kunnen ze die weer opzoeken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet meer ze kennen namelijk geen dealers meer.
Ik weet er meer vanaf dan jij.
Kijk uit hoor volgens onderzoeken is 1 biertje even gevaarlijk als crack.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef Coke. het volgende:
[..]
Ik ook, deponeer straks een heerlijk biertje in mijn maag.
Doe eens niet zo hysterisch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Kijk uit hoor volgens onderzoeken is 1 biertje even gevaarlijk als crack.
Je word er dus flink depressief van morgen als je een kater krijgt van dat ene biertje.
Iets met relativeren, stond dat er nou? Zeiden alle andere posters hier dat ook niet al?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Je word er dus flink depressief van morgen als je een kater krijgt van dat ene biertje.
En dan durven beweren dat anderen het niet begrijpen en verkeerd interpreteren. Held.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En omdat de sociale omgeving van junks weg is doen ze dat dus niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:43 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar als ze drugs willen kunnen ze die weer opzoeken.
Je hebt verschillende soorten alcoholisten maar de zware kunnen inderdaad amper afkicken omdat ze voor 4 euro dronken kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Zeg je nou, dat alcoholisten niet kunnen afkicken?
Jij beweerde net nog dat alcohol zo gevaarlijk als crack is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dan durven beweren dat anderen het niet begrijpen en verkeerd interpreteren. Held.
Psst, tussen zwart en wit, zit een kleur: grijs.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:46 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En omdat de sociale omgeving van junks weg is doen ze dat dus niet.
[..]
Je hebt verschillende soorten alcoholisten maar de zware kunnen inderdaad amper afkicken omdat ze voor 4 euro dronken kunnen worden.
Ik heb geen uitkering nodig. Maar legalisatie is altijd welkom.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoe betaal je die met je uitkering?
En wat zou dit de maken hebben met deze discussie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:47 schreef Berlitz het volgende:
papierversnipperaar heeft een uitkering dus die kan helemaal geen coke betalen.
Dat oordeel zou je kunnen vellen na het lezen van een groot aantal posts van de desbetreffende user. in het geval van Berlitz: op het lezen van 1 of 2 posts.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:43 schreef Coke. het volgende:
Hoe de fuck kun je zeggen dat jij meer van een onderwerp af weet dan iemand die je helemaal niet kent?
Als een junk terugkomt in zijn oude millieu dan is hij zo weer aan de drugs.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:47 schreef Coke. het volgende:
[..]
Psst, tussen zwart en wit, zit een kleur: grijs.
En die omgeving van die junks is er niet, omdat ze het niet willen. Heeft niets met (il)legaliteit te maken. Als ik geen drank wil, ga ik niet naar een slijterij. Easy breezy.
Dat hij liegt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef Coke. het volgende:
[..]
En wat zou dit de maken hebben met deze discussie?
Als je daaruit de conclusie trekt dat een biertje drinken gevaarlijk is, en een lijntje coke nemen ook, is de nuance inderdaad ver te zoeken en heb je het écht niet begrepen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:47 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij beweerde net nog dat alcohol zo gevaarlijk als crack is.
Zie je nu hoe dom dit is?
De nuance is weg en laat dat nou zijn waar het omgaat bij gebruik.
Kwestie van wilskracht dus. Als een (drugs)verslaafde niet wil terugvallen, gaat hij niet terug naar zijn oude milieu. Heeft hij niet genoeg wilskracht, gebeurt dat wel. Heeft alsnog niets met (il)legaliteit te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als een junk terugkomt in zijn oude millieu dan is hij zo weer aan de drugs.
Ik heb dan ook nooit gezegd dat 1 lijntje coke schadelijk is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je daaruit de conclusie trekt dat een biertje drinken gevaarlijk is, en een lijntje coke nemen ook, is de nuance inderdaad ver te zoeken en heb je het écht niet begrepen.
Ik heb geen uitlering, ik weet niet eens hoe je dat schrijft. Weet je wel hoe veel werk dat is, een uitlering aanvragen? En junks kunnen helemaal niet werken dus kan ik ook geen uitlering hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:47 schreef Berlitz het volgende:
papierversnipperaar heeft een uitkering dus die kan helemaal geen coke betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |