En als ik wel beweer dat ie bestaat ga ik niet bewijzen dat ie niet bestaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij heeft nooit beweerd dát het spaghettimonster bestaat. Jij doet dat.
De persoonlijke schade is iets anders dan de schade die iets aan de volksgezondheid toebrengt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In dit geval is het precies andersom, liegende getraumatiseerde ex-hulpverlener.
Jou zou ik nu al een spuitje willen geven.quote:[..]
Hoe veel alcohol heb je al op? Ik ben nog niet een begonnen, smerige junk.
Jij kan dat dus niet want je begrijpt ze niet.quote:[..]
Iedereen kan de onderzoeken lezen en zelf conclusies trekken.
Jij bent gewoon dom.quote:
klopt, en aan alles wordt aandacht besteed in het onderzoek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De persoonlijke schade is iets anders dan de schade die iets aan de volksgezondheid toebrengt.
Ja ja, je wilt een politiestaat en iedereen vermoorden omdat je je trauma's niet kan verwerken.quote:[..]
Jou zou ik nu al een spuitje willen geven.
[..]
Bewijs dat maar.quote:Jij kan dat dus niet want je begrijpt ze niet.
kan niet anders. Er zijn geen argumenten, laat staan objectieve, om drugs te verbieden. Alleen maar leugens en bedreigingen, corruptie en omkoping.quote:
Moeten wel dikke lijnen zijn dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij beweert het tegendeel?
Als ik 10 peuken op een dag op zou roken zou dat niks uitmaken. 10 lijntjes coke op een dag zou een overdosis betekenen
Mensen dom, een junk noemen of iemand een spuitje willen geven valt best te vermijden hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
kan niet anders. Er zijn geen argumenten, laat staan objectieve, om drugs te verbieden. Alleen maar leugens en bedreigingen, corruptie en omkoping.
Er stond niet wat persoonlijk het schadelijkst is er strond relatief omdat er mensen aan longkanker doodgaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
klopt, en aan alles wordt aandacht besteed in het onderzoek.
Ik wil hier juist totale anarchie zodat de sterkeren over blijven en junks uitsterven.quote:Ja ja, je wilt een politiestaat en iedereen vermoorden omdat je je trauma's niet kan verwerken.
Heb ik al gedaan.quote:Bewijs dat maar.
Dan moeten de verbieders toegeven dat ze egoïstische, fascistische, liegende neo-cons zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Coke. het volgende:
[..]
Mensen dom, een junk noemen of iemand een spuitje willen geven valt best te vermijden hoor.
Die gast haalt gewoon het bloed onder mn nagels vandaan met zijn getroll.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Coke. het volgende:
[..]
Mensen dom, een junk noemen of iemand een spuitje willen geven valt best te vermijden hoor.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moeten de verbieders toegeven dat ze egoïstische, fascistische, liegende neo-cons zijn.
Volgens mij ben jij hier degene die beter moet lezen, maar kan ik fout hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:35 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Die gast haalt gewoon het bloed onder mn nagels vandaan met zijn getroll.
Traumagevalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:35 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Die gast haalt gewoon het bloed onder mn nagels vandaan met zijn getroll.
Dat is dan ook meegenomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:35 schreef Berlitz het volgende:
Er stond niet wat persoonlijk het schadelijkst is er strond relatief omdat er mensen aan longkanker doodgaan.
Roken kan je niet met een andere verslaving vergelijken omdat rokers psychisch gewoon normaal blijven.
Legaliseren die handel dus, ben jij eerder van die vieze junks af.quote:Ik wil hier juist totale anarchie zodat de sterkeren over blijven en junks uitsterven.
En veel van die junks zijn nu weer clean omdat ze hun vriendjes als jou achter zich gelaten hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Traumageval
Ex-hulpverlener.
Leugenaar
Berlitz denkt dat je drugs moet verbieden omdat verslaafde junks tegen hem gezegd hebben: "Als ze drugs hadden verboden dan..." terwijl de drugs waar ze verslaafd aan waren al verboden zijn. HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA
Maar niet vanwege het drugsverbod.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En veel van die junks zijn nu weer clean
Als drugs legaal is kunnen ze ook gewoon afkicken hoor. Er zijn nu ook gewoon alcoholklinieken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En veel van die junks zijn nu weer clean omdat ze hun vriendjes als jou achter zich gelaten hebben.
Als jij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En veel van die junks zijn nu weer clean omdat ze hun vriendjes als jou achter zich gelaten hebben.
Ze kunnen nu niet meer aan drugs komen omdat alle banden met dealers zijn verbroken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar niet vanwege het drugsverbod.
Ze kunnen wel aan die drugs komen maar willen het niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze kunnen nu niet meer aan drugs komen omdat alle banden met dealers zijn verbroken.
Wat doorgaans meer geaccepteerd is dan afkicken van cocaïne want dan ben je engggg. Stap om af te kicken is dus ook kleiner.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef arucard het volgende:
[..]
Als drugs legaal is kunnen ze ook gewoon afkicken hoor. Er zijn nu ook gewoon alcoholklinieken.
Als ze drie mensen aanspreken in een random technoclub hebben ze zo een terugval hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze kunnen nu niet meer aan drugs komen omdat alle banden met dealers zijn verbroken.
TAXI!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze kunnen nu niet meer aan drugs komen
Dat kunnen ze niet meer ze kennen namelijk geen dealers meer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Ze kunnen wel aan die drugs komen maar willen het niet.
Je hebt gelijk itt tot rokers stoppen mensen die coke snuiven wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:22 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Mensen die 50 jaar lang dagelijks snuiven?
Die zijn er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |