quote:
Ik heb er geen probleem mee. Dood = dood.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is echt walgelijk. Dit zijn belastingen die me écht boos kunnen maken. Normale belastingen bestrijd ik met plezier.
Daar gaat het ook niet om. Ik had bovendien ook wel altijd een grote bek over de dood, maar zodra het dichterbij komt dan verander je in een zielig muisje dat terug in zijn holletje kruipt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee. Dood = dood.
Dat begrijp ik, maar als je van een afstandje bekijkt is de dood iets heel moois. Gedurende ons hele leven slijten we af en hopen metalen op in ons vetweefsel. De kwaliteit van leven neemt af en we maken plaats voor nieuw leven. Heel erg lullig voor ons, maar in het algemeen een heel goed systeem. Zo denk ik erover en dat biedt in ieder geval troost.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Ik had bovendien ook wel altijd een grote bek over de dood, maar zodra het dichterbij komt dan verander je in een zielig muisje dat terug in zijn holletje kruipt.
Wow dat klinkt bijna religieus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je van een afstandje bekijkt is de dood iets heel moois. Gedurende ons hele leven slijten we af en hopen metalen op in ons vetweefsel. De kwaliteit van leven neemt af en we maken plaats voor nieuw leven. Heel erg lullig voor ons, maar in het algemeen een heel goed systeem. Zo denk ik erover en dat biedt in ieder geval troost.
Voor andermaal komt eenmaa.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef ethiraseth het volgende:
Dit zou altijd de TT moeten zijn.
Een familie met geld kan juist nieuwe ondernemingen starten zonder een grote aanloop te hoeven nemen en een gigantisch risico te lopen. Daar heeft iedereen baat bij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:57 schreef ethiraseth het volgende:
Zie het als het slechte bedrijf dat de concurrentie niet aankan met de nieuwe, jonge honden. Je wilt toch niet kunstmatig slechte bedrijven overeind houden door er heel veel geld in te pompen?
Ik heb dezelfde kijk op de dood. Waarom blijven we zoveel geld in de onderklasse pompen? Het is een kansloze klasse die gedoemd is om uit te sterven. De kwaliteit van leven neemt gemiddeld af, en we moeten plaats maken voor betere kwaliteit. Bovendien bezet deze klasse een hoop woonruimte, waar we beter mooie villa's kunnen bouwen. Zo denk ik over de onderklasse, en dat biedt bij mij ook veel troost.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je van een afstandje bekijkt is de dood iets heel moois. Gedurende ons hele leven slijten we af en hopen metalen op in ons vetweefsel. De kwaliteit van leven neemt af en we maken plaats voor nieuw leven. Heel erg lullig voor ons, maar in het algemeen een heel goed systeem. Zo denk ik erover en dat biedt in ieder geval troost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.deburen.eu/nl/(...)htse-mensen-zijn-dom
[ Bericht 1% gewijzigd door TomLievense op 20-01-2011 18:48:55 ]Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:14 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb een geweldig artikel gevonden op internet, maar ik wil niet generaliseren dus ik moet erbij zeggen dat het niet voor alle rechtsen geldt.Als je recht bent, dan ben je dom of slecht. Nou geweldig stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |