SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 6% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 30-06-2011.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
Martplaats resellers zijn falers
FIPO GEMACHT!!
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2011 16:02:37 ]![]()
Heb ik ook wel eens gedaan. Ik had 3 stuks gekocht waar ik er 1 van nodig had. 3,5 per stuk en er 2 verkocht voor 10 euro per stuk:)
Maar ik ga geen dingen beweren zoals die oordopjesnerd.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Ik ben er inderdaad helemaal ingetrapt, gelukkig kom jij me reddenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:38 schreef Berend. het volgende:
Er trappen wel veel mensen in die 1 eurocent zooi zeg. De website heeft 2 doelen denk ik:
1. Je email adres krijgen en dan doorverkopen. Ik krijg ook regelmatig van die Chinese mailtjes.
2. Je willen je naar de website lokken. Maar dat lijkt me ook een bijzaak, want de kwaliteit van die oordopjes is zero.![]()
Het is wel schandalig dat ze je willen lokken naar de winkel, wat een smiechten!!!
Ik krijg nooit spam binnen, dat verhaal van emailadressen doorverkopen is al zo oud
Wat een boef zeg, vergelijkbaar met 100 euroquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Downstar het volgende:
Heb bij hem een 'order' geplaatst van 50 stuks haha even lekker trollen,
hij adviseert me om er eerst 1 te nemen, om het geluid aan te horen.. oftewel meneer/mevrouw
heeft er niet meer dan 1/2 liggen haha![]()
Het is eerder 20/30 euro en blijven hopen dat ze niet binnen 3 weken uit elkaar donderen.
Als je hem gaat afpoeieren vraag dan eerst naar de wettelijke 2 jaar garantie in NederlandLaat hem dan maar even kronkelen en zweten, ik wil dat antwoord weleens zien
![]()
De kortinglijst is wel mooi, heeft hij over nagedacht whaha![]()
Wat een vraag of je de doppen kent. Ja ik ken ze, daarom koop ik ze bij jou voor 5 keer zoveel
Dan krijg je de onderdelen thuis, mag je hem zelf in elkaar zettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:20 schreef UncleSam het volgende:
http://www.dhgate.com/arc(...)12d891518f378b2.html
Wat betekend not assembling machine?![]()
![]()
Daar heb ik ook niks tegen, maar die vent is echt belachelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef beeklaan het volgende:
Heb ik ook wel eens gedaan. Ik had 3 stuks gekocht waar ik er 1 van nodig had. 3,5 per stuk en er 2 verkocht voor 10 euro
Maar ik ga geen dingen beweren zoals die oordopjesnerd.![]()
![]()
Hoeven geen falers te zijn, zolang ze maar eerlijk over de producten zijn ( dus namaak niet als echt verkopen)quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef ElmoFan het volgende:
Martplaats resellers zijn falers
FIPO GEMACHT!!
en zolang het maar een reëel bedrag blijft
Meneer BAD Price, reageert opeens niet (meer) zo snel op mijn order, terwijl die dat eerst wel deed
Edit: Bad van gemaakt![]()
Over die oordopjes van applequote:beste,
voor deze prijs kunnen wij geen originele leveren, maar deze zijn precies het zelfde zie de foto's op MP.
Met Vriendelijke Groet
Het Nice Price Team!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dat hij nog reageert ( wanneer kreeg je de mail binnen?)quote:
hij heeft meer klanten dan hij in heel zijn verkoop periode heeft gehad binnen 2 uur haha![]()
![]()
Stuur je linkje mee van bijvoorbeeld md-52 op lightake, en vraag je of die van lightake namaak oordopjes zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef ElmoFan het volgende:
Wie stuurt een mail naar ze met de link naar de kanen oortjes?!
![]()
Als je 1 ding niet moet kopen zijn het wel Chinese oordopjes.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Als je kortingscode en recommender gebruikt krijg je 15% korting dus uiteindelijk zal het rond de 115 euro liggen. Maar ik heb 'm niet, heb wel op het punt gestaan om hem te kopen, maar toch maar niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hoeveel ¤ betaal je daar nou omgerekend voor? Wat was de PP wisselkoers?
Voor meer info meot je hier even vragen: Android tablet discussie topic #6![]()
Als geld terug word gestort op je paypal rekening, word het dan weer op mijn bankrekening gezet of op de paypal rekening?![]()
Op je PayPal rekening, je kan het via paypal.nl overmaken naar je gekoppelde bankrekening maar dan wel met hun wisselkoers of als het in euro's is 2,5% voor PayPal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef ElmoFan het volgende:
Als geld terug word gestort op je paypal rekening, word het dan weer op mijn bankrekening gezet of op de paypal rekening?
Het beste kan je het eigenlijk er op laten staan, mits je binnenkort nog van plan bent iets te bestellen.
Anders betaal je dubbel aan PayPal.![]()
3 minuten na het verzenden. Nu krijg ik niks meer, had nl. gemeld dat ik ooit ben opgelicht via chinaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat hij nog reageert ( wanneer kreeg je de mail binnen?)
hij heeft meer klanten dan hij in heel zijn verkoop periode heeft gehad binnen 2 uur haha
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
ok, maar ik bestel genoeg via paypal dus dat terugstorten op mijn bankrekening zou zonde zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op je PayPal rekening, je kan het via paypal.nl overmaken naar je gekoppelde bankrekening maar dan wel met hun wisselkoers of als het in euro's is 2,5% voor PayPal.![]()
![]()
Vraag me af of die het dan gedeeltelijk van je paypal haalt en de rest van je bankrekening als je weer iets koopt.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Volgens mij alleen van paypalquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef beeklaan het volgende:
Vraag me af of die het dan gedeeltelijk van je paypal haalt en de rest van je bankrekening als je weer iets koopt.![]()
hahahquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
3 minuten na het verzenden. Nu krijg ik niks meer, had nl. gemeld dat ik ooit ben opgelicht via china.. niemand die even een linkje stuurt van md-52 oordopjes van een chinese webshop om te vragen of dat namaak oordopjes zijn gezien de prijs
?
op mij zal die toch we niet meer reageren![]()
![]()
Bedoel dus, u heeft 4,21 op uw paypal account.
U koopt iets van 20,35. Doet ie dan eerst 4,21 van paypal en de rest van je bank?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef beeklaan het volgende:
U koopt iets van 20,35. Doet ie dan eerst 4,21 van paypal en de rest van je bank?![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
3 minuten na het verzenden. Nu krijg ik niks meer, had nl. gemeld dat ik ooit ben opgelicht via chinaquote:beste,
ze zien er precies het zelfde uit als die van Apple zelf, hoe klinken kan ik niet vergelijken omdat ik de originele niet heb gehad of heb liggen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:quote:beste,
wij komen hier morgen op terug, wij gaan even vragen of deze nog te bestellen zijn bij de importeur.![]()
Omg, de importeurquote:Wat een grap!
Na mijn vraag of ze het uit chinahalen krijg ik niets terug
Heeft ie wel 100 euro Sony Doppen liggen om het te vergelijken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
beste,
ze zien er precies het zelfde uit als die van Apple zelf, hoe klinken kan ik niet vergelijken omdat ik de originele niet heb gehad of heb liggen.
[..]
Gelijk zijn nep Apple zooi doorgegeven, lekker Stasi spelen
[ Bericht 10% gewijzigd door monkeybrain op 20-01-2011 17:23:31 ]![]()
Heb vandaag mijn driesplitser voor sigaretenaansluiting in de auto binnen gekregen van Ebay uit Singapore. Lekker snel!
Lijkt wel of één van de drie niet aangesloten is... Ga hem straks testen.![]()
Eindelijk na 3 maanden mijn pakketje van Tiff gehad. Wel raar dat die tracking code nog steeds vertelt dat me pakketje in China ligt.![]()
![]()
Omglollertrollin'Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:26 schreef monkeybrain het volgende:
Mail hem ook even over de te wijde kut van je vriendin, of ie daar iets voor heeft![]()
![]()
departure from outward office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2010-12-17
Hebben meer mensen hier last van?
Gaat om een pakketje van DXOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Yup dat had ik ook maar dan van een pakketje van 1 Dec. Is 2 dagen geleden gwn binnengekomen terwijl er op de china tracking post site hetzelfde stond als bij jouw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef jeroendh het volgende:
Gaat om een pakketje van DX![]()
w00t hij zegt bij mij bijna precies hetzelfde, Departure from outward office of exchange | netherlands | 2011-01-19 |quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef jeroendh het volgende:
Gaat om een pakketje van DX
weet iemand wat het precies betekent?![]()
Ik hoop dat ik daar ook last van had. Dat betekend namelijk dat hij uit het postkantoor in China is vertrokken en op weg naar Nederland is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef jeroendh het volgende:
Gaat om een pakketje van DX![]()
chillquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik daar ook last van had. Dat betekend namelijk dat hij uit het postkantoor in China is vertrokken en op weg naar Nederland is.
met een beetje geluk heb ik hem dan over een week of twee ofzo?![]()
Zoiets.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
chill
met een beetje geluk heb ik hem dan over een week of twee ofzo?
EDIT: ik denk nog wel iets eerder. Maar ga er vanuit dat je er een tijd op moet wachten dan is het altijd sneller dan je denkt.![]()
EDIT: we kunnen eindelijk weer de tracking gebruiken, staat die van mij op - inderdaad - departure from outward office of exchange. Was dagen geleden al verzonden vanaf DX maar goed. Hopen dat ze een beetje de tempo erin krijgen/houden.
[ Bericht 15% gewijzigd door Iemand91 op 20-01-2011 20:59:07 ]![]()
Hm dit staat er bij mijn order:
Order: 0112Z7U4 placed on 1/12/2011 7:55:38 AM
Status:
(of current
shipment) On 1/12/2011:
Expedited Order Received - in stock
see all processing steps
Latest Shipment:
En zo staat hij al heel lang.. hoe kan dit? wanneer word hij verzonden/ingepakt etc? kan ik dit ook ergens volgen?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Tja, op 12 januari heb je iets besteld, de status op 12 januari is de het item ontvangen is. Het is gewoon nog niet echt up-to-date je status. Ik zou zeggen heb even geduld. Wachten is een schone zaak hier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Exentric90 het volgende:
Hm dit staat er bij mijn order:
Order: 0112Z7U4 placed on 1/12/2011 7:55:38 AM
Status:
(of current
shipment) On 1/12/2011:
Expedited Order Received - in stock
see all processing steps
Latest Shipment:
En zo staat hij al heel lang.. hoe kan dit? wanneer word hij verzonden/ingepakt etc? kan ik dit ook ergens volgen?
EDIT: zoals Sdm007 zegt, status hoeft niet altijd te kloppen.![]()
Ow sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef Sdm007 het volgende:
Ahahaha pff. Zo te zien leest niemand mijn reactie, want daar staat de antwoord op jullie vraag.![]()
maw. Ik kan binnekort mijn bestelling gewoon thuis ontvangen?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Nja op Invoice staat dit:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, op 12 januari heb je iets besteld, de status op 12 januari is de het item ontvangen is. Het is gewoon nog niet echt up-to-date je status. Ik zou zeggen heb even geduld. Wachten is een schone zaak hier.
Invoice / Order #: 0112Z7U4
Date: 1/12/2011 7:55:38 AM
Payment: 2JJ85491DH750362U
Status: Order Received
Beetje apart maar goed het is ook mijn eerste bestelling
Na een paar dagen al jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben jullie allemaal het lampje van budgetgadgets ontvangen? Ik wacht nog steeds op de mijneHeel snel in ieder geval.
Kun je kiezen, je kan ook alles van je bank laten halen. In het betaalscherm staat waar hij het geld vandaan haalt, dan kun je gewoon een andere kiezen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef beeklaan het volgende:
U koopt iets van 20,35. Doet ie dan eerst 4,21 van paypal en de rest van je bank?
En lol @ dat marktplaatsgedoeBlijft leuk
![]()
Ik kreeg vorige week nog een reactie terug: 'Nou, dan koop je hem toch lekker op chinavasion!' toen ik zei dat ik datzelfde daar toevallig ook had gezien.
![]()
![]()
mijn bestelling begint nu wel een beetje lang te duren, moet ik voor de 45 dagen actie ondernemen? wat moet ik dan doen?
Of kan het ook vaak langer duren.![]()
Wat heeft iedereen met die 45 dagen?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Ik heb er 2 snel binnen gekregen na bestelling.. 1 via fok , en 1 via wsfquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben jullie allemaal het lampje van budgetgadgets ontvangen? Ik wacht nog steeds op de mijne
Mijn pakketje die verstuurd is op 14 december bij BG is hier nog niet aan gekomen..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef kotter het volgende:
mijn bestelling begint nu wel een beetje lang te duren, moet ik voor de 45 dagen actie ondernemen? wat moet ik dan doen?
Of kan het ook vaak langer duren.Dat is de tijd die je krijgt om je geld terug te claimen bij paypal ( om een geschil aan te maken)quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef Exentric90 het volgende:
Wat heeft iedereen met die 45 dagen?
Dus na 45 dagen kun je geen geschil meer aan maken!![]()
Ah okequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb er 2 snel binnen gekregen na bestelling.. 1 via fok , en 1 via wsf
Mijn pakketje die verstuurd is op 14 december bij BG is hier nog niet aan gekomen..
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Dat is de tijd die je krijgt om je geld terug te claimen bij paypal ( om een geschil aan te maken)
Dus na 45 dagen kun je geen geschil meer aan maken!
Maar goed ik hoor soms ook dat er soms 3 maanden over heen gaat voordat er geleverd word?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Drie maanden is normaal gesproken uitzonderlijk lang, 1 maand komt af en toe wel voor ja. Drie maanden is alleen rond de kerst periode standaardquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ah oke
Maar goed ik hoor soms ook dat er soms 3 maanden over heen gaat voordat er geleverd word?Dan duurt álles lang.. in een "normale periode" doet een pakketje er gemiddeld 14 dagen over, soms langer soms korter
![]()
En als je iets niet binnen hebt op de 44e dag, gewoon claim aanmaken.. je kan 'm altijd nog intreken als je het pakketje toch krijgt
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 21-01-2011 00:54:09 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mental note takenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Drie maanden is normaal gesproken uitzonderlijk lang, 1 maand komt af en toe wel voor ja. Drie maanden is alleen rond de kerst periode standaardDan duurt álles lang.. in een "normale periode" doet een pakketje er gemiddeld 14 dagen over, soms langer soms korter
![]()
En als je iets niet binnen hebt op de 44e dag, gewoon claim aanmaken.. je kan 'm altijd nog intreken als je het pakketje toch krijgt
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Vreemd, 6,75 dollar Mini MP3, zo goedkoop? Die slechtvertaalde tekstIk moest best lachen
blijkbaar mag n********** weer.
Oh toch niet dus.![]()
********** mag niet ?
never ever buy a ing card?
Invoice / Order #: 0102UT99
Date: 1/2/2011 6:44:47 PM
Payment: 6KG895043C790753J
Status: Order Received - Split
Had 4 dingen besteld,. 3 daarvan zijn shipped, en 1 item staat nog op pending (3 weken lang)...
Sinds wanneer splitsen ze bestellingen op :sI are Baboon![]()
Dit doen ze als het te lang duurt. Is normaal.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Even lijstje gemaakt met dingen die ik nog moet krijgen:
3x Screenprotectors van eBay: Shipping date: 1/13/2011
1x Digitizer voor iPod, eBay: Shipping date: 1/20/2011
2 Orders focalprice:
Shipping date: 1/13/2011
Shipping date: 1/5/2011
1 order BiC:
Shipping date: 30/12/2010
Ik hoop die van Bic nu toch wel te krijgen![]()
Ik moet nog 11 pakjes krijgen..
en 1 van mij is ook van BIC, verzonden op 1/12 hoop idd dat die snel komt!
Maargoed ik verwacht vandaag of morgen al wel 2 á 3 pakjes van oa PriceAngelstoch?![]()
Zijn die PriceAngels pakketjes bij jouw ook van begin december?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef keesos het volgende:
Ik moet nog 11 pakjes krijgen..
en 1 van mij is ook van BIC, verzonden op 1/12 hoop idd dat die snel komt!
Maargoed ik verwacht vandaag of morgen al wel 2 á 3 pakjes van oa PriceAngelsEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nee, ik ontving eergister 1 die kwam van 11/1 (PriceAngels vind ik persoonlijk de beste/snelste site)
En vandaag of morgen verwacht ik nog pakjes van 12/1 en 13/1 (allemaal kleine shit, zoals verloopstekker, aanstekertje enz)toch?![]()
Die hier is een topsporter, hij rend (altijd) naar de deur en als het afgegeven is rend ie weer snel terug naar z'n afgetrapte busjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:10 schreef UncleSam het volgende:
Die pakketbezorgers komen zo vaak bij jullie dat ze iedereen persoonlijk kennen
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2011 11:13:45 ]![]()
Hmmz, ik was me al zorgen aan het maken omdat het pakketje dat ik op 19-12-2010 bij DX besteld had nog niet binnen had, maar kan dus kloppen merk ik....
Dan wachten we het nog even rustig af
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg![]()
ja, tijdens kerst had ik mijn pakketjes zelfs snellerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef Jeetjejom het volgende:
Hmmz, ik was me al zorgen aan het maken omdat het pakketje dat ik op 19-12-2010 bij DX besteld had nog niet binnen had, maar kan dus kloppen merk ik....
Dan wachten we het nog even rustig af![]()
![]()
woeho, Mijn tvaftandsbedieningtouchscreenhorloge is binnen :p
+ kapotte aanstekeren usb stickie
I are Baboon![]()
Benieuwd naar die tvaftandsbedieningtouchscreenhorlogequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:02 schreef pindaplukker het volgende:
Welke webshop?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Zijn dat die knijp dinger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Varken groepfoto's, iedereen laten zien hoeveel varkens je hebt...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Varken groepfoto's, iedereen laten zien hoeveel varkens je hebt...![]()
[ afbeelding ]!
Een fiere moederpig in het midden![]()
![]()
link naar de tvaftandsbedieningtouchscreenhorloge?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:02 schreef pindaplukker het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ge&gs_htsa=1&qscrl=1
DX als eerste resultaatDat google dat woord uberhaupt begrijpt
![]()
![]()
Deze heb ik, maar ik denk dat die van 2 posts boven mij een nieuwere versie isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
link naar de tvaftandsbedieningtouchscreenhorloge?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.52223
En hij werkt verdomd makkelijkheb de tv bij de buren al aan/uitgezet
I are Baboon![]()
Ik heb wel zo'n spy remote van DX, is ook wel handigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb nog zo'n ''TV-B-Gone'' als sleutelhanger
Altijd leuk om tv's in winkels uit te zetten.![]()
Ik hoop dat de actie van RobertNL nog wat uithaalt want ik heb nog geen enkele zekerheid over mijn usb-stickie van BIC.![]()
Probeer anders ook even contact te zoeken via Skype dubbel kan vast geen kwaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef Iemand91 het volgende:
Ik hoop dat de actie van RobertNL nog wat uithaalt want ik heb nog geen enkele zekerheid over mijn usb-stickie van BIC.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef ElmoFan het volgende:
Nog geen pakketjepostbode is al wel geweest....
![]()
Fotohij zit in een ander doosje als de vorige keer
Screenprotector had ik al
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bellen, chatten, adres?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Probeer anders ook even contact te zoeken via Skype dubbel kan vast geen kwaad![]()
![]()
Ik heb een HeroTab besteld bij merimobiles.comquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, geloof: buyincoinsquote:
Edit: er zijn er 2, gewoon toevoegen dus
[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 21-01-2011 14:56:04 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bellen én of chattenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen idee, geloof: buyincoins
Edit: er zijn er 2, gewoon toevoegen dusZe reageren soms niet.. maar gewoon blijven proberen lukt 't vanzelf wel een keertje!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Inderdaad het zijn er twee. Beide niet online en dus naar beide maar een bericht gestuurd.
't kost eigenlijk niet zoveel maar toch...![]()
Zijn ze een beetje te verstaan of klinkt het net als de gemiddelde Nederlander?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bellen én of chattenZe reageren soms niet.. maar gewoon blijven proberen lukt 't vanzelf wel een keertje!
![]()
![]()
waar gekocht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil die ook:D![]()
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.htmlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-2240.html
zit tussen die van jouw en deze veel verschil?
want ik ga er vanavond een bestellen maar weet niet welke:p![]()
die van jou is trager en iets kleinerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef dustinoo het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
zit tussen die van jouw en deze veel verschil?
want ik ga er vanavond een bestellen maar weet niet welke:p![]()
maar is het die 70 euro meer waard of niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die van jou is trager en iets kleiner
wat vind je?:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: