quote:
quote:beste,
wij komen hier morgen op terug, wij gaan even vragen of deze nog te bestellen zijn bij de importeur.
Omg, de importeurquote:
Heeft ie wel 100 euro Sony Doppen liggen om het te vergelijken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
beste,
ze zien er precies het zelfde uit als die van Apple zelf, hoe klinken kan ik niet vergelijken omdat ik de originele niet heb gehad of heb liggen.
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:26 schreef monkeybrain het volgende:
Mail hem ook even over de te wijde kut van je vriendin, of ie daar iets voor heeft
Yup dat had ik ook maar dan van een pakketje van 1 Dec. Is 2 dagen geleden gwn binnengekomen terwijl er op de china tracking post site hetzelfde stond als bij jouw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef jeroendh het volgende:
departure from outward office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2010-12-17
Hebben meer mensen hier last van?
Gaat om een pakketje van DX
w00t hij zegt bij mij bijna precies hetzelfde, Departure from outward office of exchange | netherlands | 2011-01-19 |quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef jeroendh het volgende:
Ik hoop dat ik daar ook last van had. Dat betekend namelijk dat hij uit het postkantoor in China is vertrokken en op weg naar Nederland is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef jeroendh het volgende:
chillquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik daar ook last van had. Dat betekend namelijk dat hij uit het postkantoor in China is vertrokken en op weg naar Nederland is.
Zoiets.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
chill
met een beetje geluk heb ik hem dan over een week of twee ofzo?
Tja, op 12 januari heb je iets besteld, de status op 12 januari is de het item ontvangen is. Het is gewoon nog niet echt up-to-date je status. Ik zou zeggen heb even geduld. Wachten is een schone zaak hier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Exentric90 het volgende:
Hm dit staat er bij mijn order:
Order: 0112Z7U4 placed on 1/12/2011 7:55:38 AM
Status:
(of current
shipment) On 1/12/2011:
Expedited Order Received - in stock
see all processing steps
Latest Shipment:
En zo staat hij al heel lang.. hoe kan dit? wanneer word hij verzonden/ingepakt etc? kan ik dit ook ergens volgen?
Ow sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef Sdm007 het volgende:
Ahahaha pff. Zo te zien leest niemand mijn reactie, want daar staat de antwoord op jullie vraag.![]()
Nja op Invoice staat dit:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, op 12 januari heb je iets besteld, de status op 12 januari is de het item ontvangen is. Het is gewoon nog niet echt up-to-date je status. Ik zou zeggen heb even geduld. Wachten is een schone zaak hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |