hihi, never-buying hihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zie weer een websitenaam aan komen naast never-buying die gebanned gaat worden
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:42 schreef WAJJ het volgende:
je zei dat de 1 cent hoofdtelefoon
http://www.BrandsDragon.com/wj_r.asp?lid=769
Dat is het laatste scherm als je op paypalcheckout kliktquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef beeklaan het volgende:
Ja ik zag het. Maar uiteindelijk kom je toch bij paypal betaling en als je dan door klikt ben je dom
Verder kan het wel voor 1 cent, als je het goede maar aan klikt.
ik ga eens even kijken in de brievenbusquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
Vandaag geen vloed van nieuwe pakjes?
Is dat deze?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef beeklaan het volgende:
Ik houd een lijstje bij wat ik nog krijg, anders kan ik het niet onthouden
Pakketjes
Buyincoins:
-ZT-180 etc.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ben film kijken en keek even tussendoor voor je via google, kom je dit tegen:
haha en ha
quote:beste,
de ¤100,00 is en vergelijkbare waarde (in die prijsklasse) u kent deze koptelefoontjes? omdat u er zoveel wilt hebben....
Heb bij hem een 'order' geplaatst van 50 stuks haha even lekker trollen,quote:beste,
onze staffel korting geld als volgt:
10% bij 10 of meer
15% bij 25 of meer
20% bij 50 of meer
25% bij 100 of meer.
de waarde is geen ¤100,00 maar een indicatie waarde.... dus vergelijkbaar met een setje Sony van bijvoorbeeld ¤100,00
het geluid is zeer mooi en zuiver, koop er eerst anders eentje om te kijken of u wat vind ervan en daarna komen wij er wel uit als u het mooi en goed vind klinken.
Met Vriendelijke Groet
Het Nice Price Team!
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-2240.html
Heb je daar goede dingen over gehoord?
Ik heb even gevraagd of ik korting krijg als ik 600 schroevendraaiers bestel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb bij hem een 'order' geplaatst van 50 stuks haha even lekker trollen,
hij adviseert me om er eerst 1 te nemen, om het geluid aan te horen.. oftewel meneer/mevrouw
heeft er niet meer dan 1/2 liggen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |