quote:
Ja, en?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
Als het over cupmaten gaat voel ik me nu toch lichtelijk beledigd.
Dan mag jij je lichtelijk beledigd voelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
Als het over cupmaten gaat voel ik me nu toch lichtelijk beledigd.
Ik link ook nog wel eens wat, er is veel "moois" buiten Singles hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
Soms waag ik me even buiten singles.....
en dan kom je dit tegen
Besef; ik kom er nooit vanaf!
Nou.... er moet iig wel iets zittenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
en dan kom je dit tegen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef Darkeststar het volgende:
Hartelijk bedankt voor de reakties, ik ben al weg!
Bezint eer je begint met een kind.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
en dan kom je dit tegen
Dat liegen ze dan uiteraardquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeggen vrouwen dat ook altijd over jouw dingetje?
Jullie hebben gewoon geen smaak dan.quote:
Be careful what you wish . . .quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
Yaaaaaaaaaay!!!Training waarbij een duffe Franse muts slides voorleest in overstaanbaar Engels
Please shoot me now
Ik zei toch nergens "I wish"?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Be careful what you wish . . .
Nee, want vrouwen zijn wel zo oppervlakkigquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja oke... duidelijk... maar D is niet per definitie beter dan Bquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou.... er moet iig wel iets zitten.
Scherpquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat blijktquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik link ook nog wel eens wat, er is veel "moois" buiten Singles hoor.
Tuurlijk wel. Ik zou er belachelijk uitzien met Bquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ja oke... duidelijk... maar D is niet per definitie beter dan B
[..]
Scherp
Dat heb ik ook, dan moet je gaan verversen.. heel irritantquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, zo ben ik
Ik kan dus niet meer quoten
Van A tot E, ik vind 't allemaal oké!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
A, B, C, D, E, het heeft allemaal zijn charme
ctrl+F5 doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, zo ben ik
op een mobiel?quote:
Waarschijnlijk heb je dan een kont die beter bij D dan bij B past.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zou er belachelijk uitzien met B
Dat helpt niet wanneer de berichten halverwege de pagina en naar onderen staan, dan staan ze op half scherm en toont de quote optie nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dan moet je gaan verversen.. heel irritant
E kan je wel nekpijn van krijgen als je je hoofd er op wil laten rustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
A, B, C, D, E, het heeft allemaal zijn charme
Precies dat!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan een kont die beter bij D dan bij B past.
Ik zeg altijd, als het in verhouding maar klopt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Halfquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Huppeltje, kom je ook weer eens hier?
Ik lees dus geen sc terug en wist dat dus niet.quote:
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever B/C citroenen die staan dan D/E meloenen die hangen
DJ Koelkast is wel puik trouwens. Heeft wel echt een radiostem en schwung.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half
[..]
Ik lees dus geen sc terug en wist dat dus niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.
Zeg je nu dat Spirit een dikke aarsch heeft?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Het stond tussen 2 post van jou in, dus niks teruglezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half
[..]
Ik lees dus geen sc terug en wist dat dus niet.
Subtiel gedaan welquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Spirit een dikke aarsch heeft?
Dat zeg jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Nee gek, dat heeft echt niks met mijn achterwerk te maken heur
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.
Dat heb je, bedoel jequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, zo ben ik
Bij mij betekent dat vaak dat het topic al weer een pagina verder is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat helpt niet wanneer de berichten halverwege de pagina en naar onderen staan, dan staan ze op half scherm en toont de quote optie niet
Idd, proporties is the magic wordquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
alles gewoon op 1 pagina zettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij mij betekent dat vaak dat het topic al weer een pagina verder is.
Het gehele plaatje dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Komt nog bij dat veel mannen alleen naar de letter kijken, terwijl het cijfer net zo belangrijk is
Ja echt he. Hij zit ook meestal met rond de 100 luisteraarsquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DJ Koelkast is wel puik trouwens. Heeft wel echt een radiostem en schwung.
Ik lees bijna alleen mn quotes. Dus wel teruglezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het stond tussen 2 post van jou in, dus niks teruglezen
Ik vind het totaalpakket veel belangrijkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Komt nog bij dat veel mannen alleen naar de letter kijken, terwijl het cijfer net zo belangrijk is
Hij zou niet durvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Spirit een dikke aarsch heeft?
Idd, een omtrek van 90 lijkt me al wat minder aantrekkelijk ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
En ze gaan eerder hangen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb kleintjes gezien, die gewoon hangers waren... en pronte grote.... Misschien de uitzonderingen die de regel bevestigen.. maar ik ben het iig dus niet met je eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het niet leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij mij betekent dat vaak dat het topic al weer een pagina verder is.
Idd.quote:
+1quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt een koppies-man, daarmee ben ik vaak al verkocht of niet.
Ik dacht dat alleen onderscheid werd gemaakt tussen borsten- of billenman!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het totaalpakket veel belangrijker.
Dan neem je de tieten voor liefquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit dus inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk een zelfopoffering!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan neem je de tieten voor lief
Koppie en de ogen!quote:
Ik heb eigenlijk geen idee van jouw kontquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
* lacht nog eens keihard die meiden uit die al tieten hadden toen ik ze nog niet had
Die hangen nu!
Dat komt omdat ik amper kont hebquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee van jouw kont.
* HeatWave zet checkpoint op lijstje.
Nou ja, jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan neem je de tieten voor lief
Ik weet niet wat erger is, grote hangborsten of van die theezakjes... Uiteindelijk gaan ze allemaal hangen ben ik bang... Eigenlijk wil ik er gewoon niet aan denkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent op je 40e nog een stuk! Zonder hangtieten!
Joh, ik word elk jaar weer knapper!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent op je 40e nog een stuk! Zonder hangtieten!
We kunnen wel zeggen dat het ene kopje mooier is of niet, maar als het over tieten gaat is het simpel. "Die zijn groot, dus goed!" Daarom laten wij het altijd over tieten gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Als al die mannen toch op koppies vallen, snap ik ten eerste niet dat het hier altijd over tieten gaat, en ten tweede zijn het dus meestal vooral de vrouwen zelf die veel waarde aan tieten hechten.
Denk dat heel veel mannen het lang niet zo belangrijk vinden, maar we moeten natuurlijk wel de vooroordelen in stand houden he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Als al die mannen toch op koppies vallen, snap ik ten eerste niet dat het hier altijd over tieten gaat, en ten tweede zijn het dus meestal vooral de vrouwen zelf die veel waarde aan tieten hechten.
Word ik hier nu zomaar stiekem geciteerd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Hij zit ook meestal met rond de 100 luisteraars
[..]
Ik lees bijna alleen mn quotes. Dus wel teruglezen
Uhuh, ik snap hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ja. natuurlijk moet er geen zeekoe onder hangen
.
Nou ja, tieten zijn natuurlijk leuk, mooi, lekker etc etc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Hm, dat is ook weer waar. Ik vind magere, oudere vrouwen ook minder mooi dan stevige vrouwen op leeftijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, grote hangborsten of van die theezakjes... Uiteindelijk gaan ze allemaal hangen ben ik bang... Eigenlijk wil ik er gewoon niet aan denken
Eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, tieten zijn natuurlijk leuk, mooi, lekker etc etc.. Maar het koppie is toch waar je tegenaan kijkt als ze kleren aanheeft
.
En ik kan gewoon spontaan verliefd worden op een mooi koppie, maar tieten zijn generiek.
Gelukkig trappen niet alle vrouwen daar in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mannen het lang niet zo belangrijk vinden, maar we moeten natuurlijk wel de vooroordelen in stand houden he.
Jullie hebben het zelf altijd over tieten/bh's is mij opgevallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Liefde op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, tieten zijn natuurlijk leuk, mooi, lekker etc etc.. Maar het koppie is toch waar je tegenaan kijkt als ze kleren aanheeft
.
En ik kan gewoon spontaan verliefd worden op een mooi koppie, maar tieten zijn generiek.
HOU OP!! Ik ben volgende week jarig en ik wil hier NIET AAN DENKENquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dat is ook weer waar. Ik vind magere, oudere vrouwen ook minder mooi dan stevige vrouwen op leeftijd.
Dat bedoel ik. Tuurlijk, leuk dat ze erop zitten, maar een PLORK die toevallig grote tieten heeft, blijft een PLORK.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Ha Ha, volgend jaar word je 30!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HOU OP!! Ik ben volgende week jarig en ik wil hier NIET AAN DENKEN![]()
Ik blijf eeuwig jong
Same here, vind uitstraling veel belangrijkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik sluit me bij HW aan. Koppie, en dan vooral haar blik. Dat is het belangrijkste.
Hoe oud word je, jonge blom?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig jong
Zak over de kop, vlag in de handquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Tuurlijk, leuk dat ze erop zitten, maar een PLORK die toevallig grote tieten heeft, blijft een PLORK.
Met "jullie" bedoel je ook mij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie hebben het zelf altijd over tieten/bh's is mij opgevallen
Uitstraling is alles.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Same here, vind uitstraling veel belangrijker
Ik val eigenlijk op het geheel bij een man... Gezicht, haar, uitstraling, houding, kledingstijl, communicatie, gebaren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik sluit me bij HW aan. Koppie, en dan vooral haar blik. Dat is het belangrijkste.
Ja, daarom. Maar dat neemt niet weg dat die dingen echt een enorme eye catcher zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Tuurlijk, leuk dat ze erop zitten, maar een PLORK die toevallig grote tieten heeft, blijft een PLORK.
Maar die zie je niet direct...of heb jij daar een radar voor?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Ik val alleen op grote piemels, de rest kan mee geen reet interesseren
Ik vind het echt niet tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha Ha, volgend jaar word je 30!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die zie je niet direct...of heb jij daar een radar voor?
Blik zegt zoveel over iemands persoonlijkheid. Dat vind ik zelf gewoon het aller belangrijkste. Daarna komt hoe ze dat uitdraagt. Dan pas het lichaam. Kledingstijl interesseert me echt geen ene kont. Maar het is wel zo dat bepaalde kledingsstijlen alleen voorkomen bij vrouwen waar ik sowieso door de persoonlijkheid niet op val.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk op het geheel bij een man... Gezicht, haar, uitstraling, houding, kledingstijl, communicatie, gebaren.
Het valt mij gewoon op dat sommige vrouwen hun tieten gebruiken om hun minderwaardigheidscomplex over de rest van hun uiterlijk te verhullen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar dat neemt niet weg dat die dingen echt een enorme eye catcher zijn.
Maar een mooi meisje met kleine borsten is gewoon altijd leuker dan een lelijke griet met een wereldlijf.
You Romeo, youquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik verkies Kluts boven de rest, mag dat ook ?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Ik val alleen op grote piemels, de rest kan mee geen reet interesseren
Jij niet zozeer... al moet ik zeggen ook vaak de laatste tijd.... maar dat kan ook komen omdat het echt heel vaak over tieten gaat de laatste tijd en jij natuurlijk ook gewoon aan het gesprek mee wilt doenquote:
Jij bent niet objectief.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een radarquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die zie je niet direct...of heb jij daar een radar voor?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig jong
Ik vond het ook niet tof. Toen was ik eenmaal 30 en had ik iets.. meh... boeie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet tof
Mijn emailuitnodiging:
Hey all!!
Zoals ieder jaar voel ik mij, dankzij de dag waarop ik ben geboren, geroepen om als (een van de) eerste(n) een email rond te sturen om jullie eraan te herinneren dat ik al aardig oud en krakkemikkig begin te worden. Werd ik vorig jaar 24, dit jaar zie ik mij toch genoodzaakt te erkennen dat ik dit jaar dan echt 29 word. Om dit trieste feit te herdenken, nodig ik jullie allen dus uit om je bij mij thuis te komen bezatten opdat wij alles zullen vergeten.
Tot de 29ste!
x
S
Je was niet serieus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een radar
Ik was niet serieus, maar ik kan op een of andere manier geen PI's plaatsen
Objectieve smaak bestaat dan ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat is geen objectieve smaak.
Absoluut mee eens! Als iemand een lege blik heeft, is het sowieso niks. Ik val op smeulendquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blik zegt zoveel over iemands persoonlijkheid. Dat vind ik zelf gewoon het aller belangrijkste. Daarna komt hoe ze dat uitdraagt. Dan pas het lichaam. Kledingstijl interesseert me echt geen ene kont. Maar het is wel zo dat bepaalde kledingsstijlen alleen voorkomen bij vrouwen waar ik sowieso door de persoonlijkheid niet op val.
Nee, jij bent heel oudquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent nog heel jong toch?!
Dat bestaat ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat is geen objectieve smaak.
Doe niet zo serieus!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Objectieve smaak bestaat dan ook niet
Zijn we bijna even oudquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
Ik word komend jaar 26....26!Ik voel me 22.
22 met 4 jaar ervaringquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
quote:
Je voelt er niks van hoor,quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
Ik ben idd te mooi om waar te zijn.quote:
Het viel me gisteravond ineens op dat mn knieën iedere keer een knakgeluidje maken als ik opstaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent nog heel jong toch?!
Dat...dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben idd te mooi om waar te zijn.
O jee, aftakelingquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het viel me gisteravond ineens op dat mn knieën iedere keer een knakgeluidje maken als ik opsta
Ik FOK!, dus leven doe ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pas als je 11 jaar dood zou zijn.
Wacht maar tot je bijna 40 bentquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik vond 30 worden echt vreselijk, maar sindsdien heb ik er eigenlijk geen problemen mee.
Stiekem wel, maar ik wil niet oppervlakkig overkomen. Al ben ik dat natuurlijk wel, want blond en dikke tieten.quote:
En daar sta ik natuurlijk wel op bekend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar, je grapje was helemaal niet logisch enzo
Dat je je dat nog kan herinnerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik vond 30 worden echt vreselijk, maar sindsdien heb ik er eigenlijk geen problemen mee.
Daarom. Helemaal flabbergasted hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daar sta ik natuurlijk wel op bekend.
Helaas wordt je het niet meer, dus je hebt er niets aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja dan zak ik vast weg in een diepe depressiequote:
Jij hebt ook alles mee he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar ik wil niet oppervlakkig overkomen. Al ben ik dat natuurlijk wel, want blond en dikke tieten.
Volgens mij zijn jouw tieten verre van oppervlakkig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar ik wil niet oppervlakkig overkomen. Al ben ik dat natuurlijk wel, want blond en dikke tieten.
Ik ben al maanden niet meer mijzelf...zelfs niet als venco!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom. Helemaal flabbergasted hier
het is een aardig oppervlak iigquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw tieten verre van oppervlakkig.
Blond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er notities van gemaakt, dat helpt.quote:
Waarschijnlijk wel, maar dat is even een fase waar je doorheen moet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan zak ik vast weg in een diepe depressie
Ja? Lacht het terug?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een aardig oppervlak iig.
Dat geef je dan toch juist een enorme diepgangquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nu in een quarterlifecrisis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat is even een fase waar je doorheen moet.
50 schijnt nog veel erger te zijn
dat doen ze bij mij al vanaf dat ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het viel me gisteravond ineens op dat mn knieën iedere keer een knakgeluidje maken als ik opsta
40 heb ik niks mee. 10, 12, 15, 16, 18, 20, 21, 23, 25, 27 keek ik allemaal naar uit. 30 vond ik maar niks. En nu kijk ik uit naar 42quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan zak ik vast weg in een diepe depressie
Omdat je flieft bentquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben al maanden niet meer mijzelf...zelfs niet als venco!
Dan ga jij heel oud worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit nu in een quarterlifecrisis.
Dat is ook wel nodig als ze op grote piemels valt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat geef je dan toch juist een enorme diepgang
Dat los ik dan gewoon op door een scharrel van 25 te nemenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat is even een fase waar je doorheen moet.
50 schijnt nog veel erger te zijn
He jasses!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ga jij heel oud worden.
Ja heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit nu in een quarterlifecrisis.
Ligt er aan hoe ze er op valt. Moet je toch wel je val flink richten enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig als ze op grote piemels valt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat los ik dan gewoon op door een scharrel van 25 te nemen
Ha, dus jij vond 30 ook niet leuk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
40 heb ik niks mee. 10, 12, 15, 16, 18, 20, 21, 23, 25, 27 keek ik allemaal naar uit. 30 vond ik maar niks. En nu kijk ik uit naar 42
Het enige wat nog mist is de panterprint en de miljoen bandjes bh die boven m'n top uit komtquote:
quote:
Nopez, maar toen ik het een week was, en het nog steeds niet zeer deed, kon ik er mee levenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha, dus jij vond 30 ook niet leuk?
Ja, maar dan krijg je Feitosa achter je aan. Dat wil je ok niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat nog mist is de panterprint en de miljoen bandjes bh die boven m'n top uit komt
En gouden sieraden, heb je die al?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat nog mist is de panterprint en de miljoen bandjes bh die boven m'n top uit komt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, maar toen ik het een week was, en het nog steeds niet zeer deed, kon ik er mee leven
Leeft die eigenlijk nog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je Feitosa achter je aan. Dat wil je ok niet.
Met je naam eropquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En gouden sieraden, heb je die al?
Zon kettinkje met je naamquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Just wondering...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, boeit me eigenlijk ook vrij weinig.
Zo'n leuke naamketting.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar...gaat je geheugen daar ook van achteruit?
Wel als je de hele dag door loopt te kwijlenquote:En word ik daar dorstig van?
Nee! Goed punt. Grote oorringen en schakelketting!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
en dan wel een kruis er aan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee! Goed punt. Grote oorringen en schakelketting!
Simone is zo'n naam van een minder aantrekkelijke, valse meid die altijd het vriendje van haar beste vriendin Lisa ofzo af wilt pakken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo'n leuke naamketting.
[ afbeelding ]
Vreselijke naam trouwens, Simone, mensen die mijn naam niet onthouden noemen me dan zo.
Volgens mij is dit een misquote...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
En knalroze lippenstift en blauwe oogschaduw? Heb je al een wit poezelig hondje?
Ik had nooit gedacht dat dertigers nog zo onvolwassen warenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog nooit een leeftijd eng gevonden, had vroeger alleen een heel ander beeld van dertiger zijn.
Dat doe ik alleen als ik hem zie en dat is maar 2 keer per week.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
[..]
Wel als je de hele dag door loopt te kwijlen
Simone was het mooiste meisje uit de klas op de basisschoolquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Simone is zo'n naam van een minder aantrekkelijke, valse meid die altijd het vriendje van haar beste vriendin Lisa ofzo af wilt pakken.
Denk dat het ook komt omdat onze ouders toen ze 30 waren vroeger een totaal ander leven hebben dan 30ers nu.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat dertigers nog zo onvolwassen waren
Simone in mijn klas was echt een bitchquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Simone was het mooiste meisje uit de klas op de basisschool
Hm, nope.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een misquote...
Hm, mijn collega heet ook Simone en dat is een lief en best grappig meisje. Ze draagt alleen een te dikke zwarte lijn onder haar ogen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Simone was het mooiste meisje uit de klas op de basisschool
Zo dichtbij en je kan niet eens zien of het een mannetje of vrouwtje is?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Er zit hier regelmatig (nou ja, hangt meer) een eekhoorn in een paal waar 3 verschillende zaden/noten-dingetjes in hangen voor de vogels. Die dus die eekhoorn er uitsnoept. Zo vet lief hoe hij (zij?) daar aan zijn achterpoten en staart in die paal hangt. En het is net buiten het raam, dus je kunt hem vanaf een meter bekijken.
Ik had vroeger een collega die Simone heette. Is de meest mannelijke pot die ik ooit gekend heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Simone in mijn klas was echt een bitch
Nee, m'n naamquote:
Ja dat is ook zo idd. Ik voel me veel 'jonger' dan ik vroeger had gedacht bij 35quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog nooit een leeftijd eng gevonden, had vroeger alleen een heel ander beeld van dertiger zijn.
De buren hebben er zo eenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
OMFG. Ik hoor hier een blerend kind in huis!![]()
tof, die moet je dan met nootjes het huis in lokken... en dan als ie binnen is snel de schuifdeur dichtdoen... dan rent ie met zijn kanus tegen de deur, verschuilt zich onder een kastje en schijt de hele boel onder...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Er zit hier regelmatig (nou ja, hangt meer) een eekhoorn in een paal waar 3 verschillende zaden/noten-dingetjes in hangen voor de vogels. Die dus die eekhoorn er uitsnoept. Zo vet lief hoe hij (zij?) daar aan zijn achterpoten en staart in die paal hangt. En het is net buiten het raam, dus je kunt hem vanaf een meter bekijken.
VLUCHT!! Voor het te laat is!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Tokkie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n naam
En dan val ik alleen nog maar op grote negermannen met gouden tanden en een diamanten oorbel.
ach, zo is iedereen tenminste gelijk wakkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Hangt met de rug deze kant opquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo dichtbij en je kan niet eens zien of het een mannetje of vrouwtje is?
Dat is dus het aparte, de buurman is een alleenstaande man die te afzichtelijk is om ooit een vrouw bezwangerd te kunnen hebben.quote:
Tikje met de knuppel of flinke pan, should do the thrickquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Godver, maak ik weer geen kans.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n naam
En dan val ik alleen nog maar op grote negermannen met gouden tanden en een diamanten oorbel.
Zou me niks verbazen als ze pot is gewordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die Simone heette. Is de meest mannelijke pot die ik ooit gekend heb.
OMG en die dacht dat het verboden was die vernoemen in de SC!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is dus het aparte, de buurman is een alleenstaande man die te afzichtelijk is om ooit een vrouw bezwangerd te kunnen hebben.
Check zijn kelder!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is dus het aparte, de buurman is een alleenstaande man die te afzichtelijk is om ooit een vrouw bezwangerd te kunnen hebben.
Ja maar.. nee...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niet, ging over kettinkjes met namen. En daar quote jij op ofzo. Maakt niet uit.
Je hoort ook geluid uit woningen naast ons he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
WAT zeg je nu?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
OMG en die dacht dat het verboden was die vernoemen in de SC!
Het was echt hier beneden, bij de buurman! Zijn werkster zal wel een kind hebben ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hoort ook geluid uit woningen naast ons he.
Die gast is zo lelijk dat als hij iemand zou bezwangeren dat de kans groter is dat het de hond van de buren is dan zijn buurvrouw!quote:
pootjes hakenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gast is zo lelijk dat als hij iemand zou bezwangeren dat de kans groter is dat het de hond van de buren is dan zijn buurvrouw!
Ja dat zal het wel zijn dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was echt hier beneden, bij de buurman! Zijn werkster zal wel een kind hebben ofzo.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef vencodark het volgende:
Simone is zo'n naam van een minder aantrekkelijke, valse meid die altijd het vriendje van haar beste vriendin Lisa ofzo af wilt pakken.
Amber vond mij laatst op hyves, leuke date gehadquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
De meiden bij mij op de basisschool in de klas heten Mirjam, Mieke en Jacqueline. Mirjam is nu een dikke huismoeder met 4+ kids. Die andere twee kan ik niet meer vinden, wat ik best jammer vind, want Mieke (half suri-half ned) was toen best leuk. En Jacqueline (wel gevalletje naamketting later ws.) is de meid waar ik voor het eerst mee heb getongt.
Dat mag niet van 't wetboek van Strafrechtquote:
Cool! Volgende keer als ik me rot voel ga ik dus gewoon oud school/klasgenootjes opzoeken om me op te beurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Amber vond mij laatst op hyves, leuke date gehad
Voorderest dik en kinderen volgens mij ja
ik loop achter
Ik ga gewoon in Singles postenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Cool! Volgende keer als ik me rot voel ga ik dus gewoon oud school/klasgenootjes opzoeken om me op te beuren
We waren met 7 in de klas. 2 jongens zijn getrouwd met kinderen (en beide een simpele opleiding/baan) en 1 is een regelrechte junk. Nog een reden waarom ik wil weten hoe die twee meiden het hebben gedaan, om te zien of ik het beste terecht ben gekomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Amber vond mij laatst op hyves, leuke date gehad
Voorderest dik en kinderen volgens mij ja
ik loop achter
ikke niet meer, na de basischool ben ik iedereen uit het oog verloren, en we hebben daarna nog 1 reunie gehad, maar dat was herinneringen ophalen enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
gaan jullie nog om met mensen van de basisschool?
1 van de jongens is nu nog een hele goede vriend van mij, meer zie ik er niet.
Nee, is eigenlijk allemaal verwaterd toen ik naar de middelbare school ging.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Dat doe ik vooral als ik me verveel... Ik kan dit topic echt niet handelen als ik me rot voelquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in Singles posten.
Ik werd gepest, fuck emquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Nee, de gevangenis in Grave en Vught hebben zo'n vervelende bezoekregelingenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Wij hadden ook maar 13 kinderen in de klas, ik weet ze allemaal nog met voor- en achternaam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We waren met 7 in de klas. 2 jongens zijn getrouwd met kinderen (en beide een simpele opleiding/baan) en 1 is een regelrechte junk. Nog een reden waarom ik wil weten hoe die twee meiden het hebben gedaan, om te zien of ik het beste terecht ben gekomen
Nee, niemand meer eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Ik dus niet meer de achternamenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar 13 kinderen in de klas, ik weet ze allemaal nog met voor- en achternaam.
Ach, ik voel me ook niet zo vaak rot, dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat doe ik vooral als ik me verveel... Ik kan dit topic echt niet handelen als ik me rot voel
Degenen die ik heb teruggezien zijn nu uitzakte huisvrouwen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
Nee, is eigenlijk allemaal verwaterd toen ik naar de middelbare school ging.
Laatst vonden een aantal me terug op FB, was wel even leuk om te zien wat er van geworden is.
Ik ben een ramp in namen, maar als ik het eenmaal weet vergeet ik het nooit meer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dus niet meer de achternamen
Ik ook nog een meid. Zie haar regelmatig om wat leuks te doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
ja, dat iigquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Degenen die ik heb teruggezien zijn nu uitzakte huisvrouwen.
En de meest bedeesde en schuwe mensen zijn nu de Anita's en Priscilla's?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
Wat mij vooral opviel was dat de meest losbandige vriendinnen van vroeger allemaal getrouwd zijn en kinderen hebben. En ik vind dat met 27 jaar nog best jong.
Ik baal er wel van, want dan maak ik tenminste kans om die twee via social media te vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een ramp in namen, maar als ik het eenmaal weet vergeet ik het nooit meer.
Ik heb van groep 1 t/m groep 8 bij de meesten in de klas gezeten, dus dan weet je dat wel.
Uh, ik denk juist dat die Anita's en Priscilla's nu getrouwd zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En de meest bedeesde en schuwe mensen zijn nu de Anita's en Priscilla's?
ik had geen anita in de klas, mar wel een priscillla en die was tijdens de reunie zwanger van haar 3e kind met zo'n 21 jaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is wel zo dat 1 meisje die vroeger niet spectaculair knap was idd echt een lekker wijf geworden is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zat met 31 ofzo in de klas. En weet nog alle namen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar 13 kinderen in de klas, ik weet ze allemaal nog met voor- en achternaam.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden idd ook altijd combinatieklassen, maar de combinatie wisselde elk jaar, dus dat weet ik niet meer exact.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat met 31 ofzo in de klas. En weet nog alle namen.Zie nooit meer iemand trouwens.
12 in de klas en weet ook alle namen nog wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat met 31 ofzo in de klas. En weet nog alle namen.Zie nooit meer iemand trouwens.
Ik ben echt heel ziekelijk als het om herinneringen gaat. Ik weet nog wat ik aanhad toen mijn zusje geboren werd bijvoorbeeld. Toen ik 5 was. Dat soort details weet ik allemaal nog.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het zoveel mogelijk verdrongen geloof ik
Het was ook vooral omdat ernaast toen een kdv werd geopend en al die kinderen doorstroomden naar mijn school. Dus in groep 1/2 zaten 40 leerlingen, de rest verdeeld over andere klassen.quote:
Basisschool?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Bij mij waren er 1500 leerlingen ofzo.
Ik woonde dus in Veessen, nog niet 600 inwoners, maar wel een openbare en Christelijke basisschoolquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was ook vooral omdat ernaast toen een kdv werd geopend en al die kinderen doorstroomden naar mijn school. Dus in groep 1/2 zaten 40 leerlingen, de rest verdeeld over andere klassen.
Oh, nee middelbarequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Basisschool?
Middelbare had er niet eens 1000 denk ik. Toch midden in de stad (wel Katholiek, misschien kwam het daardoor)
Ik ging van 60 naar 1000 naar 18000quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nee middelbare.
basisschool was zo'n 150 denk ik.
Een pittige ham er bij en t zou compleet zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Broodje met kruidenkaas, komijnekaas, sla en komkommer
Ja, met eentje ga ik nog weleens om.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Neu, ik vind vlees nooit zo'n toevoeging op een broodje gezond. Ook niet toen ik nog wel vlees atquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een pittige ham er bij en t zou compleet zijn(voor mij)
Mee eens!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een pittige ham er bij en t zou compleet zijn(voor mij)
nee hoor, ik heb me er prima mee vermaaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
Inderdaad, er zijn hier nog relatief veel mensen die gepest zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Middelbare zie ik er nog een stuk of vijf van. 2 zijn zelfs hele goede vrienden.
Een broodje gezond is ook allesbehalve gezond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, ik vind vlees nooit zo'n toevoeging op een broodje gezond. Ook niet toen ik nog wel vlees at
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |