quote:
Ja, en?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
Als het over cupmaten gaat voel ik me nu toch lichtelijk beledigd.
Dan mag jij je lichtelijk beledigd voelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
Als het over cupmaten gaat voel ik me nu toch lichtelijk beledigd.
Ik link ook nog wel eens wat, er is veel "moois" buiten Singles hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
Soms waag ik me even buiten singles.....
en dan kom je dit tegen
Besef; ik kom er nooit vanaf!
Nou.... er moet iig wel iets zittenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
en dan kom je dit tegen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef Darkeststar het volgende:
Hartelijk bedankt voor de reakties, ik ben al weg!
Bezint eer je begint met een kind.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
en dan kom je dit tegen
Dat liegen ze dan uiteraardquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeggen vrouwen dat ook altijd over jouw dingetje?
Jullie hebben gewoon geen smaak dan.quote:
Be careful what you wish . . .quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
Yaaaaaaaaaay!!!Training waarbij een duffe Franse muts slides voorleest in overstaanbaar Engels
Please shoot me now
Ik zei toch nergens "I wish"?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Be careful what you wish . . .
Nee, want vrouwen zijn wel zo oppervlakkigquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja oke... duidelijk... maar D is niet per definitie beter dan Bquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou.... er moet iig wel iets zitten.
Scherpquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat blijktquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik link ook nog wel eens wat, er is veel "moois" buiten Singles hoor.
Tuurlijk wel. Ik zou er belachelijk uitzien met Bquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ja oke... duidelijk... maar D is niet per definitie beter dan B
[..]
Scherp
Dat heb ik ook, dan moet je gaan verversen.. heel irritantquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, zo ben ik
Ik kan dus niet meer quoten
Van A tot E, ik vind 't allemaal oké!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
A, B, C, D, E, het heeft allemaal zijn charme
ctrl+F5 doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, zo ben ik
Ik kan dus niet meer quoten
op een mobiel?quote:
Waarschijnlijk heb je dan een kont die beter bij D dan bij B past.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zou er belachelijk uitzien met B
Dat helpt niet wanneer de berichten halverwege de pagina en naar onderen staan, dan staan ze op half scherm en toont de quote optie nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dan moet je gaan verversen.. heel irritant
E kan je wel nekpijn van krijgen als je je hoofd er op wil laten rustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
A, B, C, D, E, het heeft allemaal zijn charme
Precies dat!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan een kont die beter bij D dan bij B past.
Ik zeg altijd, als het in verhouding maar klopt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Halfquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Huppeltje, kom je ook weer eens hier?
Ik lees dus geen sc terug en wist dat dus niet.quote:
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever B/C citroenen die staan dan D/E meloenen die hangen
DJ Koelkast is wel puik trouwens. Heeft wel echt een radiostem en schwung.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half
[..]
Ik lees dus geen sc terug en wist dat dus niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.
Zeg je nu dat Spirit een dikke aarsch heeft?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Het stond tussen 2 post van jou in, dus niks teruglezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half
[..]
Ik lees dus geen sc terug en wist dat dus niet.
Subtiel gedaan welquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Spirit een dikke aarsch heeft?
Dat zeg jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Nee gek, dat heeft echt niks met mijn achterwerk te maken heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |