quote:
Ja, en?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
Als het over cupmaten gaat voel ik me nu toch lichtelijk beledigd.
Dan mag jij je lichtelijk beledigd voelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
Als het over cupmaten gaat voel ik me nu toch lichtelijk beledigd.
Ik link ook nog wel eens wat, er is veel "moois" buiten Singles hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
Soms waag ik me even buiten singles.....
en dan kom je dit tegen
Besef; ik kom er nooit vanaf!
Nou.... er moet iig wel iets zittenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
en dan kom je dit tegen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef Darkeststar het volgende:
Hartelijk bedankt voor de reakties, ik ben al weg!
Bezint eer je begint met een kind.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
en dan kom je dit tegen
Dat liegen ze dan uiteraardquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeggen vrouwen dat ook altijd over jouw dingetje?
Jullie hebben gewoon geen smaak dan.quote:
Be careful what you wish . . .quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
Yaaaaaaaaaay!!!Training waarbij een duffe Franse muts slides voorleest in overstaanbaar Engels
Please shoot me now
Ik zei toch nergens "I wish"?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Be careful what you wish . . .
Nee, want vrouwen zijn wel zo oppervlakkigquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja oke... duidelijk... maar D is niet per definitie beter dan Bquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou.... er moet iig wel iets zitten.
Scherpquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat blijktquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik link ook nog wel eens wat, er is veel "moois" buiten Singles hoor.
Tuurlijk wel. Ik zou er belachelijk uitzien met Bquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ja oke... duidelijk... maar D is niet per definitie beter dan B
[..]
Scherp
Dat heb ik ook, dan moet je gaan verversen.. heel irritantquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, zo ben ik
Ik kan dus niet meer quoten
Van A tot E, ik vind 't allemaal oké!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
A, B, C, D, E, het heeft allemaal zijn charme
ctrl+F5 doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, zo ben ik
op een mobiel?quote:
Waarschijnlijk heb je dan een kont die beter bij D dan bij B past.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zou er belachelijk uitzien met B
Dat helpt niet wanneer de berichten halverwege de pagina en naar onderen staan, dan staan ze op half scherm en toont de quote optie nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dan moet je gaan verversen.. heel irritant
E kan je wel nekpijn van krijgen als je je hoofd er op wil laten rustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
A, B, C, D, E, het heeft allemaal zijn charme
Precies dat!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan een kont die beter bij D dan bij B past.
Ik zeg altijd, als het in verhouding maar klopt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Halfquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Huppeltje, kom je ook weer eens hier?
Ik lees dus geen sc terug en wist dat dus niet.quote:
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever B/C citroenen die staan dan D/E meloenen die hangen
DJ Koelkast is wel puik trouwens. Heeft wel echt een radiostem en schwung.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half
[..]
Ik lees dus geen sc terug en wist dat dus niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.
Zeg je nu dat Spirit een dikke aarsch heeft?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Het stond tussen 2 post van jou in, dus niks teruglezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half
[..]
Ik lees dus geen sc terug en wist dat dus niet.
Subtiel gedaan welquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Spirit een dikke aarsch heeft?
Dat zeg jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Nee gek, dat heeft echt niks met mijn achterwerk te maken heur
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.
Dat heb je, bedoel jequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, zo ben ik
Bij mij betekent dat vaak dat het topic al weer een pagina verder is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat helpt niet wanneer de berichten halverwege de pagina en naar onderen staan, dan staan ze op half scherm en toont de quote optie niet
Idd, proporties is the magic wordquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
alles gewoon op 1 pagina zettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij mij betekent dat vaak dat het topic al weer een pagina verder is.
Het gehele plaatje dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Komt nog bij dat veel mannen alleen naar de letter kijken, terwijl het cijfer net zo belangrijk is
Ja echt he. Hij zit ook meestal met rond de 100 luisteraarsquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DJ Koelkast is wel puik trouwens. Heeft wel echt een radiostem en schwung.
Ik lees bijna alleen mn quotes. Dus wel teruglezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het stond tussen 2 post van jou in, dus niks teruglezen
Ik vind het totaalpakket veel belangrijkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Komt nog bij dat veel mannen alleen naar de letter kijken, terwijl het cijfer net zo belangrijk is
Hij zou niet durvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Spirit een dikke aarsch heeft?
Idd, een omtrek van 90 lijkt me al wat minder aantrekkelijk ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
En ze gaan eerder hangen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb kleintjes gezien, die gewoon hangers waren... en pronte grote.... Misschien de uitzonderingen die de regel bevestigen.. maar ik ben het iig dus niet met je eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het niet leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij mij betekent dat vaak dat het topic al weer een pagina verder is.
Idd.quote:
+1quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt een koppies-man, daarmee ben ik vaak al verkocht of niet.
Ik dacht dat alleen onderscheid werd gemaakt tussen borsten- of billenman!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het totaalpakket veel belangrijker.
Dan neem je de tieten voor liefquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit dus inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk een zelfopoffering!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan neem je de tieten voor lief
Koppie en de ogen!quote:
Ik heb eigenlijk geen idee van jouw kontquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
* lacht nog eens keihard die meiden uit die al tieten hadden toen ik ze nog niet had
Die hangen nu!
Dat komt omdat ik amper kont hebquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee van jouw kont.
* HeatWave zet checkpoint op lijstje.
Nou ja, jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan neem je de tieten voor lief
Ik weet niet wat erger is, grote hangborsten of van die theezakjes... Uiteindelijk gaan ze allemaal hangen ben ik bang... Eigenlijk wil ik er gewoon niet aan denkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent op je 40e nog een stuk! Zonder hangtieten!
Joh, ik word elk jaar weer knapper!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent op je 40e nog een stuk! Zonder hangtieten!
We kunnen wel zeggen dat het ene kopje mooier is of niet, maar als het over tieten gaat is het simpel. "Die zijn groot, dus goed!" Daarom laten wij het altijd over tieten gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Als al die mannen toch op koppies vallen, snap ik ten eerste niet dat het hier altijd over tieten gaat, en ten tweede zijn het dus meestal vooral de vrouwen zelf die veel waarde aan tieten hechten.
Denk dat heel veel mannen het lang niet zo belangrijk vinden, maar we moeten natuurlijk wel de vooroordelen in stand houden he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Als al die mannen toch op koppies vallen, snap ik ten eerste niet dat het hier altijd over tieten gaat, en ten tweede zijn het dus meestal vooral de vrouwen zelf die veel waarde aan tieten hechten.
Word ik hier nu zomaar stiekem geciteerd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Hij zit ook meestal met rond de 100 luisteraars
[..]
Ik lees bijna alleen mn quotes. Dus wel teruglezen
Uhuh, ik snap hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ja. natuurlijk moet er geen zeekoe onder hangen
.
Nou ja, tieten zijn natuurlijk leuk, mooi, lekker etc etc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Hm, dat is ook weer waar. Ik vind magere, oudere vrouwen ook minder mooi dan stevige vrouwen op leeftijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, grote hangborsten of van die theezakjes... Uiteindelijk gaan ze allemaal hangen ben ik bang... Eigenlijk wil ik er gewoon niet aan denken
Eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, tieten zijn natuurlijk leuk, mooi, lekker etc etc.. Maar het koppie is toch waar je tegenaan kijkt als ze kleren aanheeft
.
En ik kan gewoon spontaan verliefd worden op een mooi koppie, maar tieten zijn generiek.
Gelukkig trappen niet alle vrouwen daar in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mannen het lang niet zo belangrijk vinden, maar we moeten natuurlijk wel de vooroordelen in stand houden he.
Jullie hebben het zelf altijd over tieten/bh's is mij opgevallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Liefde op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, tieten zijn natuurlijk leuk, mooi, lekker etc etc.. Maar het koppie is toch waar je tegenaan kijkt als ze kleren aanheeft
.
En ik kan gewoon spontaan verliefd worden op een mooi koppie, maar tieten zijn generiek.
HOU OP!! Ik ben volgende week jarig en ik wil hier NIET AAN DENKENquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dat is ook weer waar. Ik vind magere, oudere vrouwen ook minder mooi dan stevige vrouwen op leeftijd.
Dat bedoel ik. Tuurlijk, leuk dat ze erop zitten, maar een PLORK die toevallig grote tieten heeft, blijft een PLORK.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Ha Ha, volgend jaar word je 30!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HOU OP!! Ik ben volgende week jarig en ik wil hier NIET AAN DENKEN![]()
Ik blijf eeuwig jong
Same here, vind uitstraling veel belangrijkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik sluit me bij HW aan. Koppie, en dan vooral haar blik. Dat is het belangrijkste.
Hoe oud word je, jonge blom?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig jong
Zak over de kop, vlag in de handquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Tuurlijk, leuk dat ze erop zitten, maar een PLORK die toevallig grote tieten heeft, blijft een PLORK.
Met "jullie" bedoel je ook mij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie hebben het zelf altijd over tieten/bh's is mij opgevallen
Uitstraling is alles.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Same here, vind uitstraling veel belangrijker
Ik val eigenlijk op het geheel bij een man... Gezicht, haar, uitstraling, houding, kledingstijl, communicatie, gebaren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik sluit me bij HW aan. Koppie, en dan vooral haar blik. Dat is het belangrijkste.
Ja, daarom. Maar dat neemt niet weg dat die dingen echt een enorme eye catcher zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Tuurlijk, leuk dat ze erop zitten, maar een PLORK die toevallig grote tieten heeft, blijft een PLORK.
Maar die zie je niet direct...of heb jij daar een radar voor?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Ik val alleen op grote piemels, de rest kan mee geen reet interesseren
Ik vind het echt niet tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha Ha, volgend jaar word je 30!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die zie je niet direct...of heb jij daar een radar voor?
Blik zegt zoveel over iemands persoonlijkheid. Dat vind ik zelf gewoon het aller belangrijkste. Daarna komt hoe ze dat uitdraagt. Dan pas het lichaam. Kledingstijl interesseert me echt geen ene kont. Maar het is wel zo dat bepaalde kledingsstijlen alleen voorkomen bij vrouwen waar ik sowieso door de persoonlijkheid niet op val.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk op het geheel bij een man... Gezicht, haar, uitstraling, houding, kledingstijl, communicatie, gebaren.
Het valt mij gewoon op dat sommige vrouwen hun tieten gebruiken om hun minderwaardigheidscomplex over de rest van hun uiterlijk te verhullen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar dat neemt niet weg dat die dingen echt een enorme eye catcher zijn.
Maar een mooi meisje met kleine borsten is gewoon altijd leuker dan een lelijke griet met een wereldlijf.
You Romeo, youquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik verkies Kluts boven de rest, mag dat ook ?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Ik val alleen op grote piemels, de rest kan mee geen reet interesseren
Jij niet zozeer... al moet ik zeggen ook vaak de laatste tijd.... maar dat kan ook komen omdat het echt heel vaak over tieten gaat de laatste tijd en jij natuurlijk ook gewoon aan het gesprek mee wilt doenquote:
Jij bent niet objectief.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een radarquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die zie je niet direct...of heb jij daar een radar voor?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig jong
Ik vond het ook niet tof. Toen was ik eenmaal 30 en had ik iets.. meh... boeie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet tof
Mijn emailuitnodiging:
Hey all!!
Zoals ieder jaar voel ik mij, dankzij de dag waarop ik ben geboren, geroepen om als (een van de) eerste(n) een email rond te sturen om jullie eraan te herinneren dat ik al aardig oud en krakkemikkig begin te worden. Werd ik vorig jaar 24, dit jaar zie ik mij toch genoodzaakt te erkennen dat ik dit jaar dan echt 29 word. Om dit trieste feit te herdenken, nodig ik jullie allen dus uit om je bij mij thuis te komen bezatten opdat wij alles zullen vergeten.
Tot de 29ste!
x
S
Je was niet serieus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een radar
Ik was niet serieus, maar ik kan op een of andere manier geen PI's plaatsen
Objectieve smaak bestaat dan ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat is geen objectieve smaak.
Absoluut mee eens! Als iemand een lege blik heeft, is het sowieso niks. Ik val op smeulendquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blik zegt zoveel over iemands persoonlijkheid. Dat vind ik zelf gewoon het aller belangrijkste. Daarna komt hoe ze dat uitdraagt. Dan pas het lichaam. Kledingstijl interesseert me echt geen ene kont. Maar het is wel zo dat bepaalde kledingsstijlen alleen voorkomen bij vrouwen waar ik sowieso door de persoonlijkheid niet op val.
Nee, jij bent heel oudquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent nog heel jong toch?!
Dat bestaat ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat is geen objectieve smaak.
Doe niet zo serieus!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Objectieve smaak bestaat dan ook niet
Zijn we bijna even oudquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
Ik word komend jaar 26....26!Ik voel me 22.
22 met 4 jaar ervaringquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
quote:
Je voelt er niks van hoor,quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
Ik ben idd te mooi om waar te zijn.quote:
Het viel me gisteravond ineens op dat mn knieën iedere keer een knakgeluidje maken als ik opstaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent nog heel jong toch?!
Dat...dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben idd te mooi om waar te zijn.
O jee, aftakelingquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het viel me gisteravond ineens op dat mn knieën iedere keer een knakgeluidje maken als ik opsta
Ik FOK!, dus leven doe ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pas als je 11 jaar dood zou zijn.
Wacht maar tot je bijna 40 bentquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik vond 30 worden echt vreselijk, maar sindsdien heb ik er eigenlijk geen problemen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |