M.a.w. je wilt je kind het liefst ook kwijt? Wellicht kan je dat aan hem voorstellen...quote:Ik zou het liefst willen dat ik hem nooit meer hoef te zien of te spreken, dat ik die 4.5 jaar gewoon kon vergeten en verder gaan met mijn leven zonder elke keer met hem geconfronteerd te worden.
Jullie hebben nou eenmaal een verbinding via jullie kind. Je kunt hem zijn vaderschap niet ontzeggen. Wil je hem dus niet meer zien, zul je je kind aan hem af moeten staan. Niet bepaald de ideale keuze. Bedenk dat relatieleed slijt, even doorbijten dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef Darkeststar het volgende:
Hartelijk bedankt voor de reakties, ik ben al weg!
Oh oh TS gaat haar account verwijderen, wat een rampquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Darkeststar het volgende:
Sjongejonge zeg, niet te geloven wat sommigen van jullie eruit kramen.
Ik denk dat menig gescheiden vader jaloers is op de omgangsregeling die wij hebben.
Het enige waar ik moeite mee heb is dat ik de rest van mijn leven met die man te maken zal hebben en daar heb ik nu gewoon even echt geen zin in.
Dat zou ik graag willen beperken tot alleen zaken aangaande ons kind.
De vraag was dus of iemand tips heeft om hem dit duidelijk te maken, maar misschien was die vraag niet helemaal helder.
Ik hoopte op tips van andere gescheiden ouders, hoe zij het kontakt met hun ex onderhouden, of niet onderhouden, en hoe zij met de situatie omgaan.
We hebben helemaal geen ruzie ofzo, maar het besef dat ik eigenlijk nooit echt van hem af zal komen, vloog me echt even aan en vandaar dat ik een berichtje postte.
Reakties als beter nadenken voordat je je vol laat blaffen daar zit ik niet echt op te wachten, vandaar dat ik mijn account wilde verwijderen en de openingspost heb verwijderd.
Maar aangezien het jullie een hoop sensatie bezorgt, zal ik eens kijken of ik het terug kan vinden ;-)
Je kunt toch tegen hem zeggen: "Alles goed en wel, we hebben een kind en dat is het enige dat ons bindt." Dat moet hij dan toch ook begrijpen? Mijn gescheiden ouders gaan ook niet bij elkaar op de koffie, maar slaan elkaar ook de hersens niet in. Het onbehagen neemt als het goed is met de jaren af.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Darkeststar het volgende:
Dat zou ik graag willen beperken tot alleen zaken aangaande ons kind.
De vraag was dus of iemand tips heeft om hem dit duidelijk te maken, maar misschien was die vraag niet helemaal helder.
Helemaal eens. Maar dat is niet wat TS vraagt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:34 schreef trovey het volgende:
Toch nog even een serieuze post.![]()
Als je samen een kind hebt zit je voor de rest van het leven van dat kind aan elkaar vast als je dat kind tenminste niet zijn vader wil onthouden (wat je later kan gaan opbreken als je dat wel gaat doen). Uiteraard kun je het contact bij het volwassen zijn van het kind zo weinig mogelijk laten zijn maar je ontkomt er nooit aan, denk aan gebeurtenissen als trouwen van je kind etc. dus helaas zul je er aan moeten wennen dat het contact met je ex, of weinig ook, er voor altijd zal zijn. Je hebt de beslissing genomen om samen een kind te krijgen en de consequenties moet je dan ook aanvaarden.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:08 schreef jstrike het volgende:
hoe oud is het kind? en waarom is het nu afgelopen met de relatie?
Dat worden een hoop kinderen dan voor haar, voor de komende jarenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee joh!
Ze "denkt nu eindelijk eens een keer aan haarzelf, heeft in haar leven al genoeg rekening met anderen gehouden", zoekt afleiding en wordt nu op dit moment gebatst door Sjonnie uit Den Haag.
Over 9 maanden maakt ze hier een nieuwe account aan met vraag hoe ze Sjonnie, die zijn kind wil zien, het beste kan ontlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |