Zak over de kop, vlag in de handquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Tuurlijk, leuk dat ze erop zitten, maar een PLORK die toevallig grote tieten heeft, blijft een PLORK.
Met "jullie" bedoel je ook mij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie hebben het zelf altijd over tieten/bh's is mij opgevallen
Uitstraling is alles.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Same here, vind uitstraling veel belangrijker
Ik val eigenlijk op het geheel bij een man... Gezicht, haar, uitstraling, houding, kledingstijl, communicatie, gebaren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik sluit me bij HW aan. Koppie, en dan vooral haar blik. Dat is het belangrijkste.
Ja, daarom. Maar dat neemt niet weg dat die dingen echt een enorme eye catcher zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Tuurlijk, leuk dat ze erop zitten, maar een PLORK die toevallig grote tieten heeft, blijft een PLORK.
Maar die zie je niet direct...of heb jij daar een radar voor?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Ik val alleen op grote piemels, de rest kan mee geen reet interesseren
Ik vind het echt niet tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha Ha, volgend jaar word je 30!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die zie je niet direct...of heb jij daar een radar voor?
Blik zegt zoveel over iemands persoonlijkheid. Dat vind ik zelf gewoon het aller belangrijkste. Daarna komt hoe ze dat uitdraagt. Dan pas het lichaam. Kledingstijl interesseert me echt geen ene kont. Maar het is wel zo dat bepaalde kledingsstijlen alleen voorkomen bij vrouwen waar ik sowieso door de persoonlijkheid niet op val.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk op het geheel bij een man... Gezicht, haar, uitstraling, houding, kledingstijl, communicatie, gebaren.
Het valt mij gewoon op dat sommige vrouwen hun tieten gebruiken om hun minderwaardigheidscomplex over de rest van hun uiterlijk te verhullen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar dat neemt niet weg dat die dingen echt een enorme eye catcher zijn.
Maar een mooi meisje met kleine borsten is gewoon altijd leuker dan een lelijke griet met een wereldlijf.
You Romeo, youquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik verkies Kluts boven de rest, mag dat ook ?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Ik val alleen op grote piemels, de rest kan mee geen reet interesseren
Jij niet zozeer... al moet ik zeggen ook vaak de laatste tijd.... maar dat kan ook komen omdat het echt heel vaak over tieten gaat de laatste tijd en jij natuurlijk ook gewoon aan het gesprek mee wilt doenquote:
Jij bent niet objectief.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een radarquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die zie je niet direct...of heb jij daar een radar voor?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HOU OP!! Ik ben volgende week jarig en ik wil hier NIET AAN DENKEN![]()
Ik blijf eeuwig jong
Ik vond het ook niet tof. Toen was ik eenmaal 30 en had ik iets.. meh... boeie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet tof
Mijn emailuitnodiging:
Hey all!!
Zoals ieder jaar voel ik mij, dankzij de dag waarop ik ben geboren, geroepen om als (een van de) eerste(n) een email rond te sturen om jullie eraan te herinneren dat ik al aardig oud en krakkemikkig begin te worden. Werd ik vorig jaar 24, dit jaar zie ik mij toch genoodzaakt te erkennen dat ik dit jaar dan echt 29 word. Om dit trieste feit te herdenken, nodig ik jullie allen dus uit om je bij mij thuis te komen bezatten opdat wij alles zullen vergeten.
Tot de 29ste!
x
S
Je was niet serieus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een radar
Ik was niet serieus, maar ik kan op een of andere manier geen PI's plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |